کد خبر: ۲۱۶۳

حکیم مهر -  نظام دامپزشکی ایلام 16 دوره آموزشی تا دی ماه امسال برگزار می‌کند.

فارماکولوژی بالینی در دام بزرگ و راه‌های پیشگیری و درمان اورام پستان در دام عنوان دوره‌های مصوبی است که نظام دامپزشکی ایلام خرداد امسال برگزار می‌کند.

فارماکولوژی بالینی در صنعت طیور، راه‌های پیشگیری و درمان اسهال گوساله‌ها، کارگاه تخصصی آنفلوانزای طیور، تشخیص تفریقی بیماری‌های تنفسی طیور، الایزا و تفسیر نتایج آن، روش‌های نمونه برداری و تشخیص آلودگی‌های انگلی و اصول نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی عنوان دوره‌های آموزشی نظام دامپزشکی ایلام تا پایان تابستان امسال است.

این نظام همچنین دوره‌های آموزشی بیماری تب برفکی، عارضه سقط جنین و عوامل مسبب آن و پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌های ویروسی در ماهیان سردابی را مهرماه امسال برگزار می‌کند.

چهار دوره آموزشی اصول مدیریت پاکسازی و ضد عفونی در مرغداری‌های گوشتی و تخمگذار تجاری، مدیریت تولید مثل گله‌های گاو شیری، واکسن‌ و روش‌های مایه کوبی طیور و اصول تشخیص و درمان بیماری دستگاه گوارش نیز عنوان دوره‌های آموزشی نظام دامپزشکی ایلام در ماه‌های آبان،آذر و دی امسال است.

کلیه این دوره‌های آموزشی امتیاز بازآموزی دارند.

علاقمندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند با شماره تلفن 3354560-0841 نظام دامپزشکی ایلام تماس بگیرند و یا به آدرس http://ilam-vc.ir مراجعه نمایند.

 

 

نظر شما
ادامه