کد خبر: ۲۰۹۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

جلسه تودیع و معارفه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شازند با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان مرکزی و جمعی از کارکنان بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی، در ابتدای این مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان با تأکیید بر اهمیت و جایگاه شهرستان شازند در حوزه دامپزشکی افزود: حدود 70% جمعیت شهرستان شازند را جمعیت روستایی تشکیل داده که فعالیت مردم در روستا در بخش کشاورزی و دامداری می باشد که تولیدات دامی در این شهرستان از اهمیت زیادی برخوردار است.

دکتر ملک نیا اظهار داشت: شهرستان شازند از لحاظ دارا بودن تعداد بالای واحدهای مرغداری گوشتی، کشتارگاه صنعتی طیور و کارخانجات فراوری شیر و صنایع لبنی حائز اهمیت است.

وی در ادامه کنترل و مبارزه با بیماریهای مشترک بین انسان و دام و حفظ و ارتقاء سلامت مردم را دو محور اساسی برای فعالیت های دامپزشکی برشمرد و افزود: اهمیت و گستره فعالیت های حساس و حاکمیتی دامپزشکی ایجاب می نماید که ما با بهره گیری از همه ظرفیت ها، امکانات و نیروهای متخصص و متعهد در ارتقاء بهداشت دام و فرآورده های دامی و از این طریق در توسعه صنعت دام، طیور، زنبور عسل و آبزیان استان و در نهایت بهداشت عمومی جامعه گام های مؤثرتری برداریم.

در این مراسم "دکتر حسین میرزایی" به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شازند معرفی و از خدمات "دکتر ابوالفضل حمزه لوئیان" رئیس قبلی این شبکه تقدیر شد.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
0
0
برای دکتر میرزایی عزیز آرزوی موفقیت دارم. دکتر امامی نمین
اتشی
|
-
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
0
0
تبریک عرض میکنم وآرزو ی موفقیت دارم.
نظر شما
ادامه