کد خبر: ۲۱۲۹۳

Image result for ‫حیوانات خانگی‬‎

آخرین اخبار منتشر شده حاکی از آن است که میزان فروش بیمه حیوانات خانگی در آمریکا در حال افزایش است.

به ‌گزارش لایو اینشورنس، در آخرین گزارش منتشر شده از سوی IBISWorld آمده است که صاحبان حیوانات خانگی در آمریکا از مزایای بیمه‌نامه‌ها مطلع شده‌اند و میزان فروش این نوع از بیمه‌نامه روز به روز در سراسر ایالت های آمریکا رو به افزایش است.

کارشناسان براین باورند که عواملی مانند افزایش هزینه‌های درمان و دامپزشکی و افزایش آگاهی درباره موارد مندرج در بیمه‌نامه‌ها باعث شده که میزان فروش شرکت های بیمه به شدت افزایش‌یابد.

یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش قیمت نگهداری این حیوانات آن است که افراد بیشتری خواهان نگهداری حیوانات در خانه‌های خود هستند.

بیمه حیوانات خانگی به منظور پوشش کلیه خسارات ناشی از نگهداری حیوانات خانگی اعم از حادثه بدون حمل‌ونقل، حادثه با حمل و نقل، بیماری، سرقت، زایمان و سخت ‌زایی صادر می‌ شود. همچنین در این بیمه‌نامه، هزینه‌های جراحی و بیمارستانی ناشی از حوادث و بیماری های دام‌های کوچک و پرندگان نیز گنجانده می شود.

در این گزارش همچنین آمده است که در پنج ‌سال گذشته شرکت های فعال در زمینه بیمه حیوانات خانگی از مزایای فروش بیمه نامه به عده‌ای کمی از مشتریان شان که گربه و یا سگ نگهداری می کردند، بهره می بردند، اما اکنون افراد زیادی‌ خواهان خرید بیمه‌نامه ‌درمان برای حیوانات خود هستند.
آمارها نشان میدهند که بیش از 30 درصد صاحبان حیوانات خانگی در سوئد پوشش های مناسب را خریداری کرده اند. این در حالی است که این رقم در بریتانیا 23 درصد و در آمریکا تنها یک درصد اعلام شده است.

کارشناسان امیدوارند که در پنج سال آینده درآمدشان از طریق فروش بیمه نامه حیوانات خانگی با 10.9 درصد افزایش به رقم 721 میلیون دلار برسد. آنان تنها برای سال جاری میلادی افزایش درآمدی 12.6 درصدی را پیش بینی کرده اند.

 

 

نظر شما
ادامه