کد خبر: ۲۱۷۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
دکتر مهدوی‌شهری سابقه ریاست طرح و برنامه دامپزشکی استان تهران، مسئولیت کشتارگاه‌های کشور و معاونت دفتر دارو و درمان و آزمایشگاه‌های سازمان دامپزشکی را در کارنامه کاری خود دارد ...
mahdavi

حکیم مهر - دکتر مهدی خلج، رییس سازمان دامپزشکی کشور طی حکمی دکتر حسین مهدوی شهری را به سمت مدیر پدافند غیر عامل سازمان دامپزشکی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، وی سمت های رئیس طرح و برنامه استان تهران، مسئول کشتارگاه های استان تهران، مسئول روابط عمومی استان تهران، مسئول کشتارگاه های کشور، معاونت دفتر دارو و درمان و آزمایشگاه های سازمان دامپزشکی، نماینده سازمان دامپزشکی در کمیته نانو وزارت جهاد، نماینده سازمان دامپزشکی در کمیته ایمنی زیستی وزارت جهاد کشاورزی و عضو کمیته تدوین قوانین و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور را در کارنامه کاری خود نیز دارد.

متن حکم به شرح زیر می باشد:

 

پدافند غیرعامل یک اصل خواهد بود برای همیشه " مقام معظم رهبری(مد)"

جناب آقای دکتر حسین مهدوی شهری      

با سلام،

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام

نظر به سوابق مفید جنابعالی به موجب این حکم به سمت "مدیر پدافند غیر عامل سازمان دامپزشکی کشور" منصوب می شوید.

امید است با الطاف الهی در انجام وظایف قانونی آن مدیریت از جمله آمادگی و مقابله با تهدیدات زیستی بمنظور کاهش آسیب پذیری زیر بخش دام، طیور و آبزیان در برابر مخاطرات و تهدیدات بیولوژیکی، شیمیایی و فیزیکی با بهره مندی از ظرفیت و توانمندی همکاران محترم و انجام سایر امور محوله و رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

 

دکتر مهدی خلج

 

حکیم مهر به نوبه خود این انتصاب را به دکتر مهدوی شهری تبریک گفته و برای ایشان توفیق خدمت و موفقیت روزافزون را آرزومند است.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر ص
|
-
|
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
0
ما .......... نداریم که مدیر بشوبم چکار کنیم
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
0
با سلام و ارزوی موفقیت برای ایشان. امیدوارم در فعال کردن این بخش مهم موفق باشند
نظر شما
ادامه