کد خبر: ۲۱۸۰۲

کلیه اعضای سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران اعم از شاغل و بازنشسته، افراد تحت تکفل ایشان و پدر و مادر غیر تحت تکفل می‌توانند با مراجعه و یا تماس با دفتر نظام دامپزشکی استان خود با پرداخت حق عضویت برای هر نفر از تسهیلات تأمین هزینه درمان تکمیلی طرح آرامش بهره‌مند شوند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در این طرح که طی قراردادی فی مابین سازمان نظام دامپزشکی و مرکز پزشکی شهید شوریده به امضا رسیده است، حق عضویت ماهیانه برای هر نفر عضو اصلی و هر یک از افراد تحت تکفل کارکنان شاغل و بازنشسته و اعضای سازمان با احتساب مالیات بر ارزش افزوده مبلغ 460 هزار ریال به مدت یک سال در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش در طرح بیمه آرامش کلیه اعضای سازمان به همراه همسر، فرزندان، پدر و مادر که دارای دفترچه بیمه سازمان تأمین اجتماعی و یا خدمات درمانی باشند به همراه فرزندان ذکور در صورت عدم ازدواج تا سن 30 سال، تمام فرزندان اناث تا قبل از ازدواج و فرزندان معلول ذهنی و جسمی می‌توانند تحت پوشش این بیمه قرار بگیرند.

این گزارش می‌افزاید: در طرح بیمه آرامش به محض دریافت اسناد و مدارک بیمارستانی حداکثر ظرف مدت 7 روز و در مورد اسناد پاراکلینیکی حداکثر ظرف مدت 3 روز هزینه‌ها به بیمه‌شدگان پرداخت می‌گردد.

همچنین حداکثر هزینه‌های قابل پرداخت از هزینه‌های انجام شده در بیمارستان‌ها یا مراکز درمانی غیر طرف قرارداد، معادل هزینه‌های مربوطه در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد خواهد بود که شامل حق العمل جراح، کمک جراح، تخت، اتاق عمل، بیهوشی و ریکاوری بر حسب درجه بیمارستان می‌باشد.

فهرشت خدمات درمانی و تشخیص قابل قبول برای جبران هزینه‌ها مطابق جدول ذیل می‌باشد:

 

نظر شما
ادامه