کد خبر: ۲۲۲۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

با توجه به جایگاه پژوهش و به استناد مصوبه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی کشور، دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ششمین سال متوالی در سال تحصیلی 95-94 اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دکترای تخصصی پژوهشی در 11 مرکز تحقیقاتی می‌نماید.

جهت مشاهده جدول اطلاعات مراکز مجری این دوره اینجا را کلیک کنید.

داوطلبان عزیز، ضروری است قبل از ثبت نام در سایت، جدول فوق را با دقت مطالعه کرده، با مراکز و اساتید راهنمای مورد نظر خود تماس حاصل نموده تا از شرایط اختصاصی مراکز اطلاع یابید و از تمایل خود برای گذراندن دوره در حیطه پژوهشی مربوط به آن مرکز و استاد راهنمای پیشنهادی خود اطمینان حاصل نمایید.

جهت دریافت نشانی و شماره تماس مراکز اینجا را کلیک نمائید.

پذیرش نهایی بر اساس احراز شرایط عمومی و اختصاصی و نتیجه مصاحبه حضوری طبق آئین‌نامه دوره دکتری تخصصی پژوهشی (PhD by Research)مصوب شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی 14/10/93صورت خواهد گرفت. داوطلبین ضروری است آیین‌نامه دکتری تخصصی پژوهشی را که در سایت معاونت تحقیقات و فن آوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موجود می باشد، به دقت مطالعه نموده و در صورت داشتن شرایط مندرج در اطلاعیه پیوست جهت ثبت نام از تاریخ 25 خرداد ماه 94 لغایت 25 مرداد ماه 94 اینجا را کلیک نموده و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و اسکن مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

توجه:

1- نظر به اینکه تحصیل در مقطع دکتری تخصصی پژوهشی بصورت تمام وقت می باشد ، داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادها می بایست قبل از ثبت نام، موافقتنامه کتبی و بدون قید و شرط محل کار خود را مبنی بر ادامه تحصیل دریافت و آنرا نزد خود نگه داشته و در زمان مصاحبه یک نسخه از آن را به کمیته مصاحبه کننده ارائه نمایند.

2- شاغلین رسمی و پیمانی موسسات موظف به استفاده از ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق در طول تحصیل به طور پیوسته می باشند.

3- از کلیه پذیرفته شدگان آزاد (شاغلین موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و غیر شاغلین)، تعهد محضری (خدمت برابر مدت تحصیل) به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ خواهد شد.

1-3- شاغلین رسمی و پیمانی موسسات غیر متبوع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از ماموریت آموزشی استفاده می نمایند با سپردن تعهد به محل خدمت خود موظف به پرداخت شهریه معادل 000/000/200 میلیون ریال (دویست میلیون ریال) به دانشگاه می باشند.

2-3- شاغلین رسمی و پیمانی موسسات غیر متبوع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که از مرخصی بدون حقوق استفاده می نمایند موظف به سپردن تعهد محضری به وزارت بهداشت (خدمت برابر مدت تحصیل) می باشند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:
1 - تکمیل فرم ثبت نام (داوطلب فقط ملزم به انتخاب یک مرکز تحقیقاتی جهت ادامه تحصیل می باشد)

2-آپلود فایل 2 مقاله تحقیقی (
Original) منتشرشده در مجلات معتبر ایندکس شده بین المللی نوع یک(ISI-PUBMED) بعنوان نویسنده اول یا مسئول باشد. در صورت ارائه نامه پذیرش مقاله، داوطلب می بایست تا قبل از زمان معرفی به مصاحبه نسبت به ارائه مقاله چاپ شده اقدام نماید در غیر اینصورت واجد شرایط مصاحبه نمی باشد. ( تمامی صفحات مقاله مورد نظر نمی باشد.)(درج لینک مقاله الزامیست)

3 – اسکن مدرک معتبری که نشان دهنده ایندکس شدن مقاله در سایت
ISI Web of Science یا PUBMED باشد(به عنوان مثال مقاله مربوطه از سایت ISI Web of Science یا PUBMED دانلود شده باشد. لازم به ذکر است مدارک مربوطه به ایندکس مقاله در سایت ISI Web of Knowledge مورد قبول نمی باشد.)

4- اسکن آخرین مدرک تحصیلی

5- اسکن کارت ملی

6- اسکن صفحه اول شناسنامه (در صورت دارا بودن توضیحات صفحه آخر)

7-اسکن گواهی نمره زبان

حداقل نمره قبولی در آزمون زبان به یکی از صورتهای زیر می باشد:

MHLE حداقل نمره 50
MSRT و (MCHE سابق) حداقل نمره50 و یا 475
TOEFL حداقل نمره 480 (شامل تافل های خارج از کشور و آزمون های تافل موسسه ETS که به دو صورت PBT و IBT و تحت نظر سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود.
TOLIMO حداقل نمره480 (شامل تافل های خارج از کشور و آزمونهای تافل موسسه EST که به دو صورت PBT و IBT و تحت نظر سازمان سنجش آموزش برگزار می شود.)
IELTS حداقل نمره 5 (مدرک آکادمیک)
MELAB حداقل نمره 70

- از تاریخ اخذ مدرک زبان نباید بیش از دو سال گذشته باشد.
- برابر تبصره بند 7-5 آیین نامه دوره دکتری تخصصی پژوهشی مصوب 14/10/93 ، ثبت نام بصورت مشروط غیر قابل قبول است.

8- اسکن فیش بانکی واریزی به مبلغ 300000 ریال به شماره حساب نزد بانک ملت شعبه هجرت کد با کد شناسه به نام درآمدهای غیر درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

***توجه***

با توجه به اینکه تا پایان وقت اداری روز 25 مرداد ماه 94 امکان افزوده شدن نام مراکز تحقیقاتی و یانام اساتید محترم راهنمای جدید به فهرست قابل انتخاب شما وجود دارد لذا امکان ویرایش اطلاعات ثبت شده در سامانه ثبت نامی توسط داوطلبان محترم، پیش بینی گردیده است. خواهشمند است با توجه به این مهم، تا تاریخ 25 مرداد ماه 94 به سامانه مذکور مراجعه نموده و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات و نام استاد راهنما یا مرکز تحقیقاتی مورد نظر خود اقدام فرمایید.

جهت ثبت نام و ارسال مدارک اینجا را کلیک کنید.
داوطلبین محترم لازم است بعد از اسکن مدارک و دریافت کد رهگیری حداقل بعد از یک هفته بمنظور اطمینان از دریافت مدارک و کنترل مدارک، مجدداٌ به سایت مربوطه مراجعه و پیغام های کاربر را دریافت نمایند و تا زمان دریافت پیام " تکمیل مدارک پژوهشی" به سایت مراجعه نمایند.
پس از پایان مدت ثبت نام، اسامی افراد واجد شرایط برای شرکت در مصاحبه از طریق سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
0
بسمه تعالی. با سلام و احترام. جالبه دکتر مجدزاده دامپزشک و متخصص اپیدمیولوژی است. آنوقت رشته هایی که ایشان راهنما است (و به راحتی امکان شرکت دامپزشک هم وجود دارد) دامپزشک مجاز نیست ولی داروساز مجاز شده است!!! واقعاً از عجایب است. دوستان حکیم مهر اگر توانستند از دکتر مجدزاده یک مصاحبه بگیرند و درباره رشته دامپزشکی و دامپزشک بودن از ایشان بپرسند بد نیست. بنده که در زمان مسئولیتم در حکیم مهر با ایشان قراری تنظیم کردم اما احتمال دادم تمایل نداشتند (چون پس از تنظیم قرار مصاحبه اعلام کردند که به دلیل کاری امکان مصاحبه ندارند و احتمال دادم که طفره می روند) ولی به هر حال دکتر مجدزاده استاد بزرگی است و اگر روی دامپزشک بودن خود هم مانور می داد به این بزرگی افزوده می شد. ایشان یکی از مؤثرترین افراد در تدوین نقشه جامع سلامت کشور بوده است. ان شاء الله که در رویه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهش محور به راهنمایی ایشان هم تجدید نظر نمایند.
دامپزشک
|
-
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
0
0
من شغلم دامپزشکه و الا شخصیتم انسان است.
نظر شما
ادامه