کد خبر: ۲۱۶۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور در سفر به خراسان رضوی از توانمندی های تشخیصی استان بازدید کرد.

دکتر مسعود هاشم زاده در این سفر از مرکز ملی بررسی بیماری های دامی گلمکان، شرکت داروسازی ثامن و آزمایشگاه ملی تخصصی کنترل کیفی مواد غذایی مشهد واقع در دامپزشکی استان بازدید نمود.

وی در دیدار از مرکز بررسی بیماری های دامی گلمکان بر راه اندازی هرچه زودتر آن تاکید نمود و یادآور شد: سازمان دامپزشکی کشور مساعدت های لازم در جهت بهره برداری هرچه زودتر از این مجموعه ملی را انجام خواهد داد.

شرکت داروسازی ثامن دیگر مقصد معاون سازمان دامپزشکی کشور بود که به عنوان تولید کننده دارو و سرم انسانی متقاضی تولید سرم های دامی نیز شده است و دکتر مسعود هاشم زاده در این دیدار ضمن بررسی مستندات از خط تولید این شرکت نیز بازدید نمود.

وی که به همراه دکتر عادل حقیقی، رئیس مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاه مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور به خراسان رضوی سفر کرده بود، عصر دیروز از آزمایشگاه ملی تخصصی کنترل کیفی مواد غذایی مشهد واقع در دامپزشکی استان نیز بازدید کرد که در این دیدار، دکتر حقیقی با اشاره به پتانسیل های بالای این آزمایشگاه قول مساعدت های لازم سازمان دامپزشکی کشور را در جهت رفع کمبودهای موجود را داد.

وی آزمایشگاه مرجع یاد شده را از جمله نقاط قوت سازمان دامپزشکی کشور در حوزه تشخیص بیماری ها دانست و خواستار توسعه همکاری های این آزمایشگاه با مرکز ملی تشخیص سازمان دامپزشکی شد.

معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور در جریان بازدید از شرکت داروسازی ثامن مشهد اعلام داشت: ظرفیت های دامی کشور در اندازه ای هست که در صنایع جانبی سرمایه گذاری شود.

دکتر مسعود هاشم زاده سرمایه گذاری یادشده را در صنایعی نظیر؛ داروسازی و تولید مواد بیولوژیک خواند و از شرکت ثامن به عنوان یکی از پیشگامان بهداشت با قدمت زیاد یادکرد.

وی اظهار داشت: حضور این شرکت در عرصه تولید دارو و سرم می تواند به عنوان یک فرصت برای تولیدات دامی با دارا بودن ویژگی های مورد نظر دامپزشکی باشد.

وی همچنین طی بازدیدی که از خط تولید شرکت یادشده انجام داد ضمن قدردانی از اهتمام مدیریت و کارکنان آن موسسه در بحث رعایت شرایط بهداشتی و ایزوله لازم، تجهیزات آن شرکت را بروز و دریافت گواهینامه های ممیزی لازم را در راستای توسعه هرچه بهتر تولیدات آن شرکت دانست.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
0
0
یقه پیراهن ................................
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
0
0
......................... زمان احمدی نژاد یک متر ریش داشت !
ناشناس
|
-
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
0
0
عیب بین ، غیب بین نگردد...عطار
نظر شما
ادامه