کد خبر: ۲۰۹۰۶

دبیر علمی سیزدهمین همایش سم شناسی ایران از برگزاری همایشی طی روزهای 22 تا 24 اردیبهشت ماه سالجاری به میزبانی دانشگاه ارومیه خبر داد.

حسن ملکی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه سیزدهمین همایش سم شناسی ایران به میزبانی دانشگاه ارومیه طی روزهای 22 تا 24 اردیبهشت ماه سال 94 برگزار می شود، افزود: این همایش در 19 محور از جمله سم شناسی تولید مثلی و تکوینی و سم شناسی در پزشکی قانونی برگزار می شود.

وی همه گیر شناسی مسمومیت و نقش مراکز اطلاعاتی دارو و سم، اعتیاد و سومصرف مواد و دارو، سم شناسی و نانو مواد، ترور شیمیایی و سم شناسی مواد شیمیایی جنگی، روشهای جدید آزمایشگاهی سم شناسی، توکسینهای طبیعی از جمله مایکوتوکسین ها، فیتوتوکسین ها و ... از دیگر محورهای این همایش سه روزه دانست.

دبیر علمی سیزدهمین همایشسم شناسی ایران ادامه داد: سم شناسی تنظیمی و تخمین خطر، بیوانفورماتیک در سم شناسی، سم شناسی سلولی، مولکولی و مکانیستیک، سم شناسی محاسباتی، سم شناسی ژنتیک، کاربرد سلولهای بنیادی در سم شناسی، سم شناسی بالینی و درمانهای جدید برای بیماران مسموم، کاربرد هدف گیری میتوکندری در سم شناسی و سم شناسی محیط زیست، صنعتی و شغلی سایر محورهای این همایش را تشکیل می دهد.

ملکی نژاد با اعلام اینکه این همایش دارای امتیاز بازآموزی برای پزشکان، داروسازان و دامپزشکان است، ادامه داد: ثبت نام و ارسال خلاصه مقالات از 15 آذر ماه سال جاری آغاز شده و تا 25 بهمن ماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به وب سایت کنگره به نشانی www.13irtoxico.com مراجعه کنند

 

 

نظر شما
ادامه