کد خبر: ۲۲۰۴۴

سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با رویکرد ترغیب و تشویق دانشجویان و بنیه علمی آنان بیست و دومین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی و اولین دوره کتاب انتخاب سال دانشجویان فارسی نویس را برگزار می کند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، این جشنواره در دو بخش موضوع اصلی و ویژه برگزار می شود که بخش اصلی شامل بخش علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری، فنی و مهندسی، علوم پزشکی و دامپزشکی و علوم انسانی با چندین زیرمجموعه مرتبط است.

در بخش ویژه نیز آثار منتشره با محورهایی همچون دولت، ملت، همدلی و همزبانی (به مناسبت نامگذاری سال 1394از سوی مقام معظم رهبری ) اشتغال و کار آفرینی به رقابت گذاشته می شود.

براساس گزارش جهاد دانشگاهی ، در این دوره از جشنواره برای اولین بارآثار تولیدی به زبان و خط فارسی توسط دانشجویان دیگر کشورها نیز پذیرفته و داوری می شود، این دوره فرصتی فراهم کرده است که مولفان و مترجمان فارسی نویس از کشورهای افغانستان ، تاجیکستان ، ازبکستان و ...آثار خود را به جشنوره ارسال کنند .این آثار در بخش ویژه مورد داوری قرار خواهند گرفت .

در فراخوان بیست و دومین جشنواره کتاب سال دانشجویی که آخرین مهلت ثبت نام در آن 25 شهریور اعلام شده ، شرایط پدید آورندگان آثار ، نحوه ثبت نام و ارسال آثار و مزایا تعیین شده است .

در این اطلاعیه آمده است: ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی به آدرس
www.isba.ir یا www.7cc.ir انجام می شود.

 

نظر شما
ادامه