کد خبر: ۲۰۹۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

Image result for ‫محمد رضا عظیمی زاده شهردار یزد‬‎

به گزارش یزد رسا، شهردار یزد از برخورد دوگانه دامپزشکی با موضوع کشتارگاه صنعتی یزد انتقاد کرد.

محمدرضا عظیمی زاده شهردار یزد در جلسه علنی شورای شهر عنوان کرد: دامپزشکی با مخالفت با راه اندازی سالن کشتار انفرادی در کشتارگاه صنعتی یزد باعث شده است که بعضی از قصاب ها اقدام به کشتار غیر مجاز و عرضه گوشت بدون گواهی سلامت نمایند.

وی افزود: شهرداری برای مقابله با این موضوع سالن کشتار انفرادی را در کشتارگاه صنعتی راه اندازی کرده است و دامپزشی با این امر مخالفت می کند. در حالی که در کشتارگاهای مهریز میبد و اردکان به همین روال کشتار انجام می شود و دامپزشکی با آنها برخوردی ندارد، در حالی که با کشتارگاه صنعتی برخورد می کند، تا جایی که ناظر شرعی کشتار گفته است که کشتار آنجا غیر شرعی و حرام است. این در حالی است که قصاب ها دقت لازم را در ذبح شرعی دارند و دامپزشی برخورد موردی می کند.

 

خبر مرتبط:

مخالفت شدید اداره کل دامپزشکی استان با اقدام اخیر شهرداری یزد/ احداث یک کشتارگاه سنتی درون یک کشتارگاه صنعتی!

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
0
0
سخت نگير مهندس! كشتار غير مجاز قصابي و كشتارگاهها هيچ تفاوتي ندارند
همکار تازه بازنشست شده
|
-
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
0
0
باسلام فکرکنم دامپزشکی استان در این چند سال به راحتی با ............... هم توانسته در بین شاغلین اداره و هم مسئولین استان حرفش رو پیش ببره ولی خوشبختانه با تغییر دولت و استناد مسئولین استان به عملکرد و مسائل قانونی و عملکرد واقعی؛ .......................... و جهت اطلاع همگان اداره کل دامپزشکی که مدیر آن میراث دولت گذشته بوده و کماکان و به روش مسئولین دولت گذشته از روی احساس نه تکلیف و قانون موضع گیری نموده بدانند علت این موضع گیری آقایان در دامپزشکی استان؛ جذب ........... تعداد نیروی بدون شرکت در آزمون استخدامی می باشد که در طی کمتر از 3 سال گذشته وارد مجموعه شده و سلسله مراتب ترقی را هم ...................... طی کرده اند و نام آنها رو باصطلاح ناظر بهداشتی دولتی مستقر در کشتارگاه ها گذاشته اند مثل آقای دکتر ............. که در عرض کمتر از یکسال حالا مسئول ..................... اداره کل هم شده است. جل الخالق نهههههههههههههه
ناشناس
|
-
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
0
0
از بس..... گذاشتی نفهمیدیم چی گفتن. خوب کلا حذفش کن. کسی که یازخواست نمیکنه شمارو.
......با........ازبرای.........شد.
خخخخخ.
نظر شما
ادامه