کد خبر: ۲۰۸۱۳

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت از محکوم شدن دومین مدیر یکی از کشتارگاه های طیور این شهرستان به 6 ماه حبس تعزیری خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمودرضا سعیدپور با اشاره به اینکه پایش مستمر کشتارگاههای طیور شهرستان و نظارت برعملکرد آنها در دستور کار این اداره قرار دارد افزود: این اداره با تخلفات زیست محیطی بدون هیچگونه اغماضی برخورد و از طریق مراجع قضایی تا حصول نتیجه نهایی پیگیری قانونی لازم را انجام خواهد داد.

وی اظهار داشت: علی رغم پیگیریها و تاکیدات مکرر این اداره در خصوص رعایت الزامات زیست محیطی و بهبود عملکرد سیستم تصفیه فاضلاب صنعتی و سیستم بوسوز بخش تبدیل ضایعات یکی از کشتارگاه های طیور واقع در جمال آباد پاکدشت و همچنین عدم همکاری کامل از سوی این واحد، موضوع از طریق دستگاه قضایی تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

سعید پور تصریح کرد: پس از بررسی شکایت این اداره توسط قاضی پرونده حکم محکومیت مسئول کشتارگاه به 6 ماه حبس تعزیری صادر گردید.

وی خاطر نشان کرد: پیگیری حقوقی این پرونده مربوط به دومین شکایت این اداره از مجموع چهار کشتارگاه طیور مستقر در شهرستان است که به دلیل بی توجهی به رعایت کامل ضوابط و مقررات سازمان حفاظت محیط زیست به دادگاه معرفی و ملزم به انجام تمامی تمهیدات زیست محیطی گردید.

گفتنی است؛ در اسفند ماه سال گذشته نیز حکم محکومیت شش ماه حبس تعزیری و یکسال حبس تعلیقی برای دو تن از متصدیان کارگاههای آلاینده شهرستان صادر شد.

 

 

نظر شما
ادامه