کد خبر: ۱۹۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
دستان شما و کلیه اساتید ارجمندم را به پاس زحمات ارزشمندتان می‌بوسم و به احترام عمری مجاهدت علمی و تلاش بی‌وقفه در تربیت جوانان این مرز و بوم ، دست ارادت به نشان ادب بر سینه می‌گذارم و برای شما و همه اساتید ارزشمند از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت می‌نمایم...

حکیم مهر -  همزمان با روز و هفته بزرگداشت مقام معلم ، رئیس مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی در نامه‌ای به رئیس گروه دامپزشکی فرهنگستان علوم این مناسبت را به وی به نمایندگی از اساتید بزرگ دامپزشکی ایران تبریک گفت.

 

راست به چپ : استاد دکتر بابامخیر - دکتر لطفی‌زاده - استاد دکتر نادعلیان - استاد دکتر تاج‎بخش

 

متن نامه دکتر لطفی‌زاده خطاب به استاد دکتر نادعلیان به این شرح است :

 

بسمه تعالی

 

چهره ماندگار و استاد ارجمند، جناب آقای دکتر نادعلیان


رئیس محترم گروه دامپزشکی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران

 

سلام علیکم


رسول اکرم صلی الله علیه و آله : سه نفر حق پدری به گردن انسان دارند. پدر نسبی ، پدر سببی و معلم (استاد)


احتراماْ بدین‌وسیله فرارسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم را به حضرتعالی و کلیه اعضای معزز آن گروه تبریک عرض می‌کنم. هرچند جنابعالی و سایرین به درجه رفیع استادی که بجای خود شایسته تکریم است نائل آمده‌اید اما یقیناً مدال معلمی را هم نشانی طلایی بر سینه خود می‌دانید و این تبریک هم به این جهت و ارسال این پیام ، یک نماد کوچک قدردانی از حضرتعالی به نمایندگی از همه اساتید بزرگ دامپزشکی کشورمان است.
دستان شما و کلیه اساتید ارجمندم را به پاس زحمات ارزشمندتان می‌بوسم و به احترام عمری مجاهدت علمی و تلاش بی‌وقفه در تربیت جوانان این مرز و بوم ، دست ارادت به نشان ادب بر سینه می‌گذارم و برای شما و همه اساتید ارزشمند از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت می‌نمایم.

 

با احترام - دکتر محمد لطفی زاده

رئیس مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی


 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
چنگیزی
|
-
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۰
0
1
سلام آقای دکتر . از این کارتان لذت بردم و به این سطح شعور آفرین میگویم .
نظر شما
ادامه