کد خبر: ۲۰۰۹۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

 

خبرگزاری فارس: کشور نیازمند صادرات و ارزآوری در زمینه محصولات دام و طیور است

دکتر شهرام موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در سال‌های اخیر نوآوری‌های زیادی در حوزه دام و طیور اتفاق افتاده که قابل توجه است.

وی با تاکید بر ارج گذاشتن بر این خدمات افزود: یک واحد صنعتی برای اولین بار در ایران به تازگی اقدام به تولید روغن طیور با منشأ حیوانی کرده که اقدامی قابل توجه به شمار می‌آید.

مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: خدمات مشاوره فنی و تخصصی از جمله خدمات دامپزشکی به این واحدهای نوآور است.

وی با اشاره به شرایط شرکت «اعلا روغن سپاهان» و تلاش این شرکت برای صادرات گفت: دامپزشکی استان اصفهان در صورت تولید تجاری این محصول، زمینه‌های صادرات و ارائه تسهیلات به این واحد را فراهم می‌کند.

موحدی دست‌یابی تولیدکنندگان نمونه دامپزشکی به بازارهای فراملی را ضروری عنوان کرد و افزود: کشور نیازمند ارزآوری و صادرات محصولات دامپزشکی است.

مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان با اشاره به بازدید خود از این مجموعه اظهار کرد: این شرکت در ابتدای راه است و ما برای بهتر شدن آن را حمایت می‌کنیم.

 

خبر مرتبط:

تولید چربی خوراکی دام و طیور برای نخستین بار در ایران

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
0
0
آخه تولید چربی با منشاء گیاهی چه ربطی به ما داره که از آن هم تقدیر کنیم؟
کحای این موضوع «صادرات محصولات دامپزشکی»!!!! نام دارد. مگر چربی گیاهی محصول دامپزشکی است؟ ایران وارد کننده میلیونها تن چربی گیاهی است!!! احتمالا اینها را با تخفیفات ارزی و گمرکی برای مصارف انسانی وارد می کنند و بعد با ارز آزاد صادر میکنند و ما هم با از خود باختگی ، آنها را تشویق میکنیم.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
0
0
منشا گیاهی؟!!اخه دامپزشکی اصفهان چطور نمیدونه که روغن این کارخونه از ضایعات چربی دام و طیور تهیه میشه؟!!!!دامپزشک مطلع
اعلا روغن سپاهان
|
-
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
0
0
فعالیت این شرکت تولید روغن خوراک طیور با منشا حیوانی میبا شد ونظر مدیر کل دامپزشکی نیز راجع به روغن با منشا حیوانی بوده که به اشتباه روغن با منشا گیاهی ثبت و اطلاع رسانی شده
مدیر مسئول حکیم مهر
|
-
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
0
0
با سلام و احترام،
اصلاح شد.
نظر شما
ادامه