کد خبر: ۲۱۰۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

دکتر صفری در پیامی فرا رسیدن 29 فروردین‌ روز ارتش را به فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران و دامپزشکان شاغل در یگان‌های تابعه آن تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران دکتر صفری در این پیام که برای سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش، دریادار دکتر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، سرتیپ خلبان شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، سرتیپ اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء، سرتیپ دوم لشکری فرمانده بهداشت و درمان ارتش و سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ارسال و دامپزشکان شاغل در یگان‌های تابعه آن‌ها ارسال شده است، بر نقش بی بدلیل دامپزشکان در تأمین کیفیت بهداشت و امنیت مواد غذایی جامعه و خط مقدم پیشگیری از انتقال بیماری‌های قابل انتقال بین حیوان و انسان تأکید شده است.

بر اساس این گزارش متن پیام دکتر صفری بدین شرح است:

بسمه تعالی

«مبارک‌ باد بر ملت‌ شریف‌ چنین‌ رزمندگانی‌ قدرتمند و عاشقانی‌ چنین‌ محو جمال‌ ازلی‌ که‌ جانبازی‌ در راه‌ محبوب‌ را آرمان‌ اصیل‌ خویش‌ می‌دانند». امام‌ خمینی‌ (ره)

امیر سرلشکر سید عطاءالله صالحی

فرمانده کل محترم ارتش جمهوری اسلامی

با اهداء سلام و تحیات الهی؛

29 فروردین، یادآور رشادت های بزرگ مردان خداجویی است که برای دفاع از شرف و آبروی ملت سرفراز ایران و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی شجاعانه جان در طبق اخلاص نهادند و در طول هشت سال دفاع مقدس با توکل به خدای متعال، الهام از مکتب شهادت طلبانه سید الشهدا(ع) و به فرمان امام خمینی(ره) حماسه های عظیم و به یادماندنی خلق کردند و برگ های زرین افتخار جدیدی را در دفتر تاریخ پرشکوه ایران به ثبت رساندند.

اینجانب به نمایندگی بیش از 32 هزار عضو سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران که به‌عنوان سربازان عرصه سلامت و بهداشت عمومی و تأمین کننده‌ی کیفیت بهداشت و امنیت مواد غذایی جامعه شناخته می‌شوند و درخط مقدم پیشگیری از انتقال بیماری‌های قابل انتقال بین حیوان و انسان حضور دارند، فرخنده سالروز «ارتش جمهوری اسلامی ایران» را به جنابعالی، دامپزشکان شاغل در یگان‌های تابعه و تمامی شیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم، باشد که سایه نصرت الهی و دعای خیر ملت عزیز وآزاده ایران اسلامی و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) همچون همیشه یار و پشتیبانتان باد.

دکتر محمدرضا صفری

رئیس سازمان

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
0
بسمه تعالی. با اهداء سلام و احترام. این اقدام کار مناسب و شایسته ای است و ان شاء الله باید بیش از این از دامپزشکان مؤثر در نیروهای نظامی و انتظامی تجلیل بعمل آید. یکی از مهمترین زمینه ها برای فعالیت برگزاری جلسات مستمر و مؤثر با مسئولین مرتبط در هر دو بخش برای تبیین نقش دامپزشکان در بهداشت عمومی و توجیه مسئولین در هر دو بخش در خصوص توانمندی دامپزشکان و نیز توانمندیهای سیستم دامپزشکی در پشتیبانی علمی و معنوی دامپزشکان شاغل و بازنشسته نظامی و انتظامی است. امروز هم دامپزشکان نظامی شاغل کم نیستند و هم در کنار آنان دامپزشکان نظامی بازنشسته مشهور و مؤثر در زمان خدمت کم نیستند که ان شاء الله بانک اطلاعاتی غنی و جلسات هم اندیشی در این خصوص تدوین و برگزار گردد تا از تجربیات این قشر هم به نحو بهتری استفاده شود.
دکتر عربشاهی
|
-
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
0
0
جناب اقای دکتر صفری ریاستمحترم سازمان نظام دامپزشکی کشور
با سلام
از اقدام شایسته جنابعالی در رابطه با پیام تبریک به مناسبت روز ارتش برای فرماندهان و پرسنل شجاع ارتش بخصوص دامپزشکان نظامی کمال تشکر شاید به این شکل بتوان از مجاهدتهای همکاران دامپزشک که توانستند در طول دوران دفاع مقدس با اعمال مدیریت های بهداشتی زمینه مناسبی برای افزایش توان رزمی نیروهای عمل کننده در دفاع از کیان کشور عزیزمان ایران بوجود اوردن تشکر و لذا پیشنهاد میدهم اگر شرایطی فزاهم شود در چنین مناسبتهای دامپزشکان شاغل و بازنشسته در نظام دامپزشکی یا در پادگانهای نظامی حضور پیدا کرده ضمن تقدیر از عملکرد این عزیزان انها را مورد تشویق قرار دهیم
با تشکر سرهنگ بازنشسته دامپزشک دکتر مسعود عربشاهی
نظر شما
ادامه