کد خبر: ۲۱۳۶۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت از محیط زیست خبرداد که «باغ‌وحش ارم» یک «ببر سفید» از کشور آلمان وارد می‌کند.

به گفته علی تیموری مدیر کل دفتر حفاظت از محیط زیست، باغش‌وحش ارم این حیوان را برای بازدید عموم و نگهداری به ایران می‌آورد.

هزینه‌های مربوط به ورود این ببر به عهده باغ‌وحش ارم است. باغش‌وحش ارم درخواست ورود این ببر را دی‌ماه سال گذشته‌ داده بود.

هم‌اکنون یک ببر بنگال نیز در باغش‌وحش ارم وجود دارد. باغ‌وحش ارم می‌خواهد پس از انتقال ببر سفید، جفت ببر بنگال را هم بیاورد.

تیموری می‌گوید سازمان حفاظت از محیط زیست ضمن بازدید‌های لازم از محل نگهداری ببر سفید، بر تمام فرایند انتقال این ببر و شرایط زیستی‌ آن «نظارت کامل» دارد.

پیشتر ایران یک قلاده ببر سیبری را که از روسیه وارد کرده بود، در اسفندماه سال گذشته به سبب بیماری مشمشه معدوم کرد.

 

 

برچسب ها: ببر سفید،
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسئول فنی بهداشتی
|
-
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
0
0
بیچاره ببر نگون بخت!
ناشناس
|
-
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
0
0
عاقبت این یکی چی بشه.خدا میدونه؟ حالا چرا گیر دادین به ببر سفید؟
ناشناس
|
-
|
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
0
0
سلام قابل توجه افرادی که در تمامی اوقات سازمان دامپزشکی کشور رو زیر سوال می برند.
کد خبر: ۲۰۳۴۹۶تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
صفحه نخست
ببر سفید ساکن فرودگاه امام(ره) شد!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):
رئیس اداره هماهنگی و ساماندهی امور مناطق سازمان محیط زیست گفت: ببر سفید از پنج‌شنبه در گمرک فرودگاه به سر می‌برد.
امیرحسین داداشی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص ورود ببر سفید از آلمان به کشور ایران اظهار داشت: 10 دقیقه پیش متوجه شدیم که باغ وحش ارم ببر سفید را از 5 شنبه کشور کرده است در حقیقت ببر سفید از ‌پنج‌شنبه در گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) به سر می‌برد.
وی ادامه داد: مدارک گواهی سلامت دامپزشکی در خصوص ببر سفید از سوی باغ وحش ارام به ما ارائه نشده است بنابراین ما هنوز اجازه ورود این حیوان را نداده‌ایم.
رئیس اداره هماهنگی و ساماندهی امور مناطق سازمان محیط زیست بیان کرد: در حال پیگیری موضوع هستیم و هنوز ببر سفید در گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) است.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
0
0
امیدوارم با خوب شدن ماده ببر سیبری ویا امور باغ وحش ارم جفت ببر نر این گونه زیبا راهم فراهم کند چرا که نزدیک ویا با ببر هیرکانی کشور در یک زیرگونه قرار دارد که در این صورت باغ وحش ارم دارای یک جفت ببر بنگال ویک جفت ببر سیبری ویک ببر سفید خواهد بود
نظر شما
ادامه