کد خبر: ۲۱۷۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور به اتفاق مدیر کل مرکز تشخیص و آزمایشگاههای مرکزی این سازمان، در صبح روز دوشنبه از ساختمان آزمایشگاه مرکزی درحال ساخت دامپزشکی استان قم بازدید به عمل آوردند.

در این راستا مدیر کل دامپزشکی استان قم توضیحاتی درخصوص قسمتهای مختلف آزمایشگاه مذکور اعم از، مرکز تشخیص مولکولی و میکربی، سرولوژی دام و طیور، انگل شناسی، کنترل کیفی مواد غذایی و... ارائه نمود.

شایان ذکر است اعتبار بنای ساختمان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان قم تامین گردیده که دارای مساحت 1915 مترمربع و زیر بنای 1307 متر مربع می باشد.

لازم به ذکراست، دکتر هاشم زاده معاون تشخیص و درمان، دکترحقیقی مدیرکل مرکز تشخیص و آزمایشگاههای مرکزی سازمان دامپزشکی ضمن بازدید از آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان، با کارشناسان مربوطه گفتگو نمودند و سپس به همراه مدیر کل دامپزشکی استان، از بیمارستان طیور دامپزشکی و یکی از داروخانه های استان بازدید کردند.

http://qom.ivo.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=69c30e4b-e41e-4a16-ac09-67579ec3a14c

 

http://qom.ivo.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=30449f8e-20bc-4448-af2d-4d94706a1fd4

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
-
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
0
0
بازدید از آزمایشگاه بدون روپوش و با کت و شلوار و کفش؟؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
0
0
با احترام به نظر همکار ارجمند،عکس اول مربوط به فضای اداری یک آزمایشگاه بخش خصوصی در استان بوده و عکس دوم هم مربوط به آزمابشگاه در حال ساخت اداره کل استان می باشد که البته نیازی به استفاده از روپوش نبود،اما در سایر بخش های مورد نیاز از روپوش ،کلاه و پاکش مناسب استفاده شده است که در خبر اشاره شده نشان داده نشده است ، با تشکر
نظر شما
ادامه