کد خبر: ۲۰۰۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان چناران گفت : کارشناسان شبکه دامپزشکی این شهرستان نرم افزار تعیین شعاع قرنطینه بیماری را طراحی کردند.

محمد سیاح امروز افزود : برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری های واگیر دامی، باید متناسب با نوع بیماری شعاع قرنطینه ای مشخص کرد و اقدامات بهداشتی و قرنطینه ای انجام گیرد.

وی با بیان اینکه این شعاع در خصوص هر نوع بیماری متغیر است گفت: با کمک این نرم افزار می توان شعاع قرنطینه انواع بیماری ها را تشخیص داد.

سیاح افزود: شعاع قرنطینه برای تب برفکی 3 کیلومتر است و این بدان معنا است که در صورت رخداد بیماری و یا مشاهده دام آلوده در یک نقطه تا شعاع 3 کیلومتر همه دام های حساس به بیماری مورد نظر باید واکسینه شوند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان چناران گفت: این نرم افزار در محیط اکسل طراحی شده است که به بهره برداران این امکان را می دهد که واحد های دارای اولویت واکسیناسیون را متناسب با کانون بیماری مشخص کنند.

سیاح افزود: نرم افزار تعیین شعاع قرنطینه قابلیت استفاده در صدور پروانه را دارد و به راحتی می توان فواصل قانونی و حریم های لازم را در خصوص واحدهای پرورش دام و طیور مشخص کرد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
0
0
لطفا بروید معنی کلمه نرم افزار را یاد بگیرید
اولاً اکسل را شما طراحی نکرده اید و یک جدول کشی کرده اید
ثانیاً نرم افزار علمی این کار در GIS وجود داره و کاربردش را یاد بگیرید
محمد
|
-
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
0
0
پس اگه یه شیت از اکسل یه نرم افزار حساب میشه من برا خودم تا حالا هزاران نرم افزار طراحی کردم :)))) آخه یه شیت اکسل یکی درست کنه بهش میگن نرم افزار؟ :)) جک سال بود
ناشناس
|
-
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
0
0
ای وای این که تو سیستم نقشه جی ای اس هست ما از سال 85 از اون استفاده می کنیم. کاش مسوول جی ای اس این را یاد کاربران جی ای اسشان می دادند تا به زحمت نمی افتادند
نظر شما
ادامه