کد خبر: ۲۱۸۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور به همراه هیئتی از کارشناسان، معاون توسعه مدیریت و منابع و دکتر رضوانی مدیر کل دامپزشکی مازندران با حضور در استان مازندران با دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، دکتر مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور، اظهار داشت: به دلیل حساسیت و تنوع وظایف و حاکمیتی بودن دامپزشکی، نقش و حضور کارشناسان این سازمان در بخش نظارتهای بهداشتی بر روند توسعه صادرات فرآورده های دامی و همچنین واردات نهاده های خوراک دامی از اولویتهای وظایف دامپزشکی بوده و نظارت بر سلامت محصولات تولیدی در این حوزه ضروری می باشد.

وی افزود: بهداشت دام و طیور از مهمترین مؤلفه های حفظ این جمعیت محسوب می گردد و حضور تلاشگران عرصه دامپزشکی در همه حال جهت افزایش تولید دام و برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ضروری است.

خلج تاکید کرد: با حمایت های مسئولین ارشد استان و همکاری دیگر دستگاه های اجرایی استانی، دامپزشکی با آسانترین روش، خدمات رایگان را به دامداران و بهره برداران ارائه می دهد.

استاندار مازندران نیز خدمات دامپزشکی را در حفظ سلامت و ارتقاء بهداشت عمومی جامعه ارزشمند خواند و اظهار داشت تمام تلاش خود را در جهت حمایت از حوزه سلامت و اینگونه اقدامات بهداشتی بکار خواهد بست.

رضوانی مدیر کل دامپزشکی مازندران نیز در این دیدار، ضمن تقدیر و تشکر از حمایت و همراهی استاندار و معاونین ایشان در جهت اقدامات دامپزشکی در کنترل بیماری ها خاطر نشان کرد: با توجه به وظایف خطیر دامپزشکی که در کنار حمایت از تولید، سرمایه گذاری و اشتغال پایدار، بایستی سلامت محصولات تولیدی مدنظر قرار گیرد، این مهم در استان مازندران با حمایت و همراهی مسئولین ارشد استان همواره در دستور کار قرار دارد.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر دامپزشک
|
-
|
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
0
ممنون از این حرکت دکتر خلج.
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
0
با توجه به حضور دکتر تهرانی مدیر کل دفتر طیور و دکتر شوشتری متخصص ویروس از موسسه رازی در تصاویر به احتمال زیاد مساله بروز آنفلوانزای فوق حاد طیور در استان مازندران جدی می باشد و احتمالا دکتر خلج از استاندار تقاضای حمایت از دامپزشکی مازندران در خصوص مهار این بیماری را مینمایند.این حرکت قابل تقدیر میباشد بشرط اینکه شفاف سازی و اطلاع رسانی و آموزش همگانی و همکاری های بین بخشی مناسبی نیز در دستور کار باشد.دکتر دامپزشک
همکار
|
-
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
0
متاسفانه به دلیل ضعف مدیریت دامپزشکی استان و عدم توان کافی در بسیج نیروهای صاحب تجربه و اندیشه در مواقع بحران ،اقدامات موثر و کارامد نیست.مدیریتی که در ایجاد فضای حداقلی همدلی و همفکری و بهره از خرد جمعی نتوانسته خوب عمل کند.
نظر شما
ادامه