کد خبر: ۲۲۳۲۹
تعداد نظرات: ۲۱ نظر

یکی از بینندگان محترم حکیم مهر با ارسال نامه ای به این پایگاه خبری-تحلیلی، انتقاداتی را از دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار مطرح نموده اند که عیناً به استحضار مخاطبین محترم حکیم مهر می رسد.

بدیهی است که حکیم مهر آمادگی دارد توضیحات مسئولین محترم این دانشکده را در این خصوص منتشر نماید.

متن این نامه به شرح ذیل است:

 

به نام خدا

مدیر مسوول محترم سایت حکیم مهر

با سلام

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و پیشرفت روزافزون حضرتعالی و سایت معتبر حکیم مهر، اخبار متعددی که از دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد واحد گرمسار در آن سایت مخابره می شود، ما جمعی از ارباب جمعی و دلسوزان این دانشکده را بر آن داشت تا چند نکته ای را در باب آن چه که در حدود یک سال اخیر بر آن رفته است را را بازگو کنیم. ان شاالله انتشار در سایت شما به عنوان سایت مرجع دامپزشکی موجب اصلاح برخی امور شده و از لطمه بیشتر به دانشکده ای که در حد توان، خود را به عنوان یکی از مراکز معتبر در آموزش و پرورش دامپزشکان موفق مطرح کرده است، جلوگیری نماید.

برخی از این لطمات عبارتند از:

۱- قطع ید و سلب اختیار از رییس دانشکده در بسیاری از امور مانند انتصاب مدیران و کارکنان دانشکده. جالب این که در طول فصل تابستان رییس محترم دانشکده اجازه حضور در محل دانشکده را نداشته و در اتاق رییس دانشکده علوم انسانی حضور دارند.

۲- هیچ یک از اعضای محترم هیات علمی در دانشکده مسوولیتی نداشته و به طور کلی دانشکده فاقد مدیرگروه، مدیر پژوهش و رییس بیمارستان است.

۳- پس از افتتاح شتابزده و تبلیغاتی بیمارستان دانشکده که آن هم البته بسیاری از مشخصات یک بیمارستان دامپزشکی را ندارد و به دلیل عدم فراهم نمودن بسترهای لازم، کیس های ارجاعی به دانشکده به شدت کاهش پیدا کرده است.

۴- تکمیل فاز دوم و طبقه دوم بیمارستان نیز در شرایطی انجام می شود که از اعضای محترم هیات علمی در مراحل آن نظری خواسته نشده و جالب این که مسوولیت پروژه نیز بر عهده یک کارشناس آموزش ابتدایی است!!

۵- جا به جایی های مکرر در بین پرسنل فنی دانشکده: به عنوان مثال به کارگیری کارشناس آزمایشگاه انگل شناسی با حدود بیست سال سابقه در بخش آناتومی، انتقال کارشناس تهیه مقاطع میکروسکوپی و علوم تشریحی به انتشارات دانشگاه! و انتقال مسوول کتابخانه دانشکده به داروخانه کلینیک!!

صدالبته مسائل و مشکلات کلی بیش از اینهاست، کاهش محسوس تعداد دانشجویان دعوت شده به مصاحبه دوره دکتری دانشگاهها و مردودی تمامی دانشجویان شرکت کننده در آزمون پره انترنی اسفندماه ۱۳۹۳، را نیز شاید بتوان انعکاسی از همین مشکلات دانست.

در این بین تنها نقاط قوت دانشکده در شرایط فعلی حضور اساتیدی دلسوز و بعضاً دانشجویانی توانمند است که ان شاالله با رفع این مشکلات توانایی های خود را بیش از پیش نشان خواهند داد. طبعا اطلاع آن مقام محترم از صحت و سقم محتویات این نامه بسبار قابل دسترس خواهد بود. قبلا از حضرتعالی در انعکاس آسیب های وارد شده بر دانشکده متبوعمان کمال تشکر و قدردانی را داریم.

 

با تشکر

 

 

انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانشجوی دامپزشکی واحد گرمسار
|
-
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
0
0
چرا مشکلات دیگه رو‌نگفتین ؟؟ بی برنامگی دانشکده در انتخاب واحد و تشکیل کلاس های درسی ، ............ اساتید علوم‌پایه اون مثل اناتومی و بافت شناسی که واقعا ازین دو‌درس دانشجویان دامپزشکی گرمسار ضربه بزرگی میخورن دو‌ درسی‌که تا پایان دوره با اون کار دارن. زودتر از موعد مقرر شروع به انتخاب واحد کردن بعضی دانشجویانی که‌پارتی دارند توسط ..................... واقعا دانشکده دامپزشکی گرمسار خیلی بی برنامه و‌خیلی بی نظمه
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
1
0
سلام این ها تنها یک درصد مشکلات این دانشکده هست. مشکلات زیادی وجود دارد که اکثر این مشکلات از زمان روی کار آمدن مدیریت جدید دانشگاه و دانشکده بوجود آمد . از جمله این مشکلات: رفتن اساتید بسیار خوب از دانشکده مثل دکتر شیبانی و دکتر لطف الله و دکتر توحیدی پور و دکتر بکایی و در آینده نزدیک رفتن بسیاری دیگر از اساتید بنام کشور از این دانشکده خواهیم شد. وقتی 2 ماه پیش .............. با بی احترامی به یکی از اساتید با ایشون شروع به دعوای فیزیکی میکند اونوقت چه انتظاری داریم که اساتيد خوب باز هم به گرمسار بیان . کار به جایی کشید که دانشجویان دعوا رو ختم به خیر کردن وگرنه اون استاد بیچاره به بیمارستان میرفتند . مشکل بعدی انتصاب ................ مجموعه مدیریتی دانشکده از سوی مدیریت جدید دانشگاه هست که اشخاصی را که مدرک تحصیلی آنها هیچ ربطی به دامپزشکی نداره بعنوان مدیر آموزش و مدیر گروه و .....انتصاب کرده اند مشکل بعدی: با توجه به پایان دوره سه ساله ریاست دانشکده و ضعف شدید در امور محوله به ایشان متاسفانه امسال شاهد بودیم که بدون برگزاری انتخابات دوباره ایشان را .................. به ریاست دانشکده ابقا کردن در صورتی که ضعف مدیریتی ایشان بر همگان آشکار است مشکل بعدی کاهش انگیزه دانشجویان این دانشکده تا حدی که کلاسها در حد 10 نفر تشکیل میشوند ونه استاد انگیزه درس دادن دارد نه دانشجو انگیزه درس خوندن علت آن هم رفتن اساتید بنام و مشهور و ضعف آموزشی و مدیریتی دانشگاه و دانشکده و ضعف ارایه خدمات رفاهی از جمله سرویس ایاب و ذهاب و سلف سرويس مشکل بعدی در دانشکده کوچکترین احترامی به استاد و دانشجو نميشود با دانشجو مثل یک ......برخورد میشود مشکل بعدی باند بازی و پارتی بازی در دانشکده هست به صورتی که هر دانشجویی ..................... رابطه و ضابطه دارد بیشتر مورد احترام هست و در هر زمان و با هر استادی که دوست دارد هر درسی رو که بخواهد برایش انتخاب واحد میکنند ولی اون عده از دانشجویانی که پارتی ندارند باید بدترین زمان و با ضعیف ترین اساتید درس بردارن مشکل بعدی با وجودنزدیک به هزار دانشجوی این دانشکده ولی فقط دو سرویس ایاب و ذهاب وجود دارد که هر دوی اآنها هم کولر و صندلی خوبی ندارن مشکل بعدی عدم وجود امکانات در بیمارستان دانشکده هست به صورتی که روزانه یک کیس هم به بیمارستان نمیاورن چون از دامدار پول میگیرند برای معاینه دام و این در حالی هست که هیچ دامداری حاضر نیست دام خود را زیر دست دانشجو بندازه و پول هم بپردازد به همین دلیل زدن این بیمارستان با این هزینه میلیاردی در این منطقه کویری ی اشتباه بزرگ بود که پول دانشجو رو توی جوب انداختن نتیجه : مجموعه این مشکلات باعث شد که امسال حتی یک نفر هم در ازمون تخصص قبول نشدند و تمام دانشجویان ورودی 90 این دانشکده با بی مدیریتی دانشکده در ازمون پره مردود شدند . خدا آخر و عاقبت این دانشکده و دانشجویان آن و دامپزشکی را ختم به خیر کند. صلوات
ناشناس
|
-
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
0
0
از عزیزانی که خلاصه پس از گذشت 9 ماه از دوره ریاست جدید دانشگاه بخشی از مشکلات دانشکده را بازگو کردند متشکریم.واقعا در دانشگاه دیگر هیچ چیز سرجای خودش نیست.هرج و مرج کامل.
ناشناس
|
-
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
0
0
سلام من یکی از فارغ التحصیلان قدیمی این دانشکده هستم به زمانی که ما دانشجو بودیم ورودی ما همه پیش درمانگاهی قبول شدیم ورودیهای قبل ما هم خوب بودن بچه های دانشگاههای سراسری مثلا فردوسی بخاطر اساتید قوی مثل دام بزرگ و طیور حسرت مارو میخوردند بخاطر اساتید گرمسار ما همه پر انگیزه بودیم اساتیدم به شور می اومدن و بیشترین قبولی تخصص رو هم تو ادوار مختلف گرمسار دادیم من متاسفم این چیزارو میشنوم دانشجوها خودشون دانشگاهشونو با درس خوندن و خواسته های معقول میتونن بسازن وسلام. ۸۶قهرمان
دانشجوی دلسوز
|
-
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
0
0
باعرض سلام خدمت مدیرمسئول سایت حکیم مهر و بازدید کنندگان محترم این سایت
ابتدا لازم میدانم از طرف خودم و جمعی از دوستانم از انعکاس مشکلات دانشگاه ازاد واحد گرمسار قدردانی کنم.و در ادامه مشکلات دانشگاه را بیان نماییم که شاید به حول القوه الهی راهی روشن در کور سوی تاریک دانشگاه ایجاد شود:
1.همانطور که بسیاری از عزیزان میدانند دانشگاه گرمسار مخصوصا دانشکده دامپزشکی این واحد از قطب های بسیار مهم در دامپزشکی میباشد و وسندیت این موضوع هم درصد قبولی بالای دانشجویان این واحد در تخصص در ادوار گذشته است اما متاسفانه شاهد این هستیم که این دانشگاه با این گستردگی و افتخارات از سال 1391فاقد رییس میباشد وتا کنون با تعویض دو سرپرست همچنان رییسی انتخاب نشده که علت آن را شاید بتوان ادقام شدن مسائل سیاسی و دانشگاهی با هم دانست.(مرجع این بند سایت دانشگاه گرمسار بخش روسای پیشین)
2.سونامی عظیم عزل و نصب های متعدد،در بخش های مختلف از جمله معاونین و حتی در برخی دانشکده ها ابدارچی ها که علت این موضوع را هم میتوان بر روی کار آمدن سرپرست جدید دانست !!!(مرجع این بند سایت دانشگاه گرمسار بخش آرشیو اخبار)
3.عدم داشتن کاراجرایی در حوزه ریاست و نداشتن تجربه در این بخش توسط سرپرست جدید،که می توان تنها نقطه قوت ایشان را عضویت در در شوراها و انجمن ها دانست که صد البته نمی تواند مبین موفقیت ایشان در حوزه ی سرپرست یک دانشگاه دانست(مرجع این بند سایت دانشگاه گرمسار بخش ریاست واحد)
4.عدم تجربه و نداشتن کار اجرایی در بخش ریاست دانشکده دامپزشکی از علت های دیگری است که هر روز شاهد افول دانشکده و اتفاقات ناخوشایند هستیم و شاید تنها نقطه عطف ریاست ایشان را بتوان لب های همیشه خندانشان بیان کرد که این مورد به تنهایی حلال مشکلات نخواهد بود!(سایت دانشگاه گرمسار>دانشکده ها>دانشکده دامپزشکی>معرفی رییس دانشکده)
5.عدم تمایل اساتید حق التدریسی با سابقه و معرف دانشگاه تهران برای ادامه همکاری با دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار به علل مختلف(مرجع این بند گفته های اساتید محترم با دانشجویان)
6.نبود متولی مناسب در بخش اداراه بیمارستان دانشکده و حضور افراد غیر متخصص در این این حوزه(سایت دانشگاه گرمسار>دانشکده دامپزشکی>اداره مزارع و بیمارستان)
7.انتصاب فردی نا آشنا با امور دامپزشکی به عنوان رئیس اداره پژوهش و فناوری و مزارع پرورشی(سایت دانشگاه گرمسار>دانشکده دامپزشکی>رئیس اداره پژوهش و فناوری و مزارع پرورشی)
8.عدم کارایی لازم بیمارستان تازه تاسیس برای ارئه خدمات به دلیل نداشتن پیش پا افتاده ترین وسایل درمانی(مرجع این بند هم نیز شاهدان عینی و دانشجویان و اساتید هستند)
9.دریافت وجه از دامداران برای ارائه خدمات با کیفیت بسیار پایین که این موضوع سبب عدم مراجعه دامدران به این بیمارستان آموزشی شده(مرجع این بند شکایات دامدارن منطقه به ریاست دانشگاه است)
10.جذب بیش از اندازه دانشجو در دانشکده دامپزشکی بدون تامین کردن نیازهای رفاهی و آموزشی به طوری که در مهر و بهمن 1393بیش از 200نفر در این دانشکده مشغول به تحصیل شدند.(مرجع بند آموزش دانشکده)
10-1.نیازهای رفاهی ازجمله می توان به کمبود سرویس و بی نظمی در رفت و امد سرویس های موجود/نبود بوفه در دانشکده و قریب 2ترم هنوز رفع نشده که این امربه علت دوری دانشکده از شهر از مشکلات مهم محسوب می شود/نبود آب آشامیدنی!!!...!!!(دانشجویان وشاهدان عینی)
10-2.نیازهای آموزشی:ناکافی بودن با مستعمل بودن وسایل آموزشی/ناکافی بودن اساتید مجرب/ارائه شدن دروس،با اساتیدی که آن درس خارج از حیطه ی تخصص شان میباشد/بی برنامگی در امر انتخاب واحد و شروع کلاس ها(دانشجویان و اساتید)
این مواردی که ذکر شده گوشه ای از مشکلات و کم و کاستی ها بود ...
مسلما بیان و مطرح کردن این مسائل فارغ از جهت گیری های سیاسی و حزبی میتواند باعث پیشرفت و مرتفع شدن مشکلات شود. به امید آن روز....یاحق
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
0
0
سرپرست فعلی واحد متاسفانه به دلیل هم استانی بودن، مستظهر به حمایت شخص دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد است ، وگرنه مگر می شود این همه بی تجربگی را دید و هیچ اقدامی نکرد.
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
0
0
ارباب جمعی؟؟!! (منظور همان ابواب جمعی است؟)
ناشناس
|
-
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
0
0
واقعا دانشکده گرمسار و به طور کلی دانشگاه گرمسار در شرایط بدی قرار گرفته،ان شالله انعکاس مشکلات موجب بهبود اوضاع شود.
ناشناس
|
-
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
0
0
در دانشگاه گرمسار به علت کمبود دانشجو و قرار گرفتن در آستانه تعطیلی شاهد این هستیم که مدیریت جدید دانشگاه و دانشکده با ضعف زیاد مدیریتی با کاهش شدید امکانات دانشکده دامپزشکی و فراری دادن اساتید خوب و آوردن اساتید ضعیف با حقوق کم در به انحطاط کشاندن دانشکده گام مینهند و در آینده نه چندان دور شاهد تجمیع واحد گرمسار خواهیم بود مثل اکثر دانشگاه های آزاد کشور که در حال ورشکستگی هستند
ناشناس
|
-
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
1
0
من فقط یک سوال از مدیریت دانشکده دارم وان هم این است که چرا با بی احترامی به یکی از استادای گرانقدر این دانشکده با ایشان شروع به دعوای فیزیکی کردن به صورتی که بقیه آمدند این دعوا رو تمام کردن . آیا در شان مدیریت دانشکده هست که با یکی از اساتید محترم دعوای فیزیکی کند آن هم در اتاق ریاست و محیط دانشگاه
garmsar uni
|
-
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
0
0
بله مشکلات بسیار زیاد است.همانطور که یکی از دوستان گفتن،دانشگاه گرمسار در حال حاضر دچار معضل شدید مالی است همین امروز بود که وارد سایت دانشگاه شدم و دیدم هیت ریسه دانشگاه گرمسار مصوبه ای داشتن و ان هم پرداخت کل هزینه شهریه ثابت قبل از انتخاب واحد و پرداخت مبلغ900000تومان از شهریه متغییر همان ایتدا باید واریز شود تا بتوان اتنخاب واحد کرد که به این ادعا جامع عمل می پوشاند،حال به بقیه شرایط کاری نیست
ناشناس
|
-
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
0
0
اولا زمانی که در یک مجموعه مثله دانشکده دامپزشکی گرمسار, شخصی رو در راس میگذارند که بیش از یک ساله ............. درخواست انتقالش رو به سمنان داده ..................... هرگز شاهد پیشرفت و بهتر شدن اون مجموعه نخواهید بود, هرچقدر هم که ......... با لبخندش بخواهد حسش رو پنهان کنه,
در ثانی وجود باند بازی های مختلف و نیز وجود قوم ها و اقوام مختلف از شهر مختلفی چون گرمسار, آمل, بابل, سبزوار و بجنورد و... همیشه مانع پیشرفت دانشگاه آزاد گرمسار بوده چون در هر دوره زمانی منفعت عده ای قطع و عده ای دیگر تشدید گردیده,
ثالثا تا زمانی که از دانشگاه آزاد گرمسار و در راس آن, دانشکده دامپزشکی به عنوان یک سکو پرتاب و نردبان ترقی استفاده میشود و نیز در حالی که همواره روءسای این واحد دانشگاهی بر اساس داشتن ارتباط با نماینده شهر و رئیس منطقه و امثالهم انتصاب میشوند, هر روز شاهد پسرفت این دانشگاه و دانشکده خواهید بود,
دیگر میگذرم از وجود ........................... مدیران ارشد این واحد دانشگاهی و نیز مدیران و معاونین پژوهشی و دانشجویی این واحد دانشگاهی که خود هرکدام موضوعات مفصلی است که در این مقال نگنجد...
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
0
0
این دوستی‌ که میگن ارتباط با نماینده داشتن به عنوان رئیس انتخاب شدن معلومه اصلا خبری از اتفاقت دانشگاه ندران ... عرض می‌کنم به این دوست که فعلا سرپرست دانشگاه با نماینده گرمسار کارد و پنیرن و سرپرست دانشگاه با مسئولین شهری کم‌ترین ارتباط رو دارن،و این هم نشون میده که بی‌ تدبیری از بالا دست دانشگاه آزاد هس برای این انتصاب نه نمایند بنده خدا
ناشناس
|
-
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
0
0
دقیقا،سرپرست فعلی دانشگاه کلا هیچ ارتباطی با نماینده و سایر مسوولین شهری و استانی نداره،اتفاقا مسوولین تمام تلاششونو برای اصلاح امور و جلوگیری از ضرر بیشتر انجام می دهند ولی مدیران دانشگاه فردی را بدون حتی یک دقیقه کار اجرایی رییس کرده اند و حالا بی دلیل و بدون تدبیر از او حمایت می کنند.نتیجه می شود همین که می بینید.
حسن
|
-
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
0
0
جابجایی نابجای وغیر فنی پرسنل سبب کاهش انگیزه کاری وکاهش راندمان کاری ونارضایتی ارباب رجوع(دانشجویان واساتید)میگردد...
دکتر بیکار
|
-
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
0
0
دانشکده گرمسار با پذیرش بسیار زیاد و بدون برنامه واقعا نظم و وضع این رشته رو بهم زد. ای کاش یک مدیر دلسوز برای آن پیدا میکردند.
مطلع
|
-
|
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
0
اتفاق جالب این که چند تن از اساتید دانشکده منجمله رییس محترم آن،در حال انتقال به دانشکده های دیگر هستند،حالا شما پیدا کنید پرتقال فروش را؟چطور ممکن است اوضاع دانشگاهی خوب و رو به بهبود باشه ولی اساتید به دنبال انتقال باشند؟
دوستدار دانشکده
|
-
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
0
با سلام به خوانندگان محترم سایت حکیم مهر
به عنوان شخصی که از نزدیک در این دانشکده حضور داشتم و دارم، لازم می دونم چندین نکته رو به دوستان به ظاهر دلواپس دانشکده دامپزشکی گرمسار یادآوری کنم:
1-اول از همه کسانی که از نزدیک با محیط دانشکده دامپزشکی گرمسار آشنایی دارند آگاه هستند که این دانشکده همیشه توسط 3 کارمند و یک عضو هیئت علمی بومی در حاشیه بوده و هست. افرادی که نیاز به بیان اسم آنها اینجا نیست، چرا که خیلی از کامنت ها رو که می خونیم راحت می شه حدس زد که این دوستان پشت پرده این مطالب را عنوان کرده اند چون از هر زاویه ای به آن نگاه می کنیم در تک تک کامنتا رد پای این دوستان مشاهده می شود. آنقدر در بیان مشکلات نا بلد بوده اند که حتی در انتقادات به ظاهر دانشجویی، در عمق صحبت، به مشکلات شخصی این چند نفر پی می بریم نه معضلات دانشکده.
2- اگر فرض را بر این بذاریم که این مشکلات را دانشجویان عنوان کرده اند( که متاسفانه اینطور نیست و ردپای کارمندان خاطی و تنبیه شده به علت کم کاری در کار در این نامه دیده می شود)، واقعا، انصافا، چند بار این مشکلات را با رئیس دانشکده در میان گذاشته اید؟خدا وکیلی همه مشکلات شما به دلیل عدم لیاقت رئیس دانشکده فعلی است؟یعنی از وقتی ایشان متصدی این سمت شدن این مشکلات به وجود اومد؟ کسانی می تونن فضاوت کنن که دوره های قبل رو دیده باشن.قضاوت منصفانه باشه.یه سری مشکلات سیاست های کلی دانشگاه و بعضا از سوی سازمان هست و ربطی به دانشکده و دانشگاه ندارد.
3-تا یه حدی بی نظمی انتخاب واحد در تمام واحد های دانشگاهی وجود داره. فقط مختص دامپزشکی گرمسار نیست. یادم هست یکی از منتقدین اصلی حال حاضر که تا مدتی پیش سمت داشته در دانشکده، در زمان تصدی خود برای 3 دانشجوی خاص،یک هفته قبل امتحانات درس جدید انتخاب واحد کرد آن هم کد درس به نام خودش. یادش بخیر. یکی از دوستان رفت گفت آقای دکتر امکان هست من فقط کد عوض کنم؟ فرمودند نه.گفت چرا پس فلانی ها انتخاب واحد کردند؟ دکتر مسئول ما گفت، به شماها ربطی نداره،می تونم می کنم. به هر کی هم می خوای بگو.(همونی که خیلی دوست داره مثل با داش مشتیا حرف بزنه،می دونید کیه دیگه.....).
حالا همین شخصی که خیلی مشکلات آموزشی از زمان این آقا به جا مونده، الان کلی ادعا داره.عجب دنیای بی رحمیه.
4- دوست عزیزی عنوان کردن رفتن اساتید بنام کشوری
عزیزم، دکتز شیبانی خیلی وقته اینجا درس نمیده، اگه ترم 12 هم باشی باز شما دکتر شیبانی رو ندیدی. دکتر شیبانی بسیار شریف و عالم است، اما آیا قطع ارتباط ایشون با گرمسار در زمان ریاست حال حاضر دانشکده بوده؟؟ آخه چرا مطالبی رو می گین که ازش بی اطلاع هستین دوست عزیز.چرا خودتون رو آلت دسته یه سری افرادی قرار می دین که اطلاعات غلط به شما می دن. از اواخر ریاست دکتر عاشوری کم کم سیاست کلان دانشگاه، با توجه به مشکلی که در حوزه پژوهشی برای دکتر شیبانی به وجود اومد،به سمتی رفت که ایشون دیگه گرمسار نیومد.یعنی براشون درس نذاشتن.حتی 2تا پایان نامه 2تا دانشجو که برادر بودن و با دکتر شیبانی داشتن رو پژوهش دانشگاه لغو کرد، دلیلشو از معاون پژوهشی وقت دکتر بهادری بپرسین،دیگه دکتر بهادری رو که قبول دارین؟ کامل در جریانن.پس قطع ارتباط تدریس ایشون در این دوره نبوده.
آقای دکتر لطف اله زاده، چهره علمی هستند و برای این دانشکده زیاد زحمت کشیدن.اما به درخواست خودشون به دانشگاه تهران رفتند و در خداحافظی با دانشجویان آن زمان گفتن من وقتم را در دانشگاه آزاد تلف کردم، به آرزوی دیرینه خودم رسیدم. آیا باز هم اینکه ایشون با میل خودشون به آرزوی دیرینشون رسیدن اون هم 7سال پیش ، ریاست الان دانشکده باید پاسخگو باشد؟منصف باش دوست من.
دکتر بکایی خودشون به دلیل مشغله در دانشگاه تهران، گفتن نمی تونم بیام.به نظرتون باید التماس کرد؟تازه، مگه نه اینکه خود دانشجوها نامه نوشتند اعتراض کردند که دکتر بکایی سخت گیر است و فکری به حال ما کنید؟ گرچه نیامدن ایشان ربطی به این نامه ندارد.
5- خدا وکیلی ، در کدام رشته در کدام دانشکده در کدام دانشگاه مدیر آموزش یا کارمند آموزش در همان رشته تحصیلی درس خوانده است؟اصلا همچین چیزی داریم مگه؟ توروخدا اول فکر کنین بعدا انتقاد کنین.
6- به موضوع خوبی اشاره کردین، رد شدن در آزمون پیش در مانگاهی، آن هم یک ورودی، آره واقعا جای تاسف داره. شما که مطلب می ذاری لطفا کامل بگو تا شفاف سازی شه.
در آزمون پیش درمانگاهی سال 93،دانشجویان 6 دانشکده دامپزشکی در یک عمل بچه گانه، نابخردانه و بی اصل و پایه، با هم هماهنگ می شن که تمام سئوالات رو یک گزینه مثلا (ج) بزنن تا تراز نمره به حداقل برسد و همه قبول شوند.غافل از اینکه بعد از آزمون، سازمان مرکزی بعد از برگزاری جلسات متعدد،برای جریمه، همه این دانشجویان در آزمون پیش درمانگاهی رو مردود اعلام کرد. یکی از این واحدها گرمسار بوده. باز هم ریاست وقت مقصر است؟؟؟ قضاوت با خوانندگان.
7-جذب تعداد زیاد دانشجو متاسفانه تا آنجا که اطلاع داریم، سیاست کلی دانشگاه در سازمان مرکزی است، به دانشکده مربوط نمی شود. کاملا نقد منصفانه ای است.
8- واقعا الان وامروز و در زمان این ریاست بوده که کلینیک از نداشتن افراد بی تجربه رنج می برد؟؟؟ یعنی قبلا رئیس کلینیک متخصص دامپزشک بود؟؟ مشکلات چندین ساله را به پای یک نفر نریزید منصف باشید.
9-تا آنجا که اطلاع داریم هیچ کدام از مدیران پژوهشی دانشکده های دامپزشکی کشور ، تحصیلات مرتبط با دامپزشکی ندارند.کسی که چنین انتقادی می کند، مسلم است به امور پژوهشی آگاهی ندارد چرا که این شخص نماینده پژوهش است و بیشتر کار اداری پایان نامه ها پروپوزال ها را انجام می دهد.اما واقعا بی انصافی است که نسبت به این فرد منتقد باشیم. ایشان در سال 84 اولین رئیس رسمی امور اداری دانشکده دامپزشکی بود. شما دانشجوی عزیز یادت نمی آد، خیلی از تغییرات و تحولات زمان ایشون صورت پذیرفت. واقعا زحمت کشید. ریاست آن زمان دانشکده دکتر منصوری بودن. این دو نفر اون زمان خیلی برای پویایی دانشکده تلاش کردن.به دانشکده هویت دادن. همون زمان اون 3 کارمند چه کار شکنی ها که نکردن، خوب یادمونه. دور از انصافه همون شخص که دوباره برگشته به دانشکده انتقاد غیر منصفانه کنیم، گرچه دوستمون، آقای شایعه دانشکده که همه می شناسن و کارشناس ازمایشگاه هستن، معتقد است سمت مدیر پژوهش حق خودش است نه شخص متصدی حال حاضر.
10- دوست عزیزی از درگیری فیزیکی صحبت کردن.واقعا از اصل ماجرا خبر دارید؟نه.در شان یک رئپس نیست این قضیه، اما در شان شما هم نیست که با دو خط خبر خلاصه نادرست، تشویش اذهان عمومی کنید.بذارید من توضیح بدم، کامل.
یکی از اساتید دانشکده، که اکثریت افراد دانشگاه چه استاد، کارمند، دانشجو و مسئولین این مهم را تایید می کنند که این فرد هیچ تعهدی در قبال درس و دانشگاه و دانشجو ندارد، در آزمون کارورزی، تخلفی را انجام داد و در واقع با این کار و نحوه امتحان گرفتن، استاد دیگر و همکار خود را بین دانشجوها خراب کرد. به عنوان مثال هماهنگ کرده بوده فلان روز امتحان مشترک بگیرن اما ایشون یه روز زودتر دانشجویان خود را جمع کرده و به بهانه امتحان از هر فرد، به او می گفته، چند می خوای؟طرف می گفته 19.دکتر می گفته، نه زیادیت می کنه، برو 18.این طرز امتحان گرفتن ایشون بود(صدای ضبط شده به همراه شوخی های رکیک این استاد در جلسه امتحان کارورزی با یک دانشجو موجود است).طرف دیگر استاد هم رشته ایشان قرار بوده فردا امتحان کتبی برگزار کنه.حالا تصور کنین.این گروه اعتراض می کنن که مگه قرار نبود امتحان مشترک باشه،پس چرا ایشون جدا و به این صورت گرفت؟ریاست دانشکده ایشون صدا کرد و در اتاق، پشت درب بسته صحبت کردن، که ناگهان استاد مربوطه با استفاده از سیستم جنگ روانی شروع به سروصدا می کند داد و بیداد، توهین . با صدای بلند، بچه ها اینا می خوان حق شما رو بخورن.خوب پشت درب دانشجویانی بودند که نمی خواستند این موقعیت خوب رو از دست بدن و نمره به اصطلاح مفت رو از دست بدن.شروع می کنن به حمایت از استاد مربوطه. خودم شاهد ماجرا بودم.پس فرافکنی نکنید.الان هم آن استاد پرونده اش در کمیته انضباطی دانشگاه و سازمان در حال جریان است.استادی که ساعت 9 می آد و 11 می ره تا به مطب شخصی اش در تهران برسد، دوستان بهتر از این نمی شود.
11- شخصا خیلی انتقاد به این سیستم دارم اما با خواندن متن نامه خیلی ناراحت شدم و اینکه دیدم بعضی افراد مشکلات شخصی خود را در قالب حرف جمع عنوان کردند و اینکه چرا باید در سایت این مسائل رو مطرح کنن.مواردی که اشاره کردم فقط شفاف سازی بود.بعضی انتقادها هم نقد منصفانه بود. قصدم حمایت از مجموعه حاضر نبود، اما اینقدر غیر منصفانه بعضی مطالب عنوان شد که مسیر صحبت به این سمت آمد.متاسف شدم که مشکل دانشکده که مثل مشکل خانواده است، به این فضا کشیده شود.
12- به قول رئیس جمهور گرمساریمون، مدارک تمام بندها موجود است.
دوستدار دانشکده
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
0
جالبه،هیچ کدام از بندهای این نامه پاسخی به نامه قبلی نبوده و بیشتر یکسری اتهامات و فرافکنی در ان است،رییس محترم فعلی دانشکده درخواست انتقال به دانشگاه سمنان را داده اند .......................، بحث بیمارستان و جا به جایی های بی برنامه ، عدم حضور اعضای هیات علمی در پست های دانشکده و ...بی پاسخ مانده است.نه یک عضو هیات علمی که حدود شش تن درخواست انتقال به واحدهای دیگر را دارند که طبعا اگر شرایط خوب بود دلیلی نداشت یک فرد دانشکده ای که چندین سال در ان بوده است را رها کند،جالبترین نکته در بند ده مستتر است،همان استادی که ایشان می فرمایند ودرست هم می فرمایند که بی نظم است به تازگی از سوی رییس دانشگاه به عضویت کارگروه تحقیقات و برنامه ریزی استراتژیک !!!!واحد درامده است.تناقض تا کجا؟؟.دوست عزیز دیگر دوست و دشمن هم به شرایط اسفناک واحد گرمسار،سو مدیریت اشکار و ...آگاه هستند.به جای فرافکنی و اتهام زنی ........................ بهتر است کمی واقعیت ها را هم ببینید.در مورد ازمون پره انترنی هم بهتر است بدانید که در دو دوره قبل از این مردودی صد در صدی ،دو دوره قبولی صد در صدی داشته ایم.پس قطعا این جا هم نمی توانید سو مدیریت را بی تاثیر بدانید.لطفا اگر بعد از این خواستید به نامه ای پاسخ دهید لطفا به اصل نامه پاسخ دهید نه کامنت های زیر ان
ناشناس
|
-
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
0
0
با سلام و احترام،
با توجه به مطرح شدن نظرات مختلف و با توجه به اینکه رفته رفته نظرات جنبه شخصی و توهین به خود گرفته است، از درج کامنت جدید در ذیل این خبر معذوریم.
- مدیر مسئول حکیم مهر


الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
0
0
هر ترم دانشگاه آزاد دامپزشکی گرمسار مقطع کاردانی چقدر؟؟؟؟؟ لطفاالا جواب بدیدددددد
نظر شما
ادامه