کد خبر: ۲۰۷۳۸
تعداد نظرات: ۶۵ نظر
به نظر می‌رسد دیگر وقت آن فرا رسیده است که وزارت بهداشت و سازمان دامپزشکی کشور به طور جدی به این موضوع ورود پیدا کرده و به این نمایش مضحک پایان دهند ...
55

حکیم مهر – دکتر حسین روازاده مجدداً با طرح ادعاهای عجیب و مضحک در مورد زدن 17 نوع واکسن به طیور گوشتی و عوارض آن، خبرساز شده است.

به دلیل شرم آور بودن ادعاهای مطرح شده توسط ایشان از درج آن در این وبسایت معذوریم، ولی در صورت تمایل می توانید به لینک زیر مراجعه نموده و فیلم کامل اظهارات ایشان را مشاهده نمایید:

 

لینک مشاهده فیلم کوتاه (یک دقیقه و 14 ثانیه)

 

لینک مشاهده فیلم کامل سخنان دکتر روازاده (13 دقیقه و 22 ثانیه)

 

 

خبر مرتبط:

پس از ادعای عجیب یک متخصص تغذیه، نوبت دکتر روازاده شد : مرغ‌های بازار غده سرطانی انسان هستند / مدارک مستند داریم ژن اینها را با ژن خوک ترکیب کردهاند!

 

 

برچسب ها: دکتر روازاده،
انتشار یافته: ۶۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۲
ناشناس
|
-
|
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
5
2
خدا خیرش بده. شب عیدی دلمونو شاد کرد!!!!!
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
4
3
دکترای چی هستن ایشون؟
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
2
3
کیه؟
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
8
3
بسمه تعالی. با سلام و احترام به همگان. جناب آقای دکتر روازاده ظاهراً تحقیقاتی در طب اسلامی داشته اند اما ادعاهای به این شکل حقیقتاً از ساحت علم به دور است. ایشان اگر واقعاً مستندات دارند بهتر است آنها را کامل ارائه دهند. اگر حقیقتاً انگلیس با واکسن طیور (آنهم ۱۷ نوع!!!) به دنبال انجام ادعای ایشان بوده که زن و مرد بیست سال دیگر مثل هم باشند!!! (آنطور که ظاهراً در این فیلم ایشان مدعی است) خوب است مسئولین سازمان دامپزشکی از این کشفیات استفاده کنند و گرنه به راحتی علیه ایشان می توان به عناوین مختلف که نیازی به درج آن در اینجان نیست اعلام جرم نمود.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
7
1
بابا خدا خیرت بده کاشکی زودتر می گفتی، حالا فهمیدم مشکلم چیه و علتش از کجاست. خدا لعنت کنه این انگلیسی های پلید رو که علاوه بر سربازان و جوانان این مرز و بوم، تصمیم گرفتن از ..................... هم انتقام بگیرند اون هم چه انتقام سختی!!! لعنت بر اجانب انگلیسی ، آخر بگو به ................. چکار داری، مگه آزار داری؟
دامپزشک
|
-
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
2
3
حتما در سمیناری رابطه ............... را با واکسیناسیون مرغ! بررسی می کنیم.
مدیر مسئول حکیم مهر
|
-
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
5
3
با سلام و احترام.
در مورد مدرک تحصیلی ایشان در سایت ویکی پدیا آمده است: دکتر روازاده برای ادامه تحصیل، عازم کشور ایتالیا شدند و پس از آشنایی با زبان آن کشور در رشته پزشکی مشغول به تحصیل گردیدند. پس از اتمام تحصیلات مجدداً به کشور ایران بازگشت و در دانشگاه تهران نیز طبق قوانین مربوط به فارغ التحصیلان خارج از کشور، دوره های در نظر گرفته شده را با موفقیت گذراند و مدرک آن دانشگاه را نیز اخذ کرد.
در وبسایت رسمی ایشان، مدرک تحصیلی وی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290 ذکر شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
:)))
هههه
ایتالیا!
زبان ایتالیایی!
خخخخخ


جوک های ویکیپدیایی!
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
8
2
من تا آنجا که می دانم ایشان پزشک نیست. حرف هایش هم اکثرا در شبکه های اجتماعی به عنوان طنز و اسباب مزاح رد و بدل می شود. به نظرم این قدر حرف هایش خنده دار است که مردم خودشان درک می کنند.
پاسخ ها
رضا
| Australia |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
با سلام. شما بفرمایید پزشک به چه کسی گفته میشه؟ کسی که با پارتی و پول و مدرک آزاد و کمی مطالعه به اسم دکتر میاد بالا؟ البته پزشک خوب هم هست! تو تمام کارها هم با تجربه و هم با مطالعه موفق خواهی شد, نه تنها با مدرک! پزشک واقعی کسی است که بیماری را کشف کرده و یا دارویی اختراع کرده باشد؟ شما بفرمایید در تولید کدام دارو حضور داشته اید؟ آقای دکتر آیا واقعا می دانید که داروهایی که تجویز می کنید هیچ ماده شیمیایی ندارند؟ تجویز دارو بر اساس گفتار دیگران هنر نیست!
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
4
7
بسمه تعالی. با سلام و احترام مجدد به همگان. دکتر روازاده پزشک عمومی است و در سایت سازمان نظام پزشکی اطلاعات ایشان موجود است. (جهت اطلاع جناب دکتر دباغ مقدم!)
ناشناس
|
-
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
8
6
جوک قشنگی بود :))))
پاسخ ها
رضا
| Australia |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
آره جوک قشنگی بود. اما چند سال آینده تاثیر این جوک را روی نوه هایت خواهی دید. همین الان به موهای سر پدربزرگها که نیگاه می کنیم از موهای جوون ها بیشتره!
ناشناس
|
-
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
4
2
در مورد ایشون میتونیم از .......... با حداکثر دز 3mg/kg استفاده کنیم!!!!!
ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
2
3
خوب نمیخوام حرفهای ایشون رو تایید کنم ولی براستی در چند سال گذشته ما تنها توانستهایم خودمان را سیر کنم در صورتی که سلولهایمان هنوز گرسنه اند. براستی ما ایرانی ها تغذیه درستی نداشته ایم و وزارت بهداشت هم نظارت درستی بر مواد غذایی نداشته.انواع سموم در آرد و برنج و آب و شیر و گوشت و مرغ و سایر مواد غذایی قابل ردیابی است. درست است شاید دشمن بخواهد از هر طریقی از جمله از طریق مواد غذایی به ما ضربه بزند ولی در نهایت این دست خود ماست که بخواهیم این مواد را وارد زنجیره غذایی مردم خودمان بکنیم یا نه . بسیاری از مواد غذایی در داخل تولید میشود و سرشار از سموم است و نظارتی بر آن نمیشود. از ماست که بر ماست. واقعا تکلیف ما چی میتونه باشه ؟میشه آب نخورد؟ میشه نان نخورد؟ مشکل باید از پایه حل شود .
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
6
3
متاسفانه خیلی از افراد ناآگاه جامعه هم ........ این ............ رو باور میکنن و از ..........اش پیروی می کنن.
واقعا باعث تاسف است. همکار
پاسخ ها
رضا
| Australia |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
چرا متاسفانه! شما یا کسانی که به اصطلاح آگاه هستید بفرمایید شیری پاکتی که تو کارخونه ها استفاده میشه چه چیزهایی داره؟ بدانید که اگر در شیر واقعی گاو یا گوسفند حتی یک قطره ماست بریزه همون لحظه شیر خراب میشه...! نه اینکه 6 ماه ماندگاری داشته باشه و با طعم موز و خرما و عسل ...!
دامپزشک
|
-
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
8
1
آقای دکتر دباغ مقدم
اگر مردم درک میکردند که مقابلش صف نمی کشیدن. متاسفانه نظرات ایشون طرفدار زیادی داره. این نشانه ضعف من و شما و ماها است. زمانیکه ماخودمان مرغ ارگانیک را دروغ تلقی میکنیم اون وقت اطرافیان ما هم حرفهای ایشون را قبول خواهند کرد. خودتون میدونید که مرغ سبز واقعیت نداره. باید سرمون را زیر برف در بیاریم.
پاسخ ها
رضا
| Australia |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
آقای دامپزشک. شما بفرمایید کدام دام را با علمی که خود شما بدست آورده اید درمان کرده اید. این بی احترامی بشما نیست بلکه منظور اینست که چون شما دارویی اختراع نکردید بنابراین از دارو و درمان و بیوتیک بطور یقین نمی توانید صحبت کنید!
ناشناس
|
-
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
6
3
خيلي آدم بايد ........ باشه از عدم آگاهي مردم استفاده كنه و بگه سي دي هاي منو بخريد تكثير نكنيد چون فيمتش فقط 8 هزار تومنه....وزارت بهداشت و سازمان دامپزشكي انشاالله به ...... اين آقا واكنش نشان خواهد داد
7 خط
|
-
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
0
1
با این حقوق و مشکلات معیشتی دامپزشکان باید عرض کنم که اون چند سانتیمتر هم اضافه است
دانشجوی دامپزشکی
|
-
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
1
5
من کاری با ادعای دکتر روازاده ندارم اما ما دامپزشکان بهتر از همه می دونیم که چقدر گوشت های ما الوده به باقی مانده دارویی و غیره هستند تا زمانی که ادعای سلامت مرغ و گوشت و لبنیات و داشته باشیم مسولیم و جامعه دامپزشکی پیشرفت نمی کند جامعه زمانی به قشر دامپزشک نیاز دارد که بداند اگر دامپزشک نباشد بیماری زیاد می شود در حالی که بیشتر دامپزشکان و سازمان همیشه ادعای سلامتی می کنند در این صورت جامعه نیازی به دامپزشک و خدمات ان ندارد ولی اگر اشکارا ضعف ها و ...........های سازمان مشخص شود جامعه به عینه به دامپزشک نیاز پیدا می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
شما یا کسانی که آگاه هستید بفرمایید شیری پاکتی که تو کارخونه ها استفاده میشه چه چیزهایی داره؟ بدانید که اگر در شیر واقعی گاو یا گوسفند حتی یک قطره ماست بریزه همون لحظه شیر خراب میشه...! نه اینکه 6 ماه ماندگاری داشته باشه و با طعم موز و خرما و عسل ...! حق با شماست صدای بیماری محصولات را در نمی آورند چون خودشان از آن سود می برن!
مهدی
|
-
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
5
1
با سلام
خدا خیرش بده اینقدر مشکلات بهداشتی کشور برطرف شدست که آقای دکتر روازاده به فکر کوتاهی آلت تناسلی ملت افتادن
پاسخ ها
رضا
| Australia |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
تولید مثل تو تمام موجودات از مهمترین عوامل زیست محیطی و زندگی است.
مسئول فنی بهداشتی
|
-
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
3
0
با سلام و عرض تبریک سال نو
به نظرم نظر جناب 7 خط را باید سانسور می کردید
این جا محیط خصوصی برای بیان مشکلات دامپزشکی ، که بنده نیز منکر آنها نیستم ، نیست بلکه محیطی هست که هرکس ممکن است آنها را بخواند
=> درج نظر این چنینی نه مشکلی حل می کنه نه مناسب شان حرفه ی ماست
7 خط
|
-
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
2
1
کامنت گذار محترم آقای مسوول فنی! به نظرم حقوقت به موقع است؟!لابد بالای 2/5 دریافتی داری؟! اصلا در واحد شما مشکل بهداشتی وجود ندارد؟!مشکل تمدید قرارداد هم که نداری؟!هیچگونه بی احترامی از طرف کارمندان دون پایه اداره شهرستان و کارگران واحدتان که ندیدی؟!
باید به شما تبریک گفت که سخنان دکتر روازاده در مورد شنا صدق نمی کند.پیشنهاد می کنم با سایر مسوولان فنی در زمینه بحث دکتر روازاده صحبت بفرمایید.به یقین متوجه خواهید شد که عینک لازم دارین
مسئول فنی بهداشتی
|
-
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
2
0
آقای 7خط لطفا پیام من را با دقت مطالعه بفرمائید
ادامه دارد
سليماني
|
-
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
4
2
مطالب ايشان من رو ياد بقراط مي اندازد كه ميگفت بايد شيطان را از بدن خارج كنيم.من نمي دانم كاسبي و .............. ايشان چه ربطي به دشمن وغيره داره...كلا ايشان داناي كل هستند وهمه جهان وتحقيقات علمي زير سوال؟نمي دانم چرا جلوي بيهوده گويي ايشون رو نمي گيرن......
پاسخ ها
رضا
| Australia |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
اینکه آقای روازاده درست یا اشتباه می گوید بماند. اما کدوم تحقیق علمی! خود شما چند تحقیق علمی داشته اید! تحقیق علمی چیه؟ اِا اینکه یکی یه سر خط بده و مابقی دنال آن را بروند و 1 خط بهش اضافه کنند؟ نه این چیزی جز کپی نیست! و جالب اینکه ابتدای آن را کسی نمی داند درست است یا نه!!!
مسئول فنی بهداشتی
|
-
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
0
0
جناب 7خط اگه با حرف زدن مدل شما مشکلی حل شدنی بود تا حالا باید 100 باره حل می شد.
در طول مدت 15 سال شاهد انواع و اقسام تلاش برای بهبود این وضعیت بودم ولی کار از پایه مشکل داره!
البته اشکالی نداره که شما ، گزافه گوئی یک به اصطلاح پزشک و به واقع کاسب را وسیله ای برای بیان نظرات تند و حرمت شکن قرار میدید(براساس اصل آزادی بیان)
درصورتی که در صنف دامپزشکان افراد باشرافت ، باسواد و محترم ، کم نیستن.
پس به احترام اونها و با امید به اینکه من و شما و بقیه شاهد بهتر شدن شرایط این حرفه و سایر مشاغل مظلوم باشیم ، احترام خودمون را نگه داریم.
پاسخ ها
رضا
| Australia |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
بله بنظر من هم همه جا و همیشه مشکلات بوده و هست. من که با چند شغل آشنا هستم بدون مشکل نبودن. برخی مشکلات سهوی ان اما در برخی موارد آدمهای سودجو و دشمن مشکل عمدی ایجاد میکنند, که اگر آدمهای خوب تو هر شغلی نبود آنها تا الان مارو نابود کرده بودن.
٧ خط
|
-
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
1
0
آقاي مسوول فني! سخت نگير بابا.حالا ............. اينور اونور مهم نيست.مهم محتواست.جيگرتو!
ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
0
2
سلام .از ملا نصرالدین پرسیدن مرکز زمین کجاست ،چند قدم برداشت و گفت اینجاست ،پرسیدن دلیلت چیه ،گفت اگه باور نداری بیاید متر کنید .دوستان فارغ از هر چیزی احترام هم را رعایت کنیم .همه نظرات محترم هستند حتی نظر آقای دکتر روازاده.اتفاقا بنده معتقدم حساس کردن مردم و مسولین در خصوص باقیمانده های دارویی در گوشت طیور که در کشور ما هیچ نظارتی بر آن نمی شود و فقط به تولید بدون کیفت توجه می شود بد نیست .شاید خدا خواست حرفهای ایشان سبب خیر نظارت بیشتر در این خصوص شد .با نظر 7 خط در این مورد موافقم .کامیاب قیصربیگی
افشین احمدپور
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
6
4
با سلام.
بنده پزشکم و سال هاست که از نزدیک پیگیر بحث شارلاتانیزم در حوزه ی طب هستم.در مورد این فرد چند مسأله باید حتما ً روشن بشه:
1- مدرک تحصیلی این فرد به شدت مخدوش به نظر می رسه.هر دانشجوی سال اول پزشکی از روی سخنرانی های این فرد و اشتباهات مضحکی که در بدیهی ترین مسایل پزشکی می کنه می فهمه که این آدم حتی یک صفحه کتاب معتبر پزشکی نخوانده.این فرد مدعیه که ایتالیا پزشکی خونده و بعد دیپورتش کردن به دلیل مبارزه با استکبار!! بعد آمده و از دانشگاه تهران مدرک پزشکی گرفته.با توجه به حمایت برخی جریان های سیاسی از این فرد به نظرم بهتره مدرک این فرد با حضور افراد خبره مجددا ً ارزیابی بشه و از دانشگاهی هم که ادعا می کنه در ایتالیاست سؤال بشه که این فرد در آن دانشگاه در چه رشته ای تحصیل می کرده.
2- این فرد با راه اندازی چند عطاری در هر شهر و تأمین اقلام مورد نیاز عطاری از قبیل واجبی و نمک دریا و روغن و سنگ پا و روشور و کیسه پشمی و نعل آهن و کفگیر و قابله و ... یک گردش مالی قوی درست کرده تا بتونه از این طریق با پشتوانه ی اقتصادی و نه علمی جایگاه خودش رو مستحکم کنه.بعد برای بالاتر بردن فروش اقلام مذکور داستان های زیادی بافته که انگلیسی ها فلان کفگیر را از ما دزدیدند حالا بنده همان کفگیر را احیاء می کنم برید از عطاری بخرید.
3- چندین بار معاونت های غذا و دارو اعلام کردن که نمک توزیع شده توسط این فرد در بازار آلوده به فلزات سنگینه. باید از وزیر محترم بهداشت که به دوربین هم خیلی علاقه منده خواست که جلو دوربین بیاد و بگه که چه دستی در کاره که با چنین افراد متخلفی برخورد نمی شه.
4-دانشگاه های علوم پزشکی کشور باید با برگزاری مناظرات از این فرد بخوان که مدارک خزعبلاتی که بیان می کنه رو ارائه بده.مثلا ً اینکه مردم قدیم سیصد سال عمر می کردن و حالا هم اگر بخوان سیصد سال عمر کنن باید به عطاری های ایشان مراجعه کنند.
با تشکر
پاسخ ها
رضا
| Australia |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
سلام. شما چه پزشکی هستین؟ چند تا دارو اختراع کرده اید؟ چند تا مریضی کشف کرده اید؟ آیا تا بحال شیر واقعی و تازه گاو یا گوسفند را با کمی ماست که از همون محصول است مخلوط کرده اید؟ شیر چه می شود؟ پس چطور شیر خرما شیر عسل و... فروش می رود؟ آیا یک مدرک دانشگاهی که تمام آن کپی از مدارکیه که دیگران نوشته کافیس؟ جالب که ابتدای آن متنها هم معلوم نیست که چقدر درسته؟ آیا کسی که دارو میسازه و صادر میکنه گردش مالی درست نکرده؟ آیا خود آنها بیماری را منتشر نمیکنند تا آنتی ویروسهایشان بفروش رود؟ آیا در بلندترین شب زمستان خردن هندوانه رواست یا کدوی گرم؟ پس چرا روزگار الان ما برعکس شده؟ آیا شما می توانید نمک خوراکی ما را 100در100 تست سالمی کنید؟ حال ببینیم شما چند سال عمر مفید می کنید!
123
|
-
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
3
8
برید مطب ایشون ببینید کیا رو درمان کرده
من نمیگم همه حرفاش درسته ها منم با بعضی هاش مشکل دارم ولی به نظرم حرف پیامبرو و احادیث که مبنای پزشکی ایشون هستش و شما ایرانیای پر ادعا که ابن سینا ابن سینا میکنین قابل اتکا تره
نمیدونم پاتون رو خارج از ایرانم گذاشتین؟ اونجا التماس کنی هم دارو شیمیایی نمیدن حالا ما برگشتیم به 100 سال پیش اروپا
ایرانی های جوگیری مثل شما همیشه بدون تحقیق نظر میدن و یه چیو از ندانستن میگن
اگر هم دنباله روی رهبر مملکتین خودشون گفتن جزو بزرگ ترین دغدغه هاشون احیا پزشکی اسلامی-ایرانی خودمونه
عموی خود من قطع امید شده بود الان هم زنده س به لطف دکتر روازاده 2 ساله ام داره زندگی می کنه...
مطمئن هم باشید اگررررررررررر اینا که میگین درست بود تاحالا برخورد می کردن چون پای سودشون در میونه و درامد های میلیاردی پس میبینید که هیییچ کاری نمیتونن کنن . . .
اگر راست میگین و مردین کامنتو اکسپت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
جوک نگو عمو جان!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
7
3
ایشون دیگه کم کم خدا شدند. توی هر چیزی نظر میدن. مردم هم از روی جهل باور میکنن. یکی نیست به این اقا بگه چقد میخوای ................ به این مردم تحویل بدی.
پاسخ ها
رضا
| Australia |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
نه آقا مردم بافکرشون قبول می کنند. نه اینکه تحمیل پزیر باشند.
راستی پس چرا نگفتی تو این چند سال چرا داروهای شیمیایی رو به مردم تحمیل کردن؟
سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
6
با سلام خدمت همه عزیزانی که اینجا مطلب گذاشتند
امیدوارم همتون سلامت باشید
بنده کاری به مدرک ایشون ندارم والله نسبتی هم با بنده ندارند ولی از تمام عقلا همه پزشکان محترم دامپزشکان عزیز میخوام خدا وکیلی قضاوت منصفانه و بدون غرض داشته باشید
چرا کمی فکر نمیکنیم چرا نمیخواید باور کنید غذاهای ما همش آلوده است حتی یه لیوان آب سالم توی این مملکت نداریم و بجای اب داریم کلر میخوریم
چرا نمیخوایم اعتراف کنیم که تمام علوم پزشکی که به ما منتقل شده تماما دیکته شده کشورهای غربی هست که از راه ترجمه مقاله به دست ما رسیده
آیا ایران توی قرنهای گذشته کشور بی علم و دانشمندی بوده ؟
پس چرا الان همه چیز ب ای ما وارداتیه حتی علم پزشکیمون ؟
چرا نمیخوایم قبول کنیم این کشور و این مردم شریف توی سراسر هستی دشمن داره اونم دشمنایی که حاضرند میلیاردها دلار هزینه کنند که ما نباشیم نسلمون نباشه
آقایونی که ادعا میکنید تغذیه ما سالمه حضرت عباسی تغذیه سالم داریم ؟ نان سالم داریم ؟ لبنیات سالم داریم ؟ محصولات کشاورزی که دائم کود شیمیایی میخورند سالمند ؟ یا محصولاتی که با تغییر ژنتیک از بیخ و بن عوض شدند ؟
بزرگترها کدوم شما کدوی 60 کیلویی یادتونه کا الانه به وفور توی بازار تره بار میبینید ؟ آیا اینها همش سرطان نیست ؟ دور و برتون رو کنی با دقت نگاه کنید به اعلامیه ترحیم جوانهای عزیزی که داریم از دست میدیم بیشتر دقت کنید روز به روز آمار سرطان داره زیاد میشه این بخاطر چیه؟ بخاطر تغذیه سالمیه که داریم ؟
ترو خدا بیدار بشیم از خواب غفلت
البته دشمن هم در مقابل افراد و پزشکان متعهدی مثل جناب روازاده ساکت نمینشینه و مخالفتهاش رو با حرفهای ایشون از زبان خود ما ایرانیها میزنه
تو رو خدا آگاه باشید و به دشمن میدون ندید
قبول کنیم که تغذیه ایران خراب و فاسده توی همه زمینه ها
قبول کنیم که باید اصلاح بشه
حالا که یکی پیش قدم شده بجای اینکه یاریش کنیم چرا با این حرفها دشمن رو شاد کنیم
بیایید دست به دست هم بدیم و به یاری مردم عزیزمون بشتابیم که بیماریهای لاعلاج گریبانگیر خانواده ها شده
این مسئولیت برای پزشکانمون (همه رشته ها ) بیشتر هست
و فردای قیامت بازخواست داره
دوستانی که میفرمائید آقای روازاده اشتباه میکنه فرض که 99 درصد شما درست میگید ایا برای همون 1 درصد نباید ایشون رو یاری کنیم ؟
کجاست غیرت ایرانیمون ؟ کجاست غیرت مردان بزرگی که توی دامن همین خاک و سرزمین رشد کردند ؟
بیایید دست به دست هم بدیم دشمن مردم و سرزمینمون رو ناامید کنیم و دل خانواده هامون رو با تغذیه سالم و سلامتی که بهشون هدیه میدیم شاد
حلال کنید زیاد صحبت کردم . یا علی
فرهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
2
4
سایت مطلب بی ادبانه ای گذاشته.شما میگید دکتر روازاده اگه راست میگه ثابت کنه.من میگم اگه دروغ میگه چرا کسی جلوشو نمیگیره؟
خود امریکا داره میگه ذرت های امریکایی اصلاح شدش عقیم کنندس اونوقت مثلا اینکه فلان واکسن هم چنین خاصیتی داشته باشه عجیبه؟
یک ایرانی
|
-
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
1
3
باسلام و احترام، به نظر بنده به جای این همه حرف و نظرات و تایید و انکار ، یه کم باید به منابع و کتاب های مرتبط با طب سنتی ،طب اسلامی وعلوم جدید پزشکی و... انداخت تا صحت و سقم سخنرانی های ایشان معلوم شود.
احمد
|
Romania
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
3
1
خداروشکر ما از این موضوغ قصر در رفتیم
خدایا سپاس که ... ما را نکردی دو سانت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
2
1
افشین ببند ................
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
1
8
اگر همه ی مردم تمامی فرمول ها و تدابیر حکیم روازاده را به مدت حداقل سه سال انجام بدن تازه متوجه میشن حق و باطل کدومه، سلامتی واقعی را تجربه میکنن، قدیم بدون هیچ گونه دارو و واکسن تو سنین بالا همه سالم بودن، الان تو سه سالگی بچه عینکی میشه، تو چهارده سالگی سکته ای داریم، اول تو ظرف مسی غذا بخورید تا حوصله پیدا کنید واسه غذا درست کردن، بعدش آروم آروم همه چیز درست میشه، من هفت ساله که پامو تو مطب، کلینیک، درمانگاه و بیمارستان نگذاشتم، انشاالله همه اینطور بشن.
پاسخ ها
سرباز گمنام
| Saudi Arabia |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
اتفاقا وزارت بهداشت و جامعه پزشکی از همین میترسن که ملت بفهمن طب اسلامی چیه و دیگه پاشون رو توی مطب نگذارن. از کساد شدن کار و کاسبی خودشون میترسن.
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
1
8
با سلام خدمت سالم عقلان.اونایی ک فک میکنن این حرفها مضحک هستند باید بروند کمی سواد پیدا کنند.شما هنوز خیلی کوته نظر هستید و درک این مطالب براتون مشکله.اگه فقط روزی دو ساعت تحقیق اونم فقط تو فضای سایبر کنید میفهمید این که چیزی نیست .خیانت در گوشتون هست و باهاتون زندگی میکنه.گرچه یهود شناسی کار بچه ها نیست
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
1
4
سلام منم میگم باید راست بریم کتابای ابن سینا واطبای قدیم وجدید که بیطرف حرف زدن رو خوند وخیلی از تحلیلهاهم یه کم از عقل استفاده کنی میشه وارنداز کرد ازاحادیث صحیح هم میشه کمک گرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
1
3
دکتر حرف نداره
*
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
1
4
سلام من هم در تایید حرف آقا رضا باید بگم که بعد از اینکه به تدابیر طب سنتی و قرآنی عمل کردم یکبار هم بیمار نشدم.
فاطمه عابدین پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
3
6
سلام نظرات دکتر روازاده در پیشگیری از بیماری فوق العاده است من 10 سال هست روغن نباتی مایع یا جامد نمیخورم به جای روغن محلی یا زیتون اصل مصرف میکنم و تمام حرف های دکتر روازاده را هم عمل کردم و نتیجه سلامتیش رو هم دیدم
در درمان بیماری ها هم ایشون خیلی ها رو درمان کرده

به نظرم این پزشک های غرب پرست اگر یه کم سرشونو از برف در بیارن و قدرت طب سنتی رو قبول کنن مشکلات کشور خیلی کم میشه

علاوه بر دکتر روازاده ایت الله تبریزیان هم به وسیله احادیث بیمار های زیادس رو درمان کردن یکیش مادر خود من که سنگ کلیه در ناحیه حالب داشت با یک بار مصرف جامع امام رضا با اب ترب سنگ دفع شد مدارک سونو هم موجوده
حامد
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
2
2
بنده شناختی از دکتر روازاده ندارم اما ظاهرا ایشون از طرفداران ایده های مرحوم اوانسیان پدر علم زنده خواری در دنیا هستند و گفته هاشون درست هستش چون که بسیاری از غذاها و سبک تغذیه مردم ایران اشتباه و پرخطر هستش و وزارت بهداشت هم هیچ اطلاع رسانی انجام نمیده و متاسفانه با چشم پوشی و بیخیالی خودش در خیلی از موارد خودش مسبب به خطر افتادن جان انسانها هستش
میلاد
|
United States of America
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
2
3
اون ابلهی که داره این بیانات رو مسخره میکنه و میگه الان همه مشکلا حل شدن و فقط مشکل سایز آلت تناسلی شده باید بهش بگم که اگه جنابعالی التت کوچیک بشه نسلت منقرض میشه.یعنی یجورایی با دایناسورا هم خانواده میشی و هزاران مشکل دیگه.
l.e
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
2
2
چهل ساله که با نفوذ در تمامی بخشهای این کشور سیاسی کشاورزی وتغذیه فاتحه نسل این مملکت رو خوندن اونایی که نیت کوبیدن ایشان رو دارن مثل خودتان خائن به نظام اسلامی اند البته که تغذیه ایرانی ها را نفوذی ها مسموم کرده اند وشما که حرفهای ایشان را شرم آور میدانید واونا که میان نظر موافق میذارند همه یا جاهلید یا نفوذی خائن هر جا هم هجمه به کسی زیاد بود مطمئنا حقانیت نیتش اثبات میشه جماعت جهل وریا
حاتمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
2
5
سلام خدا سلامتی بهشون بده که حقایق را میگه بعضی ها در جهل هستن چون علمشو ندارن حرف حکیم بزرگوار روازاده را قبول نداره اما روزگار درستشان میکند
رضا
|
Australia
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
1
5
با سلام. آن شخصی یا نهادی که این ادعا را شرم آور خوانده و یا دکتر روازاده را مسخره گرفته از خود بپرسد:
- چرا شیر تازه واقعی گاو و گوسفند اگر حتی با ماست ترکیب شود خراب شده ولی این پاکت های به اصطلاح شیر بازار با طعم موز و عسل و ... 6 ماه تاریخ مصرف دارد؟
- یا یه مدت برود در جنگل یا بیابان زندگی کند و یک کامیون از بهترین علفها را جمع کند آنگاه روغن آنها را بگیرد و وزن کند! آیا یک کامیون علف 200 گرم روغن می دهد؟ از خود بپرسد 100 کیلو تخم آفتابگردان 1 کیلو روغن می دهد؟
- یا بروند پرورش طیور بزنند 100 عدد جوجه مرغ 1 روزه بگیرن و با بهترین دانها بزرگشون کنند! آیا زودتر از 6 ماهگی تخم خواهند گذاشت؟ حتی 40 روز پیش آنها بخوابد آیا در 40 روزگی به 200گرم گوشت خواهند رسید؟
- یا یه مرتبه که دست یا پایشان جراحت بر داشت از عسل یا روغن زرد طبیعی استفاده کنند؟ آیا دست و پایشان قطع می شود یا مثل روز اول بهبود میابد؟
- یا گوشت یه مرغ طبیعی را که یه کشاورز با تلاش به ثمر رسانده را با گوشت این مرغهای بازار مقایسه کند, بپزد و بخورد! از خود بپرسد گوشت مرغ محلی چرا سرخ ولی بازاری چرا سفید است؟ چرا باید 1 ساعت بجوشد ولی آنها 10 دقیقه ای لح می شوند؟ چرا طی روز گشنه نشده و با انرژی است....
- یا تو چند شب زمستون هندونه بخوره و ماه دیگه زمستون چند شب کدوی گرم بخوره...!
و 1000 سوال دیگر.
بله شرم آور است که ما و شما طبیعت و طب اسلامی را رها کرده و با طبلیغات به مصنوعات و طب غربیها روی آورده ایم.
خداوند فرموده است تمام دستورات من برای بهتر زیستن شماست. پس اینست که ضبح اسلامی حیوانات باعث سلامتی گوشت آنها برای خوراک انسان شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
طب اسلامی یا طب علفی!

:))
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
0
3
باسلام من یک کشاورزودامدارم.....همه چیزرا تومرغداری دیده ام مدت 40روز جوجه یک روزه میشه 3کیلو تا4کیلو به نظرشما چه تغذیه داره چه را مانمبتونیم باتغذیه یک جوجه را به مدت 40روز وزن 3تا4دربیاریم به صورت عادی باتغذیه سالم بدون هورمون 5تا6ماه طول میکشه بزرگ بشه .......هرکسی نمیدونه یاندیده بره تحقیق کنه ببینه باچشم خود
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
2
حرفاشون درسته .اگه غلطه خوب امتحان کنید ، نمک ید دار رو باز می کنید هوای تو کیسه نمک رو تنفس کنید برای سلامتی شما حتما مفیده.
تاثیر واکسیناسیون در کوچک شدن آلت هم یه امر ثابت شده هست . پروفسور کرمی هم این گفته ها رو تایید کرده . الان از هر پنج نفر ایرانی یک یا دو نفر عقیم هستند یعنی بالای بیست درصد‌ اینا از کجا اومدن پس .
روغن ها همه صنعتی هستند .اگر روغن ها از دانه های روغنی تهیه می شدند که با این قیمت عرضه نمی شدند .یه کیلو کلزا یا آفتابگردان نهایت صد گرم روغن تولید میکنه ، حالا برای یک لیتر روغن حداقل بالای ده کیلو دانه مرغوب آفابگردان لازمه در حالی که قیمت تمام شده روغن در مغازه پول دویست گرم تخمه آفتابگردان هم نیست ، حالا هزینه های تولید و پک محول بماند.
مصخره بازی که همیشه جواب نمیده .برید فکر کنید بعدش دهان مبارک رو به اراجیف باز کنید . طرف یه مدرک دکتری دوزاری داره فک می کنه خدای علمه .جمع کنی بسااط این پزشکی نوین رو که همه بدبختیامون از اونه .البته نه اینکه کلا بزاریمش کنار ، ولی نباید فکر کنند که طب سنتی لازم نیست
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
4
سلام من خودم پس از چند سال دکتر رفتن و خوب نشدن با رعایت طبایع طب سنتی خوب خوب خوب شدم به کوری چشم دشمنان طب سنتی اسلامی والسلام
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
1
1
شرم آور ادعایی شماتت که بدون دلیل این حرف ها رو میگویید
خانم فریدونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
2
اینهمه سرطانی ورفتارهای غیر عاقلانه ی مردم وانواع بیماریها وتولد زیاد نوزاد دختر همش نقشه ی دشمنه .سرتون را از برف بیرون بیارین .کشورمون بدبخت شده امام زمان به دادمون برسه...
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
0
3
نود درصد حرفهاش دقیق و علمی هست .... بحران آینده کوچکی آلت مردان و عدم مردانگی در پسران و نداشتن ریش و بدن مودار پسران خواهد بود .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
3
برید گوجه گلخونه ای و گوجه محلی را باهم بزارید تو یخچال تا تاثیرمواد شیمیایی را با چشم خودتون ببینید
مواد شیمیایی پدر مملکتو دراورده
تمام غذاهاشیمیایی اند و ما هم محکومیم ب خوردن این مواد شیمیایی
نظر شما
ادامه