کد خبر: ۲۰۲۶۹

اسکایپ

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، بسیاری از مردم دنیا دارای حیوانات خانگی هستند و میزان علاقه‌شان به آنها به حدی است که خودشان معتقدند عضوی از خانواده آنهاست.

اما همین میزان علاقه در پاره‌ای از موارد کار دست آنها داده و زمانیکه دور از خانه هستند، نمی‌دانند که این عضو خانواده‌شان در چه حالی به سر می‌برد.

مایکروسافت با علم بر این موضوع، در نظر دارد تا قابلیت جدیدی را به سرویس اسکایپ اضافه کند تا علاوه بر شامپانزه‌ها که می‌توانند گوشی و تبلت را در دست بگیرند، دیگر حیوانات نظیر سگ که به صدا و تصویر صاحبان نیز واکنش نشان می‌دهند به راحتی بتوانند ارتباطات را قطع یا وصل کنند.

تست‌هایی که روی برخی حیوانات خانگی در زمینه ارتباطات ویدئویی صورت گرفته، حاکی از آن است که به سرعت به این نوع ارتباطات علاقه‌مند می‌شوند و زمانیکه صاحبان آنها در سفرهای به نسبت بلند هستند می‌توانند ارتباط چهره به چهره برقرار کنند.

مایکروسافت در واقع با چنین کاری خواسته که میزان دلتنگی‌ها را به حداقل برساند و به نوعی خیال صاحبان حیوانات خانگی را در سفرهای به نسبت طولانی راحت نگاه دارد.

مایکروسافت معتقد است که اصل ارتباط ویدئویی برای بسیاری از افراد که چنین چالشی دارند، مفید بوده و در حال فکر برای توسعه افزونه‌ای است که کار را برای حیوانات نیز راحت کند و به نوعی بدانند از چه طریق ارتباط وصل می‌شود.

 

نظر شما
ادامه