کد خبر: ۲۱۷۷۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

طی حکمی از سوی دکتر مصطفی کنارکوهی مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان، «دکتر سعید کیوان نیا» به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ماهشهر منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، در متن این ابلاغ آمده است:

بدینوسیله و به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ماهشهر منصوب می شوید. امید است در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام عظمای ولایت با همدلی و مساعدت سایر همکاران آن اداره موفق و موید باشید.

طی مراسمی که جهت معارفه آقای «دکتر سعید کیوان نیا» برگزار شد، از زحمات «دکتر عبداله محمد حسنی» در مدت تصدی مسئولیت اداره دامپزشکی شهرستان ماهشهر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

یاد آوری می نماید دکتر سعید کیوان نیا سابقه رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اندیکا را در کارنامه خود دارد.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر محمدرضاامانی
|
-
|
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
0
برادر ارجمند جناب آقای دکتر سعید کیوان نیا

با سلام و دعای خیر ؛
احتراماً انتصاب شایسته جنابعالی که نشانگر مقبولیت تحسین برانگیز و شخصیت اخلاقی و علمی جنابعالی می باشد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از درگاه خدواند متعال سرافرازی و توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی را مسئلت دارم . ارادتمند دکتر محمد رضا امانی (کردستان بیجار)
ماهشهر
|
-
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
0
سلام
ضمن تبریک به دکتر کیوان نیا
باید عرض کنم این تغییر مدیریت کاملا سلیقه ای و ............. بوده و دامپزشکی خوزستان یکی از بهترین مدیرهای خودش یعنی دکتر محمدحسنی رو بابت اختلافاتی که بعضی آقایون در راس مدیریت با ایشون داشتن از دست داد.
واقعا متاسفم ................. که تحت تاثیر اطرافیان خودش قرار گرفته و بعضا تصمیمات بسیار نابجایی اتخاذ میکنه.
جناب دکتر کیوان نیا هم یکی از نیرو های با اخلاق خوزستان هست هرچند که خوزستانی نیستند و میهمان ما خوزستانی ها محسوب میشن ، ولی ایشون تجربه کافی برای فعالیت در دامپزشکی ماهشهر رو ندارن.
دکتر توحید بیتی
|
-
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
با سلام و تبریک

انتصاب بجا و شایسته آقای دکتر سعید کیوان نیا که یکی از دامپزشکان متعهد و متخصص می باشند به جامعه دامپزشکی استان خوزستان و به ایشان تبریک عرض می نمایم. دکتر توحید بیتی - دامپزشکی استان کردستان
نظر شما
ادامه