کد خبر: ۲۰۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر -  درپی درخواست سازمان دامپزشکی کشور، کمیته فرعی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با موضوع قاچاق دام زنده تشکیل شد.
به گزارش دفتر قرنطینه و امور بین الملل سازمان دامپزشکی، در جلسه ای که با حضور رییس سازمان دامپزشکی کشور، معاونت بهداشتی و پیشگیری و مدیرکل قرنطینه و امور بین الملل و کلیه اعضای کمیسیون تشکیل گردید، گزارشی از اقدامات این سازمان در خصوص پیشگیری و کنترل بیماری تب‌برفکی ارائه شد و راهکارهای لازم در خصوص نحوه کنترل و مبارزه با قاچاق زنده دام مورد بررسی قرار گرفت.

براساس مصوبات این کمیسیون مقرر گردید اقدامات لازم در خصوص کنترل قاچاق دام زنده از مرزهای شرقی کشور توسط فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عمل آید و به منظور تامین گوشت قرمز استان تهران صرفاً لاشه گوشت از استان سیستان و بلوچستان به استان مذکور منتقل گردد.
در این جلسه همچنین موضوع تعیین هویت جمعیت دام کشوراز طریق وزارت جهاد کشاورزی به منظور جلوگیری از نقل و انتقال غیرمجاز و قاچاق دام زنده مورد تاکید قرار گرفت.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس بررسیهای سازمان
|
-
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۹
0
0
خدا به داد دامداران برسد ،کسی نیست که به آقایان محترم و مسئول سازمان دامپزشکی،بخصوص مدیر کل دفتر قرنطینه که ظاهرا هیچ شناختی از اصول مدیریت خطر را نمی داند بقرمایند که با جایجایی لاشه دام ، ویروس تب بزفکی براحتی جابجا می شود
محمد
|
-
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۳
0
0
(پاسخ به آقای محمد) : با سلام / لطفاً از طرح اتهام به افراد و مسئولین بپرهیزید. در صورتی که مدارکی در دست دارید به مراجع ذیصلاح مراجعه نمایید و شنیده ها را مبنای قضاوت قرار ندهید. با تشکر - حکیم مهر

باسلام
روز چهارشنبه 22/2/89 تهران ،هتل سيمرغ در حاشيه سميناراستانداردهاي GMP براي سيستم هاي سرمايش ،گرمايش وتهويه درصنايع داروسازي( HVAC) كه بسياري از مسئولين دامپزشكي كشور حضور داشتند،گفته مي شد كه دكتر ................. در قالب شركت ................... اقدام به واردات تعداد زيادي دام به كشور نموده است.
دکتر مرتضوی
|
-
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۶
0
0
یک سوال :از مرز پاکستان تا تهران چند تا شهر واقع شده است و چند تا اداره کل دامپزشکی و اداره شهرستان در این مسیر واقع شده است؟پس این همه کارمند وبخش دولتی که ادعا می کنند بهترین در دنیا هستند!؟با این همه پست های بازرسی قرنطینه ،این دام ها چطوری وارد می شدند یا قرنطینه ای نبوده یا همگی در ساعات خواب اقایان و بعد از وقت اداری رد می شدند ویا هماهنگی...بوده است .که این همه دام مبتلا به تب برفکی در داخل کشور رژه بروند .اشکال از جای دیگری است .
نظر شما
ادامه