کد خبر: ۲۱۹۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان در نشستی صمیمانه با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی داروخانه های دامپزشکی استان اصفهان گفت: با اقدامات اجرایی مناسب می توان ضمن کاهش مشکلات این حوزه، دریچه ای برای بهره مندی فعالان این عرصه از فرصت های اقتصادی فراهم آورد.

دکتر شهرام موحدی در این نشست با اشاره به اینکه ظرفیت های کاری خوبی در این بخش از دامپزشکی وجود دارد افزود: با همفکری و ارائه راهکارهای مناسب می توان ضمن کاهش مشکلات این حوزه، دریچه ای برای بهره مندی فعالان این عرصه از فرصت های اقتصادی فراهم آورد.

وی افزود: نظر به تعداد و موقعیت داروخانه های دامپزشکی کشور، بویژه استان و نیز زنجیره توزیع دارو و تاکید برعدم دخالت مسئولین فنی داروخانه های دامپزشکی در امر درمان و تحویل دارو بر اساس نسخه کلینسین های دامپزشکی و همچنین نحوه سیاستگذاری صدور پروانه داروخانه های دامپزشکی، این اداره کل همیشه به دنبال تعامل بیشتر با اصناف بخش خصوصی دامپزشکی از جمله مسئولین داروخانه های دامپزشکی می باشد.

شایان ذکر است در این جلسه مقرر شد پیگیریهای لازم در خصوص مسائل و مشکلات در این بخش از طریق اداره تشخیص و درمان صورت گرفته و هر سه ماه یکبار نتایج در جلسه مشترکی بررسی گردد.

در ادامه این جلسه سایر حاضرین از جمله اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی داروخانه داران استان اصفهان به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
0
0
من متوجه نمیشم وقتی کلینیسین میره از جاهای مختلف داروی تاریخ نزدیک رو با قیمت بسیار پایین میخره و خودش به دام تزریق میکنه و به اسم داروی خارجی چندین برابر پولشو میگیره و حاضر نیس به دامدار نسخه بده و حق منو رعایت کنه منه داروخانه دار چطور میتونم بدون نسخه ندم و به اصطلاح توی کار درمان دخالت نکنم؟!!!
نظر شما
ادامه