کد خبر: ۱۹۹۳۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

انتصاب دکتر محمدرضا بهروزیان شریف به عنوان رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی

طی حکمی از سوی مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی، دکتر محمدرضا بهروزیان شریف به عنوان رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان منصوب شد.دکتر مجید روحانی نژاد دراین حکم آورده است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمدرضا بهروزیان شریف

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد

احتراما؛ با توجه به تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان منصوب می شوید، تا با اتکال به خداوند متعال و استفاده بهینه از امکانات موجود خصوصا سرمایه کارشناسی و فنی در اختیار جهت اجرای دقیق دستورالعمل های سازمانی ضمن هماهنگی کافی با حوزه معاونت محترم تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور در انجام امور محوله برابر ضوابط موفق و موید باشید.

            دکتر مجید روحانی نژاد

                    مدیر کل

یادآور می گردد دکتر بهروزیان شریف تا پیش از این و طی سال­های گذشته مسئولیت ریاست شبکه دامپزشکی بجنورد، رئیس شورای نظام دامپزشکی خراسان شمالی، ریاست شبکه دامپزشکی شهرستان های درگز و قوچان را به ترتیب عهده دار بوده است.

حکم دکتر محمدرضا بهروزیان شریف طی مراسمی و با حضور مسئولین اداره کل دامپزشکی استان و دکتر احمد شریعتی، رئیس قبلی این اداره ابلاغ و از زحمات دکتر شریعتی نیز قدردانی شد.

 

انتصاب دکتر علیرضا آریان به سمت کارشناس مسئول بررسی، مبارزه و مراقبت از بیماری های آبزیان اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی

طی حکمی از سوی مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی، دکتر علیرضا آریان به عنوان کارشناس مسئول بررسی، مبارزه و مراقبت از بیماری های آبزیان اداره کل دامپزشکی استان منصوب شد. دکتر مجید روحانی نژاد در این حکم آورده است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر علیرضا آریان

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و احترام،

نظر به تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان کارشناس مسئول بررسی، مبارزه و مراقبت از بیماری های آبزیان اداره کل دامپزشکی استان منصوب می گردید تا امور محوله را برابر مقررات و دستورالعمل ها به نحو شایسته انجام دهید. توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه ایزد یکتا مسئلت دارم.

            دکتر مجید روحانی نژاد

                  مدیر کل

 

انتصاب دکتر محسن نژاد به عنوان مسئول کلینیک مرجع اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی

طی حکمی از سوی مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی، دکتر محسن نژاد به عنوان مسئول کلینیک مرجع اداره کل دامپزشکی استان منصوب شد. دکتر مجید روحانی نژاد در این حکم آورده است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محسن نژاد

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و احترام،

نظر به تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مسئول کلینیک مرجع اداره کل دامپزشکی استان منصوب می گردید تا امور محوله را برابر مقررات و دستورالعمل ها به نحو شایسته انجام دهید.توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه ایزد یکتا مسئلت دارم.

      دکتر مجید روحانی نژاد

              مدیر کل

 

انتصاب دکتر احمد شریعتی به عنوان رئیس مرکز ملی تشخیص و بررسی بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی (گلمکان)

طی حکمی از سوی مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی، دکتر احمد شریعتی به عنوان رئیس مرکز ملی تشخیص و بررسی بیماری های دامی اداره کل (گلمکان) منصوب شد. دکتر مجید روحانی نژاد دراین حکم آورده است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر احمد شریعتی

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و احترام،

با توجه به تجارب و سوابق مفید و ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس مرکز ملی تشخیص و بررسی بیماری‌های دامی اداره کل (گلمکان) منصوب می شوید، امید است با توجه به جایگاه ویژه آن مرکز، تلاش های مجدانه جنابعالی در پیشبرد اهداف علمی و تخصصی آن مرکز موثر و مفید واقع گردد. توفیقات جنابعالی را از خداوند منان مسئلت دارم.

      دکتر مجید روحانی نژاد

             مدیر کل

 

 

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
0
انتخابهای خیلی خوبی است.دکتر مثل همیشه خوش سلیقه است.همکار
ناشناس
|
-
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
0
0
بنده به نوبه خود از دكتر روحاني ن‍زاد تشكر ميكنم كلا متشكرم
رضاصاحبی
|
-
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
0
0
دوست گرامی جناب آقای دکتربهروزیان مسئولیت جدید جنابعالی راتبریک عرض نموده ، امیدوارم همواره مانند گذشته موفق و موید باشید . دکتر رضاصاحبی
همکار
|
-
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
0
0
انشاالله این بالا و پایین شدن ها به نفع دامدار و تولیدکننده و عموم مردم باشه.
امیدوارم همشون تو مسئولیت جدید موفق باشن.
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
0
دکتر روحانی نزاد دوست داریم مدیرومدبری
ناهيد اسداللهي
|
Sweden
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
0
0
تبريك ميگم جناب دكتر بهروزيان
بهترينها رو براتون ارزو دارم
آیدین احمدی آذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
0
دکتر روحانی نژاد و دکتر بهروزیان هردو از خوبان روزگار هستند، این انتصاب بجا وشایسته را به دوست و همکار قدیمی دکتر بهروزیان تبریک عرض میکنم
نظر شما
ادامه