کد خبر: ۲۲۴۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

روز سه شنبه مورخ 30/4/94 مهندس طهایی استاندار البرز دکتر شریفی مدیر کل دامپزشکی استان و هیات همراه را به حضور پذرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این دیدار که در استانداری البرز صورت پذیرفت، دکتر علی اصغر شریفی مدیر کل دامپزشکی استان به اتفاق هیات همراه با استاندار دیدار نمودند.

دکتر شریفی ضمن تبریک عید سعید فطر، به تشریح فعالیتهای حوزه دامپزشکی پرداخته و آماری از عملکردهای انجام شده به حضور استاندار ارائه نمود.

وی در خصوص ظرفیتهای استان البرز در زمینه دام و طیور اشاره و گفت: در خصوص تولید دارو و مواد بیولوژیک حوزه دام و طیور، 30 درصد از کل کشور در استان تولید می گردد. همچنین از لحاظ واردات و قرنطینه اسب در کشور به عنوان پایلوت هستیم و روزانه 400 تن شیر خام در استان در دامداریها تولید و روانه بازار مصرف می گردد.

وی در ادامه به کمبود اعتبارات و نیروی انسانی اشاره و گفت با وجود تمام کاستی ها پرسنل دامپزشکی کار خود را به نحو مطلوب انجام می دهند.

در ادامه مهندس حمید طهایی استاندار البرز ضمن تاکید بر حساسیت جایگاه دامپزشکی و تامین غذای سالم جامعه گفت: استان البرز با توجه به تازه تاسیس بودن دارای مشکلاتی از قبیل کمبود بودجه و اعتبارات می باشد که انشالله با همت تمامی ارگانها بتوانیم در امر خدمت رسانی به مردم شریف استان موفق باشیم.

وی از دامپزشکی و پرسنل خدوم آن در راستای تلاش و مبارزه بر علیه بیماریهای واگیر و حفظ سلامت فرآورده های غذایی قدردانی و یادآور شد: در این مهم نقش بخش خصوصی دامپزشکی نیز مهم بوده و حمایت بیشتر دامپزشکی دولتی را می طلبد.

مهندس طهایی در پایان افزود: انشاءلله اعتبارات ویژه برای دامپزشکی در راستای حفظ سلامت و بهداشت مواد خام غذایی در نظر گرفته شود.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار دامپزشکی دولتی البرز
|
-
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
خدا خیرتان دهد اقای استاندار ... حداقل به برکت تشریف فرمایی مدیرکل پرانرژی و محبوبمان یک قول مساعد و تخصیص اعتبار ویزه عنایت میفرمودید وضعیت اعتبار استان بسیار بد است
دامپزشک
|
-
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
0
0
آقای دکتر شریفی !معاونت ............ و مسئول ........... ضعیفه حتی اعتبار نیز تخصیص یابد جذبش نیز مهم است یک نیروی قوی میتواند بسیاری مشکلات را حل کند
نظر شما
ادامه