کد خبر: ۲۱۷۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، دکتر شهرام موحدی، در بازدید از دو مجتمع گاوداری صنعتی در شهرستان فلاورجان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیتها و نیز مشکلات موجود در این حوزه قرار گرفت.

وی با توجه به نقش و اهمیت صنعت دامپروری در اقتصاد یک کشور و اینکه بروز برخی بیماریها در این بخش می تواند چه خسارات سنگینی به بار آورد، گفت: دامپزشکی استان در این راستا پوشش کامل ایجاد ایمنی (واکسیناسیون) در دام ها را با حساسیت خاصی دنبال می کند.

موحدی پیشگیری با روش امنیت زیستی(بیوسکیوریتی)، را مقرون بصرفه تر از تحمل مخارج درمان و تجویز دارو دانست و گفت: بکارگیری تدابیرو راهکارهای صحیح بهداشتی در یک گاوداری پوشش مناسبی در جهت امنیت و افزایش تولید است.

مسئولین این دو مجتمع نیز ضمن تشکر از تلاشهای کارکنان دامپزشکی استان، به عنوان حافظ سرمایه های دامی، این سرکشی ها و حمایت ها را باعث دلگرمی دامداران و فعالان دانست و خواستار برگزاری کمیته های مشترک با دامپزشکی و استفاده از ظرفیتها و پتانسیل ها در این بخش شدند.

در پایان نیز مسئولین این دو مجتمع ضمن تشکر از تلاشهای کارکنان دامپزشکی استان، به عنوان حافظ امنیت و سلامت سرمایه های دامی و سلامت در استان، این سرکشی ها و حمایت ها را باعث دلگرمی دامداران و فعالان دانست و خواستار برگزاری کمیته های مشترک با دامپزشکی و استفاده از ظرفیتها و پتانسیل در این بخش شدند.

قابل ذکر است در این بازدید که معاون سلامت و برخی از مسئولین دامپزشکی استان، دکتر موحدی را همراهی می کردند دو مجتمع گاوداری در شهرستان فلاورجان با ظرفیت مجموع 4700 رأس گاو شیری بازدید شد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسول فني سابق
|
-
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
0
0
گان جراحي و سرپوش جراحي استريل براي بازديد از گاوداري؟!!!!! خوب كاشكي دستكش استريل و ماسك هم ميزديد كه اينجوري كلاس و ابهت بازديد چند برابر بشه تازه همه هم بفهمند كه بيو سكيوريتي براي مسولين سازمان چقدر مهم است!!!!!
نظر شما
ادامه