کد خبر: ۲۱۰۷۲
تعداد نظرات: ۳۶ نظر
رسول خضری افزود: این قول از وزیر بهداشت گرفته شد تا با همکاری وزارت علوم و تایید شورای‌عالی‌انقلاب‌فرهنگی، بخش دامپزشکی زیر مجموعه وزارت بهداشت فعالیت کند ...

حکیم مهر - عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از احتمال شیوع تب مالت به دلیل کنترل نشدن بیماری‌های دامی خبر داد و گفت: در این میان لازم است حوزه دامپزشکی زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت کند تا بتوان نحوه نظارت بر دام‌ها را وسعت داد.

رسول خضری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، درباره شیوع تب مالت به دلیل کنترل نشدن بیماری‌های دامی، افزود: متاسفانه باید این واقعیت را پذیرفت که نظارت دقیق و جدی در بحث فعالیت دامداران وجود ندارد که همین مساله به شیوع تب مالت منجر شده است.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بدون‌شک انسان به عنوان میزبان واسط ممکن است دچار عارضه تب مالت شود که در نهایت ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری را نیز برای وی به همراه داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه دردهای مفاصل و مشکلات پوستی از عوارض تب مالت به شمار می‌رود، تصریح کرد: متاسفانه درمان این بیماری نیاز به مدت زمان طولانی دارد و زمان نسبتاً زیادی را باید برای درمان سپری کرد.

وی با بیان اینکه امروزه صدها نوع بیماری مشترک بین انسان وحیوان وجود دارد، یادآور شد: در این میان علاوه بر نظارت بر کنترل دام‌ها در کشور، لازم است حوزه دامپزشکی زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت کند تا بتوان نحوه نظارت بر دام‌ها را وسعت داد.

خضری با یادآوری برگزاری جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با هاشمی وزیر بهداشت، افزود: این قول از وزیر بهداشت گرفته شد تا با همکاری وزارت علوم و تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی بخش دامپزشکی زیر مجموعه وزارت بهداشت فعالیت کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: واقعیت آن است که اگر نظارت و کنترل بر وضعیت دام صورت نگیرد بیماری‌های زیادی وارد چرخه غذایی انسان خواهد شد که به طور حتم کنترل آن نیازمند مدیریتی یکپارچه و واحد است که باید سیاست‌گذاری آن از سوی وزارت بهداشت صورت گیرد.

_____________________________________________________________________________________________

حکیم مهر: به نظر می رسد هجمه هایی که دوستان وزارت بهداشت طی یک سال گذشته در جریان سه موضوع جنجالی (روغن پالم، خمیر مرغ و گوشت بوفالو) به دامپزشکی وارد کرده اند، سناریویی برای کشاندن سازمان دامپزشکی به درون مجموعه وزارت بهداشت بوده است.

آن چه که در این برهه زمانی از اهمیت زیادی برخوردار است این است که این ادغام (صرفنظر از محاسن و معایب آن) اگر هم  بناست به هر دلیلی انجام شود، باید با پیشدستی بخش دامپزشکی و حضور فعال در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها و رعایت همه جوانب باشد و پیشنهاد دهنده این کار، خود مسئولین دامپزشکی باشند.

حکیم مهر، پیشتر نیز طی مقاله ای پیشنهادی در این زمینه مطرح نموده و به محاسن و معایب حاصل از این ادغام پرداخته بود که بخشی از آن مجدداً در  اینجا ذکر می شود:

 

ادغام در وزارت بهداشت و درمان و ادامه کار به عنوان زیرمجموعه یا معاونتی از وزارت بهداشت

این سناریو مزایا و معایب مربوط به خودش را دارد. از سویی قرابت پزشکی و دامپزشکی، این ادغام را توجیه پذیر می سازد. امکان تخصیص بودجه و اعتبار بیشتر به بخش دامپزشکی، توجه بیشتر به مباحث بهداشتی و بهبود وجهه دامپزشکی در بین جامعه از دیگر مزایای این ادغام محسوب می شوند.

از سویی دیگر، با توجه به پزشک سالاری موجود در وزارت بهداشت نمی توان آینده خوبی را برای دامپزشکان متصور بود و عملاً دامپزشکان به سایر رده های وزارت بهداشت تبدیل خواهند شد و از اقتدار کافی برخوردار نخواهند بود.

با وجود ساختارهای موازی موجود در وزارت بهداشت نظیر اداره مبارزه با بیماریهای زئونوز، دفتر سلامت محیط و سازمان غذا و دارو، عملاً سازمان دامپزشکی در درون وزارت بهداشت منحل خواهد شد.

 

خبر مرتبط:

اظهارات عجیب یک نماینده‌مجلس: سازمان‌دامپزشکی از لحاظ قانونی، عرفی و شرعی حق اظهار نظر در مورد سلامت مواد غذایی را ندارد!

فرصتی تاریخی برای تصمیمی سرنوشت‌ساز در راستای اقتدار سازمان دامپزشکی کشور

 

 

انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حامیان اقتداردامپزشکی
|
-
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
0
0
این هم نمونه دیگری از ...............................................و متاسفانه توطئه تحلیل واضمحلال سازمان دامپزشکی درحال شکل گیری است.
سليماني
|
-
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
0
0
به نظر من اگر حيطه وظادف سازمان دامپزشكي طي توافقنامه اي محكم حفظ شود چنين اقدامي دامپزشكي را به اوج خواهد كشيد.تميدوارم اين اقدام هرچه سريعترانجام گيرد
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
0
0
افرادی که مخالفت میکنند همکارانی هستند که در سازمان و اداره کل ها میباشنو وعلت ان هم ......... می باشد و میترسند در مقابل پزشکان قرار بگیرند
میلاد
|
-
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
0
0
واااای چه خوب میشه
رضا
|
-
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
0
0
آینده این بحث خیلی مبهم و نامشخصه و صرفا با یه تغییر نام قرار نیست حرفه دامپزشکی تبدیل به گلستان بشه. بهتره قبل از هر کاری تمام مواضع مشخص بشن. نه اینکه وزارت بهداشت این کار رو تنها بخاطر دخالت در امور دامپزشکی و اعمال نظر خودش انجام بده و در باقی موارد کاری به دامپزشکی نداشته باشه. هرچند با روال فعلی بنظر این مورد گلی به سر دامپزشکی نخواهد زد.
ناشناس
|
-
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
0
0
اين كار بايد زودتر از اينها انجام مي شد تا رانت دكتر هاي دامپزشك از بين مي رفت
همکار دامپزشک
|
-
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
0
0
امیدوارم سازمان دامپزشکی در این مورد انفعالی عمل نکند و موضعگیری مناسبی از خود نشان دهد
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
0
0
تشکیلات دامپزشکی در ایران در حال نابودی تدریجی است و تنها پیوستن به وزارت بهداشت مانع آن خواهد شد. در ضمن کسانیکه مخالف این اتحاد مبارک هستند تنها اونایی هستند که به شدت نگران میز و صندلی خود می باشند!!!
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
0
0
بر محمد و آل محمد صلوات
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
0
0
مدت ها پیش نامه ای از طرف اعضای هیئت علمی دانشگاه برای این درخواست نوشته شد که نشاندهنده ی این موضوع است که از مدتها پیش این درخواست بین دامپزشکان وجود داشته است.
ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
0
0
کاملا منطقی است که بخش بهداشت و درمان (دامپزشکی) زیرمجموعه وزارت بهداشت و بخش تولید (دامپروری) زیرمجموعه وزارت کشاورزی باشد.
در حال حاضر متاسفانه هم بخش درمان و هم بخش تولید زیرمجموعه وزارت کشاورزی است.
ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
0
0
سلام.در هر کاری اول باید توکل کرد و بعد با تفکر و اندیشه سالم تصمیم گرفت .ما باید به وظیفه خود عمل کنیم و کسب نتیجه با ما نیست .در کل به نظر حقیر باید برای ارتقاء سلامتی مردم باید دامپزشکی یا به صورت یک سازمان مستقل یا زیر مجموعه وزرات درمان و بهداشت باشد .مطمئن باشید برای مردم بهتر است.وزرات جهادکشاورزی جزء بدبختی و گرفتاری برای سازمان دامپزشکی چیز دیگری نداشته .حتی یک معاونت در وزرات درمان و بهداشت به مراتب بهتر از وزرات کشاورزی است .دوستان برای خود نگرانند نه برای سلامت مردم .ماحصل فعالیتهای دامپزشکی کنترل بیماریهای مشترک و بهداشت و سلامت مواد غذایی دامی است که مشترک با وزرات درمان است .شک نکنید سازمان دامپزشکی در این مورد ضرر نخواهد کرد و بازنده معاونت امور دام خواهد بود و با تمام قدرت سعی در کنسل کردن این موضوع خواهد کرد.کامیاب قیصربیگی
ناشناس
|
-
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
0
0
تو دوراهی یوسف آباد اصلا جای پارک خودرو پیدا نمیشه . امیدوارم تبدیل به پارکینگ طبقاتی بشه و ملت که از آنجا تاکنون خیری ندیدند لااقل از پارکینگش استفاده کنند!
dvm
|
-
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
0
0
پزشک سالاری شرف داره به اینکه مهندس کشاورزی واسه دامپزشک قیافه بگیره
رضا
|
-
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
0
0
بنده بعنوان دامپزشک بیکار و مدام در جستجوی کار نظر شخصی خودم رو دارم و درسته میز دارم اما نگرانش نیستم چون تنها خیری که داشت این بود کتابامو روش میذاشتم و درس می خوندم تا که دامپزشک شدم. دوستان عزیز لطفا از احساسی شدن پرهیز کنید. تغییر مثبت قرار گیری دامپزشکی زیر نظر وزارت بهداشت سرو سامان پیدا کردن شرایط تاسف بار نظام دامپزشکیه و چند مورد ساده دیگه. قرار نیست به هر دامپزشک یه قالیچه پرنده بدن که تو آسمون سیر کنه. یادتون نره در زیر مجموعه وزارت بهداشت شغل ها دسته بندی و یه جورایی رتبه بندی دارن. فکر نکنم دکترای عزیز خوشحال بشن که کاردان بهداشت محیط واسشون تکلیف تعیین کنه یا به اونا ترجیح داده بشه(البته حمل بر بی احترامی بر عزیزان کاردان بهداشت محیط نباشه). بله، اگر قرار باشه هم سطح یا لا اقل نزدیک سطح پزشک ها به دامپزشک ها هم رسیدگی بشه که دستشون درد نکنه اما اگر یه راست تبدیل بشید به سربار وزارت بهداشت چی؟ بهتره مواضع روشن باشن وگرنه گول زدن و گول خوردن خیلی راحته.
ناشناس
|
-
|
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
0
0
کاملا موافق هستم تمامی پزشکان کشور باید زیر مجموعه وزارت بهداشت باشن چه فرقی می کنه بهداشت انسان وبهداشت حیوانات که خیلی از آنها در زنجیره غذایی انسانها قرار دارند فرق پزشک ودامپزشک چیه که باید دامپزشکی زیر مجموعه جهاد کشاورزی باشه همین از روی اسم کلمات می شه به این نتیجه رسید باید تازه تمام منابع طبیعی وجنگلها رو هم به محی زیست تحویل بدن کار جهاد یعنی کسترش کشاورزی ودامپروری و شیلات هستش یکی از دلایل نابئودی مناق بیعی وجنگل ها اینکه جها دکشاورزی در عرصه های کاملا مختلف در یک زیر مجموعه فعالیت می کنه اما با این تفکیک تخصصی تر خواهد شد
دانشجوی سال آخر دامپزشکی
|
-
|
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
0
0
باید باور کنیم که دامپزشکی یه مقوله بهداشتی هستش. چرا باید دامپزشکی زیرمجموعه جهاد کشاورزی باشه؟ جهاد به دنبال افزایش تولید حتی با نادیده گرفتن بهداشت و سلامت هست. جهاد کشاورزی حرف و زبان دامپزشکی رو نمیفهمه.
به نظرم هرچی زودتر باید دامپزشکی زیر مجموعه وزارت بهداشت بشه. لااقل رسالت و وظیفه وزارت بهداشت با وظیقه دامپزشکی هم راستاست. وزارت بهداشت متوجه حرف دامپزشکاست. این اخبار و اقدامات رو به فال نیک میگیریم.
آشنا
|
-
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
0
0
آقایون داداشام
کجای دنیا دامپزشکی زیر مجموعه تشکیلات پزشکی است؟ لطفا اطلاعات متقن دارید درج کنید.
دل خسته
|
-
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
0
0
اینکه دامپزشکی به صورت یک سازمان مستقل و با شرط الگو برداری از وزارت بهداشت باشه بهتره. به هر حال زیر نظر جهاد کشاورزی بودن جز به حاشیه رانده شدن چیز دیگه ای نداره. یکی از این دو حالت برای دامپزشکی مناسب است, یا اینکه به صورت یک سازمان مستقل به فعالیت خودش ادامه بده یا جزیی از سیستم بهداشتی کشور باشه.
کارمند دامپزشکی
|
-
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
0
0
مدیر محترم سایت حکیم مهر
با سلام و احترام و تشکر از جنابعالی که دغدغه ی اقتدار دامپزشکی را دارید، لطفا بفرمایید در حال حاضر چه اقتداری دامپزشکی دارد که برای نمونه قبولی کنکورسراسری برای دامپزشکی امسال با حداقل معدل 12 و برای رشته های پزشکی 16 و پیراپزشکی 15می باشد!؟
آیا تنزل جایگاه و اقتدار از این بیشتر هم ممکنه؟
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
0
0
در یک جمله فکر کنم زیر مجموعه وزارت بهداشت شویم بهتر است.و در تکمله چون کاردانهای بهداشت که همه اشان را مهندس صدا میزنند وضعیت اشتغال و جایگاه بهتری از دامپزشک البته به همت و یاری وزارت بهداشت و به بهره تغافل پیشکسوتان راحت طلب و عافیت جوی صنف معظم مان در جامعه یافته اند راه حل بالا را پیشنهاد می کنم.با تشکراز شما.
ناشناس
|
-
|
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
0
0
دکتر خضری که یک پزشک عمومی هستند، شرعا و عرفا می توانند در این مورد اظهار نظر بفرمایند؟
فکر می کنم نیاز به استفتا از مراجع باشد با توضیح واحدهایی که ایشان در زمینه بهداشت مواد غذایی گذرانده اند و دروسی که یک دامپزشک طی می کند.
dvm
|
-
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
0
0
خیلی هم خوب میشه حداقل از این شرایط داغون نجات پیدا میکنیم مگه الانش اوضاع خوبه؟؟؟امیدوارم بشه....بعضی دوستان پست و میز دارن ومدیرن بازم نمیدونم چرا همش ایراد میگیرن...این شرایط خیلی بده
دامپزشک شهر کوچک
|
-
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
0
0
کدام اقتدار برادر من وقتی پول و بودجه نداری یعنی قدرت نداری و وقتی نه پول داری نه قدرت اقتدار یعنی کشک ...
الحاق دامپزشکی به وزارت بهداشت در وهله اول
1.از این نظر خوب است که پذیرش نا به جای دانشجوی این رشته کنترل میشود
2.حقوق کارمندان بالا رفته و بودجه تعلق میگیرد
3.این که شناخته میشویم . اکثر مردم و متاسفانه حتی قشر دانشجو هیچ نظری در باره رشته دامپزشکی ندارند نه خوب نه بد آنها حتی از عمل جراحی یک دامپزشک تعجب میکنند ... وقتی وارد وزارت بهداشت میشوی حضوری دایمی و پر رنگ تر در شبکه های صدا و سیما خواهی داشت به خصوص شبکه سلامت ...
4. راه یابی و عبور از مصاحبه در رشته های تخصص وزارت بهداشت برای دامپزکان بسیار آسان تر میگردد ...
5.از همه مهمتر اینکه از جهاد کشاورزی جدا میشویم که فکر میکنم همه در این باره یک رای هستند که جز پسرفت برای ما چیزی نداشته
فقط به فکر خود نباشید همه ما میدانیم این کار برای جامعه دامپزشکی بهتر است.
دامپزشک
|
-
|
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
0
0
این کار واقعا نیاز به کار کارشناسی دارد همیشه این بحث وجود دارد که البته با ساختار و وظایف دامپزشکی کاملا منافات دارد در همه جای دنیا سازمان دامپزشکی زیر نظر وزارت کشاورزی و یا یک ساختار کاملا مستقلی دارد متاسفانه همه دوستان در کامنتهای خود از مسائل مالی و شکنندگی ساختار فعلی دامپزشکی صحبت میکنند و از الحاق ابراز خوشحالی میکنن در صورتیکه الحاق به وزارت بهداشت یک اشتباه بزرگ و مساوی مرگ دامپزشکی در تمام رده های تصدی گری و حاکمیتی خواهد بود حفظ شرایط فعلی با افزایش توانمندی فردی و کارشناسی نقش بیشتری خواهد داشت یا اگر تغییری باشد ایجاد یک سازمان مستقل زیر نظر ریاست جمهوری میتواند تاثیر گذارتر و بهتر باشد
همكار
|
-
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
0
0
وقتي رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان كمترين سهم رو از اعتبارات استاني سازمان هاي زير مجموعه وزارت جهاد به دامپزشًكي اختصاص ميده ( در حد ٢ درصد) !!!!!
ايا ميتوان به پيشرفت دامپزشكي اميدي داشت؟؟؟
كلا ً وزارت كشاورزي نتنها با مقوله بهداشتي بيگانه است بلكه دامپزشكي رو نقطه مقابل خودش ميبينه
ناشناس
|
-
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
0
0
سلام.ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده‌ایم/از بد حادثه این جا به پناه آمده‌ایم.ما می دانیم در سایر کشورهای صنعتی ،دامپزشکی زیر مجموعه وزرات کشاورزی است با یک ساختار کاملا مستقل .اما کشور ما شرایط و قوانین خاص خود را دارد ،در مسائل بهداشتی دامپزشکی اختیاری از خود ندارد و جهاد کشاورزی بر اساس علم ناقص خودشان از مسائل بهداشتی دامپزشکی تصمیم میگیرند. همیشه واقعیت فدای مصلحت و سود یک عده ی خاص میشود .دوستان این قدم اول کار است ،استقلال از وزرات درمان آسان تر از وزرات کشاورزی است.کامیاب قیصربیگی
کیخسرو
|
-
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
0
0
با سلام خدمت دوستان عزیز
اگر منصفانه در مقام قضاوت بر آییم باید اعتراف کنمی سازمان دامپزشکی طی سالیان اخیر از رسالت اصلی خود که بررسی و مراقبت بیماری ها چه دامی و چه مشترک بوده دور افتاده است و از قرار معلوم این روند نزولی پس از دوران طلایی جناب دکتر مطلبی به سرعت در حال پیشرفت است و نابودی شاکله سازمانی از کسی پوشیده نیست حتی خود مسئولین فعلی سازمان!بنابراین باید تحولی اساسی رخ دهد اما این که به چه شکل اتفاق افتد باید با کار کارشناسی و بدون حب و بغض انجام گیرد.تعصب بی جا روی نام دامپزشکی بی معنی است.باید ساز و کار دامپزشکی اصلاح گردد.طبابت دام دلیل تاسیس سازمان بود نه تجارت گوشت!مهم سربلندی دامپزشکان است و گرنه ساختمان دو راهی یوسف آباد به قول دستمون پارکینگ هم بشه فکر نکنم اتفاق بدتری از این بی سر و سامانی بیفتد.
حسن
|
-
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
0
0
با سلام لطفا چارت سازمان FDA را مطالعه كنيد همكاري پزشكان دامپزشكان و داروسازان را ميتوانيد بفهميد
سازمان غذا و داروي ما پر از ايراده اصلا غذا رو ول كردن فقط گير دادن به دارو!!!!!
علیرضا خاکپور
|
-
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
0
0
به نظر میرسد آندسته دوستانیکه الان در پستهای مدیریتی دامپزشکی مشغول به کار هستند ، روی چندان خوشی به این طرح نشان نخواهند داد و جایگاه خود را در رقابت با کادر پزشکی به خطر نخواهند انداخت اما دامپزشکان بخش خصوصی از به رسمیت شناخته شدن به عنوان سربازان صف اول مبارزه با بیماریها و حفظ بهداشت جامعه و تخصیص بودجه ، امکانات و برنامه هایی که وزارت جهاد توانایی و عزم تحقق آنرا هیچگاه نخواهد داشت ، مسلما استقبال خواهند کرد ...
دکتر
|
-
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
0
با توجه به اینکه در بحث ایمنی مواد غذایی و نظارت بر فراورده های غذایی با منشا دامی و پیش گیری و کنترل بالغ بر بیش از 800 بیماری قابل انتقال بین انسان و دام،مهمترین نقش در جامعه را دامپزشکان ایفا می کنند،بدیهی است که یک ضرورت آشکار است،در پیوستن سازمان دامپزشکی به وزارت بهداشت.
بهزاد
|
-
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
0
0
دقیقا با حکیم مهر موافقم
سازمان ملی استاندارد هم همین حمله‌ها را تجربه کرد
دکتر هاشمی وزیر بهداشت که اکنون هر گاه مذاکرات هسته‌ای در پیچ خطرناک می افتد یک دلمشغولی جدید در حوزه‌ی سلامت غذایی برای ملت ایجاد میکند قبلا هم میخواست سازمان تامین اجتماعی را به نفع وزارتخانه متبوعش مصادره کند که با مخالفت جامعه کارگری مواجه شد. امیدوارم در همایش نقد حوزه سلامت دولت ۱۱ سران سازمان دامپزشکی پاسخ کوبنده‌ای به این افزون خواهی‌ها بدهند.
دکتر
|
-
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
0
0
در جهان چند کشور از جمله ایتالیا هستند که سازمان های دامپزشکی مستقلاً زیر نظر وزیر بهداشت (Italian Ministry of Health) فعالیت می کنند و کاملاً بدون حاشیه هر شاخه کار خودش را انجام می دهد. نگاه کنید به سایت سازمان بهداشت جهانی (WHO).
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
0
باید سازمان دامپزشکی زیر نظر وزارت بهداشت و درمان رهبری شود تا شان و منزلت خود را به دست آورد.تا از این عدالتی خارج شود....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
خواهش میکنم همکاران عزیز کمی هم به فکر سلامت مردم بدبخت باشند چقدرخمیر مرغ و مرغ و گوشت انتی بیوتیکی و... به خورد مردم دادند جهاد چه میداند حصب و باقی مانده داروئی چیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
سلامت مردم شده اسباب بازی و منافع اقایان در سازماندمپزشکی بخش خصوصی در خط مقدم حفاظت از غذای مردم است
نظر شما
ادامه