کد خبر: ۲۰۴۳۵
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از کشف ۸۵ کیلوگرم تریاک که به طور ماهرانه‌ای برای فریب سگهای موادیاب جاسازی شده بود خبر داد.

سرهنگ جعفر علیزاده در گفت‌وگو با تسنیم، با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۸ پرند در گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس خود در سطح این شهر، به یک دستگاه خودروی سواری پارک شده در کنار یک دستگاه خودروی تریلر مشکوک شدند ولی راننده خودروی سواری که متوجه شک ماموران به خود شده بود، با دیدن آن‌ها اقدام به فرار از دست ماموران کرد.

وی افزود: مأموران انتظامی در مقابل اقدام به تعقیب خودروی سواری مذکور کردند و پس از طی مسافتی موفق شدند این خودروی سواری را در جاده قدیم تهران - ساوه متوقف کنند. فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در غرب استان تهران ادامه داد: ماموران پس از متوقف کردن این خودرو، اقدام به بازرسی داخل خودروی مذکور کردند و در بازرسی خود توانستند ۸۵ کیلوگرم تریاک را که به طور ماهرانه‌ای در صندوق عقب این خودرو جاساز شده بود کشف کنند.

علیزاده گفت: ماموران کلانتری ۱۸ پرند در انجام این ماموریت موفق شدند در نهایت هوشیاری، مواد مخدری را که در لایه پلاستیکی، میان گچ، خاک پنهان شده بود، کشف و ضبط کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده قصد انتقال این مواد به پایتخت و فروش آن در تهران بزرگ را داشت، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در اعترافات خود اظهار داشت که این مواد را برای پیشگیری از شناسایی توسط سگ‌های موادیاب، در پوششی از گچ و خاک جاسازی کرده بود که در نهایت وی برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
 
 
نظر شما
ادامه