کد خبر: ۲۰۵۹۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

رییس دامپزشکی سیریک گفت: 70 قلاده سگ ولگرد بوسیله اسلحه با نظارت محیط زیست و بهداشت و درمان در این شهرستان معدوم شدند.

به گزارش روزنو مجتبی رهدور در تشکیل کارگروه اتلاف سگ های ولگرد در شهرستان افزود: تعداد سگ های ولگرد در شهرهای کوهستک و گروگ و مرکز شهرستان در ساعت نزدیک به غروب بیشتر می شود که این امر خطر جدی برای شهروندان بویژه کودکان و دغدغه بزرگی برای خانواده هاست.

وی با بیان اینکه حیوان گزیدگی و بیماری هاری یکی از خطرناک ترین نوع بیماریها است که انسان را تهدید می کند، اظهار کرد: گزارشی مبنی بر حمله سگ در هنگام شب اعلام شده که این موضوع باعث نگرانی شدید بیشتر خانواده ها شده است.

رهدور هشدار داد: در آستانه نوروز و سرازیر شدن مسافران به سیریک و مناطق تفریحی و توریستی، احتمال آسیب سگ های ولگرد در سطح شهرها و مناطق مختلف شهرستان وجود دارد که این مساله تهدیدی برای سلب آرامش مردم و مسافران است.

رییس دامپزشکی سیریک اظهار کرد: اجرای مرحله دوم کارگروه اتلاف سگ های ولگرد برای جلوگیری از بروز حادثه ناگوار برای شهروندان و مسافران نوروزی، یکی از فعالیت های تاثیرگذار برای تقسیم کار با همکاری شهرداری ها، ادارات و نهادهای متولی ضروری است.

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
0
بسمه تعالی. با سلام و احترام به همگان. جای تأسف است دوستانی که در دامپزشکی باید مدافع حقوق حیوانات باشند بجای عمل به قانون (دستورالعمل قانونی مصوب وزارت کشور در الزام به زنده گیری سگ های ولگرد یا بدون صاحب) با افتخار از همکاری در کشتن حیوانات آمار می دهند!!!
ناشناس
|
-
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
0
0
من با نظر جناب دکتر لطفی زاده کاملا موافقم و همیشه با شنیدن اسم دامپزشکانی که در قتل حیوانات نقشی ایفاء میکنند، بی اختیار یاد پزشک احمدی (پزشک مرگ زندان رضاشاه) می افتم!!!
کامبیز بیات
|
-
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
0
0
بله همانطور که آقای دکتر لطفی زاده اشاره فرمودند واقعا جای تاسف داره برای گروه دامپزشکی که این کار غیر اخلاقی رو انجام دادن.حالا واقعا با این کاراشون برای شهر آرامش میارن.وقتی شما با مخلوقات خداوند اینگونه رفتار میکنید مطمئن باشید خدا هم به شما رحم نخواهد کرد.
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
0
0
دوستان عزیز کشور ما واقعا منابع لازم جهت زنده گیری ،عقیم سازی و واکسن زدن سگ های ولگرد رو نداره،در حال حاضر این یهترین راه بدی هست که وجود داره....
نظر شما
ادامه