کد خبر: ۲۰۵۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

روز یکشنبه مورخ 10/12/93 سید حمید طهایی استاندار البرز، دکتر سید اصغر برایی نژاد مدیرکل دامپزشکی استان و جمعی از مسئولین از یکی از بزرگترین واحدهای شرکت مرغک واقع در شهرستان ساوجبلاغ بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این بازدید که برخی از مسئولین استان و مدیران شرکت مرغک نیز حضور داشتند، استاندار از نزدیک با فعالیت های شرکت در زمینه تولید جوجه یک روزه تخمگذار و همچنین تولید مرغ مادر تخمگذار آشنا شدند.

دکتر سبحانی مدیر عامل شرکت مرغک با اشاره به فعالیت های 40 ساله شرکت مرغک اعلام نمودکه شرکت مرغک بیش از 60% جوجه یک روزه تخمگذار کشور را تولید می نماید. وی همچنین اذعان نمود شرکت مرغک سالیانه بالغ بر 15میلیون قطعه جوجه یک روزه تخمگذار تولید و روانه بازار می نماید.

استاندار البرز نیز با تقدیر از فعالیت شرکت مرغک و تاثیرآن بر فعالیت سایر واحدها بر حمایت بیشتر از زنجیره تولید مرغ و تخم مرغ تاکید نمود.

در پایان دکتر سید اصغر برایی نژاد مدیر کل دامپزشکی استان ضمن ارایه گزارش ازن حوه نظارت و خدمات رسانی به واحدهای مرغداری استان، بر ارتقاء بهبود شاخصهای بهداشتی تولید تاکید نمود.






 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرج سرکوهی
|
-
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
0
0
برای اینکه صورت مهمانان دیده شود به صورت خود ماسک نزده اند و از کلاه استفاده نکرده اند.
مثل اینکه مباحث امنیت زیستی دوباره برای آقایان میبایستی بازآموزی شود
دکتر چایچی
|
-
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
0
0
دامپزشکی استان البرز واحدهای بزرگ دامی دراختیار دارد ولی ظرفیت نیروی انسانی مجرب آن پایین است اغلب نیروها جوان و توان مشاوره و هدایت کارهای بزرگ را ندارند نیاز است به افزایش توانمندی در بخش مدیریتی و کارشناسی توجه شود البته مدیر کل فعلی زحماتی در راه اندازی اداره کل کشیدند ولی می بایست با آمدن نیروی جدید جوانتر با توانمندی فنی و تجربی تحولی در حضور دامپزشکی در تمام عرصه ها ایجاد شود . دامپزشک دولتی کرج
نظر شما
ادامه