کد خبر: ۲۱۵۶۳
تعداد نظرات: ۸ نظر
در نخستین کنگره بین‌المللی و اولین جشنواره برترین‌های حوزه تولید مثل که در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار گردید، از «استاد دکتر پرویز هورشتی» به عنوان چهره برگزیده تقدیر شد ...

حکیم مهر - در نخستین کنگره بین‌المللی و اولین جشنواره تولید مثل، از پیشکسوتان و پژوهشگران برتر این حوزه تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اولین کنگره و جشنواره تولید مثل از سوی انجمن جنین‌شناسی و بیولوژی تولید مثل و پژوهشگاه ابن‌سینای جهاد دانشگاهی و با همکاری مراکز تحقیقاتی در حوزه باروری و ناباروری از روز شنبه دوم خرداد ماه در سالن همایش‌های رازی آغاز به کار کرد.

در این کنگره در کنار برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام به معرفی برترین‌های حوزه تولید مثل در بخش‌های محققان پیشکسوت، پژوهشگر برتر جوان، پژوهشگر برتر ایرانی در سطح بین‌الملل ،پایان‌نامه برتر و مقاله برتر شد.

در بخش برگزیدگان بخش چهره‌های پیشکسوت برگزیده، «پروفسور صفا الحسنی» به عنوان پژوهشگر حوزه بین‌المللی و فردی که خدمات بسیاری برای راه‌اندازی مرکز ناباروری در ایران ارائه داده معرفی شد. وی همچنین جزو پیشروان علم IVF در ایران بوده است.

«دکتر پرویز هورشتی» از دیگر برگزیدگان این بخش بود که در حوزه تولید مثل دامپزشکی خدمات شایانی را ارائه کرده است. وی همچنین سهم قابل توجهی در پیشرفت‌های تکنولوژی این رشته داشته است.

«محمدحسین امیرارجمند» که موفق شده اولین نوزاد حاصل از IVF در ایران را با همکاری دکتر افلاطونیان انجام دهد به عنوان دیگر برگزیده این بخش از جشنواره بین‌المللی تولید مثل معرفی شد. وی از لحاظ تکنیکی جزو اولین فراگیران این علم در ایران به شمار می‌رود.

همچنین «دکتر کاظم پریور» از اساتید علم بیولوژی تکوینی در ایران است که به عنوان برگزیده این بخش معرفی شد. هم اکنون بسیاری از دانشمندان و اساتید این رشته در ایران از دانشجویان وی بوده‌اند.

 

 

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید یارقلی
|
-
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
0
0
با سلام
باید زودتر از اینها از مقام استاد هورشتی تقدیر می شد من که خیلی از ایشان آموختم یادم نمیره که استاد به خاطر کارآموزی دانشجویان در یکی از واحدهای گاوداری اطراف تهران و پاره کردن رکتوم گاو توسط یکی از دانشجویان و تلف شدن گاو مجبور شدن یک سال به اون گاوداری خدمات رایگان بدن ایشان هرچی داشتن و بی دریغ در اختیار دانشجویان قرار میدادن آرزوی تندرستی و شادکامی برای ایشان دارم
ناشناس
|
-
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
0
0
مگه قیمت گاو اون زمان چه قدر بود؟ همه چیز را باور نکنید هم دانشگاهی
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
0
0
دکتر پریور چه ربطی به این کنگره داشتن؟!!؟ کسی از فعالیتهای مرتبط ایشون با کنگره چیزی میدونه اینجا قرار بده. با تشکر
دکتر.ح.ر
|
-
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
0
لطفا
در مورد مسائل دامپزشکان مانند :
1. عدم اجراء ماده 19
2. افزایش حق بیمه تکمیلی که چرا با این تاهدات پایین قرار داد قبلی دارند با افزایش 3 برابری پرداخت حق بیمه تکمیلی دوباره با همون شرکت بیمه البرز قرار داد می بندند
3.عدم صدور کارت عضویت نظام یک ساله به جای دو ساله مگه قرار نبود که حق عضویت نظام که دو برابر می شه مدت اعتبار کارت هم دو برابر بشه
مطالب و اخبار ذکر کنتید
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
0
بسمه تعالی. با اهداء سلام و احترام. بنده افتخار شاگردی جناب استاد دکتر هورشتی را داشته ام و واقعاً فکر می کنم باید خیلی پیش تر از این ها از خدمات ایشان تجلیل بعمل می آمد. همانطور که دوست عزیزمان جناب دکتر یارقلی فرموده اند یک نکته بارز در دوران تدریس جناب دکتر هورشتی این بود که به هیچ وجه از کمک به دانشجویان و آموزش آنان دریغ نمی فرمودند و این الگویی باید برای همه اساتید محترم باشد. ان شاء الله خداوند ایشان را حفظ و عاقبت به خیر فرماید.
دکتر پیمان رحیمی
|
-
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
0
مدیر مسئول محترم حکیم مهر
با سلام
ایکاش به حضور پررنگ و با اقتدار اساتید دامپزشک در میان پزشکانی که در این کنگره حضور داشتند اشاره میکردید و با توجه به اهمیت این کنگره بخشهای مختلف آن را مفصلتر پوشش میدادید. بنده بعنوان یک دامپزشک متخصص مامایی بسیار خرسند شدم هنگامی مشاهده کردم در پانل سخنرانی دامپزشکی، همکاران دانشکده های پزشکی و تغذیه و زیست شناسی سرا پا گوشند. سخنرانی شیوای پروفسور وجگانی، پروفسور قراگوزلو و... پانل پروفسور نیاسری و سخنرانی زیبای دکتر فرخی اردبیلی بینظیر بود. در میان عکسها هم چهره پرفسور شیرازی (نفر دوم از سمت راست) دیده میشود. تمامی این عزیزان متخصص مامایی و بیماریهای تولیدمثل هستند و واقعا در شناسانده چهره واقعی دامپزشکی و تواناییهای بالقوه دامپزشکان در زمینه تحقیقات تولیدمثل و اهمیت و شناساندن رشته دامپزشکی به دیگر دانشگاهیان بسیار موثرند.
دکتر قهرمانی
|
-
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
0
0
با سلام من افتخار میکنم که دانشجوی جناب اقای دکتر هورشتی بودم و در سالهایی دور در کلینیک سه راه آذری دروس مامایی و بیماریهای تولید مثل را فرامیگرفتم درس ایشان به واسطه تسلطشان بسیار شیرین بود خداوند عمر طولانی عطا فرماید .دامپزشک کورد
علیرضا اکبرشاهی
|
-
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
0
با سلام
بسی جای افتخار می باشد که استاد ارجمند جناب آقای دکتر هورشتی مورد تقدیر قرار گرفته است. هر چند تقدیر از ایشان بسیار دیر صورت پذیرفته است، لیکن ارزش و اعتبار ایشان در زمینه افزایش سطح علمی و عملی دانشجویان دامپزشکی بر کسی پوشیده نیست. اینجانب نیز به نوبه خود کسب چنین افتخاری را به ایشان تبریک عرض می نمایم.
علیرضا اکبرشاهی
نظر شما
ادامه