کد خبر: ۲۰۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم در مراسمی که به همت دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار شد از مقام ارزشمند اساتید رشته دامپزشکی تقدیر کرد.
یک جلد کلام ا... مجید و لوح تقدیر هدایای سازمان نظام دامپزشکی برای ارج نهادن به مقام شامخ 122 استاد فعال و بازنشسته دانشکده دامپزشکی دانشگاه  تهران بود.
متن لوح تقدیر دکتر سید محمد آقامیری رئیس سازمان نظام دامپزشکی در تجلیل از مقام ارزشمند اساتید دامپزشکی دانشگاه تهران به این شرح است:


به نام ایزد دانا
و چون گل آدم سرشته شد ، روح الهی در آن دمیده شد
و اولین معلم انسانیت ، ذات حق بود و از آن پس مقام تعلیم و تربیت، در جان آدم ریشه گرفت و انبیاء الهی بر این مهم برانگیخته شدند و از جان مایه نهادند.
آنکس که شایسته ترین است از سوی پروردگار منتخب است برای تعلیم و تربیت انسان و چه کسی شایسته تر از استادی که خود می‌سوزد تا بسازد ضمیر خامی که قدم در راه آموختن و دانایی نهاده است.
معلم عزیز؛استاد ارجمند، جناب آقای دکتر  ...
و چه زیباست که چنین روزی  به نامت مزین شده است و چه افتخار است که به  احترام نامت قیام ‌کنیم و تجلیل نماییم از روزهایی که صمیمانه الفبای عشق را د ر  جانمان  زمزمه نمودی.
و اکنون به پاس همه خوبیهایت، از خداوند سبحان توفیقات روز افزون الهی را توأم با سعادت و سلامتی  برای حضرتعالی و خانواده محترمتان، در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفداء) تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)،  مسئلت دارم.

دکتر سید محمد آقامیری رئیس سازمان نظام دامپزشکی

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر رسولی
|
-
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۱
0
0
از آقای دکتر آقامیری بخاطر این کار تشکر می کنم. دکتر رسولی
نظر شما
ادامه