کد خبر: ۲۱۴۴۵

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: در اولین گردهمایی ناظرین ذبح شرعی استان اصفهان در سال 94، اعطای برند حلال به دو کشتارگاه‌ دام و طیور استان صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا کیانی با اشاره به گردهمایی ناظرین ذبح شرعی استان اصفهان اظهار داشت: این همایش با حضور حجت الاسلام کلانتری نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور، حجت الاسلام علیجان زاده معاون ایشان، حجت الاسلام کوچکزاد نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، دکتر موحدی مدیرکل دامپزشکی استان و 70 روحانی ناظر بر ذبح شرعی کشتارگاه‌های دام و طیور استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: استان اصفهان 70 کشتارگاه دام و طیور فعال دارد که هر کدام از این کشتارگاه‌ها یک ناظر برای پیگیری ذبح شرعی به طور اختصاصی دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان اصفهان با اشاره به اعطای برند حلال به دو کشتارگاه‌ دام و طیور ادامه داد: اکثر کشتارگاه‌های استان اصفهان از برند حلال برخوردار نیستند؛ از این رو در این همایش نحوه برخورداری از برند حلال برای کشتارگاه‌ها توضیحات لازم داده شده است.

وی بیان کرد: لازم است ناظران کشتارگاه‌ها با نظارت دقیق و مستمر بر نحوه کشتار و استفاده از تجهیزات دقیق از نظر بهداشتی تلاش کرده تا کشتارگاه خود را برندسازی کنند.

کیانی اضافه کرد: در این همایش به دو کشتارگاه دام و طیور دارای شرایط احراز از جمله کشتارگاه صنعتی فساران و طیور ماکیان استان اصفهان برند حلال اعطا شد.

 

 

نظر شما
ادامه