کد خبر: ۲۱۷۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی برای تشخیص بیماری ها و فعالیت های مامایی دام ها اقدام به خرید دستگاه های پرتابل سونوگرافی و رادیولوژی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، اداره کل دامپزشکی این استان، افزایش کیفیت خدمات رسانی به دامداران و ارتقای وضعیت تشخیصی پاراکلینیک دامپزشکی را از مهمترین عوامل خرید این دستگاه ها اعلام کرد.

همچنین در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی دامپزشکی در سطح مطلوب به دامداران استان یک دوره آموزشی تحت عنوان کارگاه آموزشی سونوگرافی و رادیولوژی در دامپزشکی بصورت تئوری و عملی در اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی برگزار گردید.

در این کارگاه آموزشی که به مدت یک روز و در خرداد سال جاری برگزار گردید ، کارشناسان بخش دولتی و خصوصی دامپزشکی استان با اصول سونوگرافی و رادیولوژی و نحوه کار با این دستگاه ها در تشخیص بیماری ها و فعالیت های مامایی دامپزشکی آشنا شدند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
1
اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی برای تشخیص بیماری ها و فعالیت های مامایی دام ها اقدام به خرید دستگاه های پرتابل سونوگرافی و رادیولوژی کرد.
بسیار به آقایان اداره کل تبریک میگیم . چنان بخش خصوصی در این استان را با خاک یکسان کردند که همکاران بخش خصوصی توان خرید تجهیزات مورد نیاز را ندارند . بعد آقایان دکتر بخش دولتی با خرید تجهیزاتی که اصلا ارتباطی با کار و ماموریت ایشان ندارند به همکاران بخش خصوصی پز میدهند . دوستان ارجمند راستی از اورژانس دامپزشکی استان چه خبر ؟
خانه از پای بست ویران است / خواجه در فکر نقش ایوان است
نظر شما
ادامه