کد خبر: ۲۱۶۳۷
تعداد نظرات: ۳۹ نظر
«دکتر مسعود هاشم‌زاده» افزود: این شایعه، منطقی و جدی تلقی نمی‌شود که سازمان بخواهد موضع‌گیری خاصی در این زمینه داشته باشد ...
hashemzadeh

حکیم مهر - معاونت تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور گفت: انتقال و واگذاری سازمان دامپزشکی به عنوان متولی بهداشت فرآورده های خام دامی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نه تنها شایعه است، بلکه از لحاظ منطقی عملی نیست.

دکتر مسعود هاشم زاده روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: بخش عمده بحث ها در کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با حضور رییس سازمان دامپزشکی کشور، درخصوص جایگاه سازمان، عملکرد، نواقص در مسائل بهداشتی، موضوعات مرتبط بر بهداشت مواد غذایی و کم و کاستی های این بخش به طور مفصل مطرح شده است.

وی با بیان اینکه سازمان دامپزشکی در بحث های منطقی و علمی وارد می شود، اظهارداشت: شایعه انفصال سازمان دامپزشکی از بخش کشاورزی و واگذاری آن به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی موضوع منطقی و جدی تلقی نمی شود که سازمان بخواهد موضع گیری خاصی در این زمینه داشته باشد.

وی گفت: سازمان دامپزشکی به عنوان متولی بهداشت فرآورده های خام دامی برای تشدید کنترل و نظارت ها نیازمند اعتبارات و نیروی انسانی مورد نیاز است که انتظار می رود از سوی دولت تامین شود.

هاشم زاده ادامه داد: به منظور ارتباط با کشورهای دنیا و صادرات فراورده های خام دامی، جایگاه دامپزشکی و همچنین ارتباط مناسب این سازمان با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای کشورهای دنیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بنابراین باید جایگاه سازمان دامپزشکی کشور بیش از گذشته حفظ شود.

به گزارش ایرنا، دکتر مهدی خلج، رئیس سازمان دامپزشکی کشور نیز براین باور است که سازمان دامپزشکی نقش بسزایی در زمینه کنترل و نظارت بر بهداشت فرآورده های خام دامی دارد چراکه برای داشتن مواد غذایی سالم، باید فرآورده های خام دامی سالم نیز داشته باشیم. بنابراین به همان اندازه که به بخش غذا و دارو اهمیت و اعتبار داده می شود، باید به سازمان دامپزشکی کشور نیز برای اقدامات واکنش سریع اعتبارات لازم تعلق گیرد تا بخشی از مشکلات این سازمان مرتفع شود.

با این وجود، چندی پیش نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بود مسئولان وزارت بهداشت برای نظارت بر حوزه دامپزشکی و مواد غذایی با واگذاری سازمان دامپزشکی به این وزارتخانه موافق هستند، اما به دلیل اهمیت این موضوع قرار شد طی جلسات مفصل تری این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

 

 

انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر دامپزشک
|
-
|
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
دیگر خسته شدیم از توجیه و امیدهای پوچ بی مورد. اخه قشر دامپزشکی جزء فرهیخته ترین و آگاه ترین اقشار جامعه هست. چرا فکر میکنند پاسخهاشون باید مارو قانع کنه؟؟
چاره و گره کار دامپزشکی در انفصال از وزارت جهاد کشاورزیه،
البته معلوم هست مسئولان امروزی راضی به این تغییر نباشند ولی ما که میدونیم از حل مشکلات دامپزشکی ناتوان مانده اند. حال امیدواریم تلاشهایشان را افزون کنند ولی بعید میدانم این پتانسیل درر ساختار کنونی دامپزشکی وجود داشته باشد.
دکتر.ح.ر
|
-
|
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
حرف مجلس مهمه یا حرف آقایان !!!!!!!!!!!!
که از موضع و جایگاه خودشون حمایت می کنند
بالاخر آقایون تو سازمان دامپزشکی و وزات بهداشت و وزراتخانه جهاد مجری قانون اند
قانون را هم مجلس تصویب می کنه
پس نظر آقایون جایگاه خودش را داره ولی آنچه که عیان هست چه حاجت به بیان هست
خیلی از مسائل دامپزشکب کشور ناشی کم کاری و بی توجهی همکارانمون تو سازمان دامپزشکیه
داود
|
-
|
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
با سلام
معلومه که نباید موافق الحاق سازمان امپزشکی به وزارت بهداشت باشید.برای بعضی مدیران سازمان همان بهتر که کشاورزی مسئولشون باشن.
ناشناس
|
-
|
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
دوستانی که تصور می کنند با رفتن دامپزشکی به وزارت بهداشت وضعیت آنها بهتر می شود سخت در اشتباهند. روزی ر ا میبینم که باید برای زدن داروخانه دامپزشکی هم التماس داروسازها را کنیم !
دکتر دامپزشک
|
-
|
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
اینکه حق تاسیس داروخانه از دامپزشکی گرفته میشه دیگه خیلی غیرمنطقیه. عزیزان داروسازها برای این امر مجبورند در کنار 180 واحد درسیشون حداقل چهل واحد درسی مرتبط با دامپزشکی رو بگذرونند که عملا و عقلا مردود شده هست. داروسازان گرامی حتی نمی دونند جوجه ریزی یا دوره پروری گوسفند یعنی چی، اونوقت چطور میتونند بیان دم از تاسیس داروخانه دامپزشکی بزنند. در ثانی داروخانه دامپزشکی هم دیگه به این راحتی مجوز نمیدند از بس که به بدون امر کارشناسی شده به دیپلمه ها و کاردانها مجوز تاسیس داروخانه دادند. به شخصه اطلاع دارم از کل داروخانه های دامپزشکی استانمون نصف بیشترش موسسش دیپلم و کاردان هستند و مسئول فنی ندارند. دوستان دکتر دامپزشکم 4-5 سال هست هنوز نتونستند مجوز داروخانه بگیرند. داروخانه هم دیگه اشباع شده و مطمئن باشید هیچ داروسازی با حقوق و درآمد یک داروخانه دامپزشکی راضی نخواهد بود و تمایلی به این کار نخواهد داشت.
ما میخوایم با این انتقال کارهای کارشناسی شده انجام بشه نه اینکه به نفع ما کاری انجام بشه و مطمعنیم کار کارشناسی شده به نفع ما هست. با اندکی تحقیق پیرامون رزومه واقعی مسئولان دامپزشکی می توان پی برد که نباید انتظاری از ساختار فعلی دامپزشکی داشت.
دکتر مناف زاده
|
-
|
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
دکتر جان مرجع قانون گذاری در کشور مجلس هست نه نظریات و موضع گیری های سازمان !!
با تصویب مجلس وزارت خانه ادغام یا منحل میشه چه برسه به سازمان !!
بهترین راه حل جدایی سازمان از بدنه جهاد کشاورزی هست یا به صورت سازمان مستقل که رئیس اون بشه رئیس سازمان و معاون رئیس جمهور یا بره ادغام شه در بدنه وزارت بهداشت
جهاد کشاورزی یه ارگان خدماتی تولیدی هست در حالی که دامپزشکی نظارتی ، پس مامورئیت این دو ارتباطی با هم نداشته و ندارد !!
ناشناس
|
-
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
چه بدبختیم که برای بهتر شدن اوضاعمان بجای تلاش منتظر الحاق به این و انیم
فارغ التحصيل منتظره طرح دامپزشكى
|
-
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
آقاى محترم
شما اينقدر تو وزارت جهاد ظعيف هستيد كه بودجه نداريد فارق التحصيلان دكترى دامپزشكى را بفرستيد طرح
ناشناس
|
-
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
واقعا برای مسئولیین سازمان متاسفم که پست و مقام خود را فدای مصلحت پیوستن به وزارت بهداشت کرده اند. آه ما دامپزشکان .....................
ناشناس
|
-
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
ما خواستار حل مشکلات دامپزشکی هستیم
1_نظام دامپزشکی باید فعال گردد
2_نظارت بر کار نظام دامپزشکی لازم الاجرا میباشد
3_سازمان دامپزشکی کلیه کارها را بر نظام دامپزشکی واگذار کند
راه نجات دامپزشکی در غیر اینصورت آقای دکتر متاسفانه سازمان. نابود میشود ............................
ناشناس
|
-
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
خیلی خیلی جالبه
قدیما بچه های دامپزشکی دنبال رفتن به وزارت بهداشت بودند و حالا بهداشت دنبال اینه که دامپزشکی به بهداشت بره ! فکر می کنم بوی پول به مشام بهداشتی ها خورده واردات گوشت خوراک دام و.... چه خبره
Dvm
|
-
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
نظام دامپزشکی واقعا خوابه.چی کار کرده تو این مدت.؟ جز اینکه فقط حق عضویت رو 2 برابر کرده.زورشون فقط به ما میرسه.واقعا عجب سازمانی داریم ! فقط دنبال مقام و ریاستن. یه کم از وزارت بهداشتی ها یاد بگیرند که چطور از تحصیلکرده های زیر مجموعشون دفاع میکنن.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
امیدواریم هرچه زودتر این ادغام صورت بگیرد. بعد از سالها کار در بخشهای مختلف دامپزشکی و ضمن تحقیق الان متوجه شدم که عدم قرار گرفتن دامپزشکی زیر مجموعه وزارت بهداشت چقدر دامپزشکی رو عقب نگه داشته و حتی باعث پسرفتش شده.
خوشبخت
|
-
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
دامپزشکان عزیز من بعد ازاینکه نتونستم استخدام بشم و داروخانه بزنم حتی پول اجاره و واکسن و مرکز مایه کوبی نداشتم شاگرد یک دلال میوه تو میدون تره بار شدم الان ۳سال میگدره و خداراشکر که یک مغازه تو حسن ابادخریدم شماهم روی پای خودتون وایسین
ناشناس
|
-
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
سلام .آقای دکتر هاشم زاده کدام منطق ....................... واقعا خجالت آور است فقط یک نگاهی به فیش حقوقی ما در شهرستانها بیندازید ،شاید دوستان راههای دیگری برای کسب درامد دارند و از وضعیت موجود راضی هستند ولی مطمئن باشید اکثریت خانواده دامپزشکی نا راضی هستند .کامیاب قیصربیگی
DVM
|
-
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
برخلاف نظر اکثریت همکاران من فکر میکنم که این ادغام وضع موجود را بد تر می کند . شما به وضعیت مناسب نیروهای بخش درمان وزارت بهداشت نگاه نکنید بلکه ببینید نیروهای بهداشتی آن چه وضعیت اسفناکی دارند . مطمئن باشید وضع ما بعد از ادغام از انها بهتر نخواهد بود
ناشناس
|
-
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
وزارت بهداشت به فارغ التحصيل هاي كارشناسي بهداشت ماهي 2 ميليون تومان حقوق ميده...ما مسئول فني هر ماه 1600. در نميارم و مثل يك كرارگر كار ميكنم.....اگه يك ذره وجدان داريد بگذاريم بريم وزارت بهداشت
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
امیدوارم با وضعیتی که پیش اومده و وزارت بهداشت چشم به پولای موجود در زمینه نظارت دوخته یه کم مسئولین سازمان به خودشون بیان و تلاششونو بیشتر کنن. وزارت بهداشتیا دارن واسه خودشون کار و پول جور میکنن.بیدار شید........
نظام دامپزشکی غیرفعال ما هم باید به خودش بیاد و گر نه دامپزشکی محو میشه(هر چند الانم محو هست).
حسینی
|
-
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
شما آقای دکتر درسازمان دامپزشکی تشریف داشته باشید وما به وزارت بهداشت می رویم وادغام می شویم . فکرخود نباشید فقط ،فکر جامعه ،کشور، وخانواده های دامپزشکی بودن بد نیستا؟!!!
دکتر دامپزشک
|
-
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
همکاران عزیزی که نقاط منفی وزارت بهداشت را بولد میکنند، لطفا اندکی با تحقیق موضع گیری کنند. بنده از خانواده علوم پزشکی می باشم و در خانواده کاردان بهداشت تا داروساز داریم. خواهرمان با مدرک کاردانی بهداشت یک و ششصد میگیرد(در کنار مزایای زیادی که کادر درمانگاه دارد)،دامادمان پرستار و ماهی 3-4 تومن حقوق، اخوی بنده که داروساز می باشد وضع مالیش بسیار خوب است و در آمد ماهیانه ای بالای پنج تومن دارد. بنده که مطب دارم و مشغول کار در بخش خصوصی با حقوقی میانگین یک و نیم که 300 تومن ان خرج مطب میشود فقط می توانم خودم را از لحاظ در آمد با خواهر دیگرم که کاردان تربیت معلمی و شاغل در آموزش پرورش هست مقایسه کنم ولی رتبه سه رقمی کجا و رتبه پنج هزار کجا(منطقه 3)، شب ساعت 12 سر کیس رفتن کجا و صبح 8-1بعدازظهر به سرکلاس رفتن کجا، هفته ای چهار روز مدرسه رفتن کجا و استرس اینکه این هفته کیس نداشتم کجا، پنج ماه تعطیلی در سال کجا و سرخ کردن صورت با سیلی کجا!
ضمن گفتن همه این حرفها باز هم خداوند رو شاکرم ولی دانشجویانی که برای کارآموزی میان واقعا دلم میسوزه و نمی دونم چی بگم بهشون.
بسیار میشناسم دامپزشکان جوانی که با مدرک دکتری مشغول کارهای غیر مرتبطی همچون بسازو بفروش، لوازم خانگی و ... شدند.
وضعیت مسئولان فنی بهداشتی در کشتارگاهها و کارخانجات را هم که میدانید و اگر نمی دانید بهتر هست یه مشورتی با شاغلان این بخش بکنید.
این همه نوشتم تا به همکاری که با نام DVM نظر دادند بگم که اسفناک این مواردی هستند که گفتم. اسفناک این هست که بعد از 6-7 سال خواندن درسهای سخت و تحمل آنهمه استرس حال نه جایگاه مشخصی داریم و نه درآمد مشخص.
اسفناک این هست که در ده سال گذشته استخدامی دامپزشکی به هزار نفر در کشور هم نرسیده پس کی میخواد از حقوقت دفاع کنه؟! اسفناک اینه که خانمهای همکلاسیم بعد اینکه جایی کار پیدا نکردند با ماهی 400تومن مدرکشو گرو گذاشته. انتقال سازمان دامپزشکی به وزارت بهداشت شک نکنید بهتر از شرایط کنونی نباشد بدتر هم نمی شود، این رو کسی بهتون میگه که سابقه فعالیت در بخشهای مختلف مرتبط با دامپزشکی و نیز سلامت حضور داشته و از خانواده علوم پزشکی هست.
دامپزشک دولتی از اصفهان
|
-
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
0
0
با سلام ، بایستی به عرض برسانیم که مطمئناً دوستان شاغل در سازمان دامپزشکی با ادغام در وزارت بهداشت موافق نیستند . و در این مورد بایستی حقوق ، اضافه کاری ماهیانه ، حق مأموریت و سایر پرداختی های مستمر و غیر مستمر و همچنین مأموریتهای خارج کشور آقایان شاغل در سازمان را با حقوق بخور و نمیر پرداختی در سایر استانها را مقایسه نمود ، آنوقت به این گونه مخالفتها که توسط پشت میز نشینهای سازمانی ابراز می شود پی می بریم !!!! ............................
همکار
|
-
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
0
0
منم با دوست عزیز با اسم مستعار دکتر دامپزشک کاملا هم نظرم.دقیقا همینه.اینقدر دلم میگیره و می سوزه برای این وضعیتی که توش گرفتار شدیم که دیگه کلافه و خسته شدم.
dvm
|
-
|
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
0
0
دوستان بهتره ما دامپزشکان تجمع اعتراضی انجام بدیم و قط درد دلامونو به خدومون نگیم.بهتره رسانه ایش کنیم و حرکت صدا دار انجام بدیم.تا کی آخه سکوت ؟؟ باید داد کشید دوستان.بیایید اعتراضمونو رسانه ای کنیم.
همکار
|
-
|
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
0
0
اگر من هم مانند مدیران کل سازمان در تهران و استانها پول پارو میکردم مخالف بودم همه پرسی جانم همه پرسی
دامپزشک آملی
|
-
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
0
0
امیدوارم مسئولین سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی نظرات همکارانو بخونن و ببینن چقدر از عملکردشون ناراضی هستیم و در جهت اصلاح عملکردشون تلاش کنن و جبران مافات کنن.
امیرعلی
|
-
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
0
0
اقایان راست میگن....خودشون که جاشون راحته این بقیه هستن که دامپزشکی هیچ حساب نمیکنن ...و صذ سال دیگه هم همین خواهد بود تا زیر دیسیبلین اداری نباشه و دکتر زیر دست کارشناس باشه وضع همینه
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
0
0
اقای دکتر هاشم زاده حق دارند همچین قضاوتی بکنند
چون خودشون کارمند موسسه رازی هستند کجا وضعیت اسفناک همکاران و دیدند که.....
این جام که فعلا رئیسن بعدم برمبگردند موسسه رازی.......
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
0
0
دوستان و همکاران عزیز باید یک صدا باشیم، این مدیریت سی ساله و بخصوص بعد انتقال سازمان دامپزشکی به جهاد سازندگی، لطمه های مدیریتی زیادی به اون وارد کرده. از این ساختار و این سیستم مدیریتی نباید انتظار چندانی هم داشت. اصلاح ساختار رو باید خودمون به دست بگیریم. اعتراضهامونو رسانه ای کنیم. باید در انتخاب اعضای نظام دامپزشکی خیلی دقت کنیم، قدر عمرمونو بدونیم. توهینی به رده ها نمی کنیم ولی چرا دکتر دامپزشک زیردست کاردان و کارشناس باشه؟؟ رئیس اداره دامپزشکی ما کاردان بودند و دو نفر دامپزشک زیردستش! چون آقای رئیس پشتش گرم بود به یجایی!!
باید این صدامونو رسانه ای کنیم و به گوش مسئولان برسونیم. واقعا وضع دامپزشکی از آموزشش بگیر تا درمان و نظارت داغونه. چرا توجیه میکنند؟!
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
0
0
شما چی میگید اگ وزارت جهاد قرار بود کاری کنه تا الان میکرد کی میخاین سرتون رو از برف بیارین بیرون و اون همه دامپزشکی ک اونهمه درس خوندن و الان حقوقشون با ی مهندس لیسانسه کشاورزی برابره چی میگید شماها...
ناشناس
|
-
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
0
0
بلند شید دوستان. اعتراض کنید .حرف بزنید.با صدای بلند داد بزنید بگید این حق ما نیست ... حقمونو بگیریم
ناشناس
|
-
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
0
چرا فقط به نكات منفي وزارت بهداشت فكر ميكنيد؟ بعد از اتمام دوره دكتري حرفه اي دامپزشكي، الان دوره دكتري تحصصي ميخونم...اين همه درس خوندم ميبينم برادرم كه ليسانس علوم آزمايشگاهي دانشگاه آزاد درس خوند الان 2200 حقوق ميگيره و من كه تو حانواده به درس خوندن مشهور بودم و درسهام خيلي خيلي از برادرم بهتر بود درآمد مثل اون آرزوي من شده....دامپزشكي بطور معمول از تمام رشته هاي وزارت بهداشت كمتر درآمد داره....يك ذره اگه وجدان داشته اشند بايد تلاش كنند ما بريم وزرت بهداشت_يك رزيدنت تخصصي علوم پايه
ناشناس
|
-
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
0
به اقای دکتر هاشم زاده به دلیل دانش بالایی که در شناخت حرفه خودشون داردند باید تبریک گفت . با وجود مسولینی مثل ایشون دیگر جایی برای هیچ نگرانی باقی نمی ماند.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
0
0
منطقی و علمی !!!!!! منطقی و علمی!!!!!
دامپزشک
|
-
|
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
0
0
این آقایون بالانشین خوش نشین راحت توجای گرم ونرمشون نشستن ....................... تا زمانی که دامپزشکی زیر نظر جهاد باشه جزبدبختی وحسرت چیزی برامون نداره.همکاران عزیز یکبار برای همیشه باهم باشید تااز دست جهاد راحت بشیم.دامپزشکی باید بره زیر نظر وزارت بهداشت. ............................
dvm
|
-
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
0
0
دوستان ، بیایید یکصدا اعتراض کنیم.مگه چند ماه پیش اتحادیه مرغداران مازندران جلوی استانداری مازندران تجمع نکردند ؟؟ مگه دانشجویان داروسازی بارها جلوی مجلس تجمع نکردند ؟؟ خب از ما هم باید بخاری بلند شه دیگه.انجمن مسئولین فنی باید مجوز تجمع بگیره.بابا تکونی بدید به خودتون.آخه تا کی توسری خوری ؟؟!!
دکتر ح.ق
|
-
|
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
0
0
خب گیریم که بودجه زیاد دادن بعدش خب همکاران عزیز جهاد کشاورزی میبرنش .بعدشم کجای دنیا دیدین وزیر یک بخشی اونم مثل جهاد کشاورزی لیسانس یا فوقش لیسانس باشه بعد بخواد واسه دکترای دامپزشک و متخصصاش برنامه ریزی کنه !! من از همکاران محترم میخوام بپرسم آیا قرابت دامپزشکی با جهاد کشاورزی بیشتر هست یا وزارت بهداشت؟؟؟؟چقدر مسوولان ضعیفی داره این دامپزشکی ................................
رزيدنت تخصصي علوم پايه
|
-
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
0
0
اينجا تو وزارت جهاد واسه خودشون استقلالي دارند، نگرانن برن اونجا از پزشكا دستور بگيرند...نگران وضعيت سلامت جامعه و بدبختي و فقر بعضي از ما دامپزشكان هم نيستند....متاسفم براي مسئولانمون.....يك ليسانس پرستاري ميخوندم الان خيلي درآمدم بهتر از الان كه رزيدنت تخصصي دامپزشكي ام بود....متاسفم از انتخابم....هيچكس نيست به وضع ما رسيدگي كنه....
ناشناس
|
-
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
0
0
واقعا دلسوز و متعصب به رشته نداریم که. دو سال دارم میرم مصاحبه دکتری وزارت بهداشت، اولین سوالشون اینه که چرا رشته ها وزارت علوم شرکت نکردید؟! یکی نیست بگه بابا از 224 واحدی که پاس کردم لااقل 100واحدش بیس پزشکی داشتن. چون تو وزارت بهداشت حامی نداریم. اگه بریم زیرمجموعه بهداشت از این لحاظ خیلی خویب میشه واسمون. وزارت بهداشت بداد ما برس دلالان گوشت و دارو نمی ذارن که بریم سمت بهداشت.
Dr ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
0
این وضعیت سیاه دامپزشکی قطعا به علت عدم ارتباط دامپزشکی با جهاده.دامپزشکی باید به وزارت بهداشت ملحق بشه تا کی باید بسوزیم.دامپزشکی کجا و کشاورزی کجا!!!دوستان خواهش میکنم بیایید اعتراض کنیم حقمونو بگیریم و نگذاریم به خاطر خودخواهی عده ای بسوزیم
نظر شما
ادامه