کد خبر: ۲۲۵۰۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل و تامین نیروی انسانی خود از بین جوانان متخصص، مومن و متعهد با شرایط و امتیازات زیر داوطلب استخدام افسری به صورت نظامی پیمانی (پنج ساله) و کارمند تجربی (شش ساله) وفق ماده ۳۳ قانون آجا استخدام می نماید.

شرایط عمومی

۱) متدین به دین مبین اسلام

۲) تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران

۳) ایمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آنها

۴) عدم محکومیت ناشی از اقدام علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران

۵) عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی

۶) عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی غیر قانونی و یا الحادی

۷) عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی

۸) عدم معروفیت به فساد اخلاقی و عدم اعتیاد به مواد مخدر و نداشتن سوءپیشینه کیفری برابر اعلام مراجع ذی صلاح

۹) داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر تاییدیه اداره بهداشت ودرمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران (حداقل قد ۱۶۵ سانتیمتر)

۱۰) نداشتن تعهد خدمت به سازمان های دولتی و غیر دولتی به صورت رسمی، آزمایشی و پیمانی و سایر حالت استخدامی

۱۱) داشتن کارت پایان خدمت یا گواهی اشتغال به خدمت سربازی یا برگه اعزام به خدمت

۱2) دارندگان کارت معافیت پزشکی حق ثبت نام ندارند.

۱۳) مبنای سن برای داوطلبان استخدام از تاریخ ۹۴/۰۵/۰۳ قابل محاسبه می باشد .

۱۴) قرارداد داوطلبان استخدام کارمندی پیمانی وفق ماده ۳۳ قانون آجا برای مدت ۶ سال و افسری پیمانی برای مدت ۵ سال بوده و قابل تمدید نمی باشد.

۱۵) سپردن تعهد خدمتی شش و پنج ساله به ترتیب برای کارمندان و افسران پیمانی برابر ضوابط قانون ارتش جمهوری اسلامی ایران

شرایط اختصاصی استخدام کارمندان علمی و افسران پیمانی

۱ داشتن مدرک تحصیلی از دانشگاههای معتبر که به تایید وزارت علوم رسیده باشد.

۲ داشتن معدل حداقل ۱۳ برای رشته های فنی و مهندسی و ۱۴ برای رشته های غیر مهندسی

۳ حداکثر سن برای داوطلبان مقطع کارشناسی ۲۸ سال و دکتری ۳۰ سال (مدت خدمت دوره ضرورت به حداکثر سن اضافه می گردد).

۴ موفقیت در آزمون ورودی (کتبی روان سنجی)، انجام معاینات پزشکی، مصاحبه حضوری و (مکتبی و امنیتی) مصاحبه علمی، تست ورزش

شرایط اختصاصی کارمندان تجربی

- حداکثر سن داوطلبان ۲۶ سال می باشد (مدت خدمت دوره ضرورت به حداکثر سن اضافه می گردد).

- داشتن مدرک تحصیلی دیپلم

- داشتن مدرک آموزش معتبر از سازمان فنی و حرفه ای

- موفقیت در آزمون ورودی (کتبی روان سنجی)، انجام معاینات پزشکی، مصاحبه حضوری و (مکتبی و امنیتی) مصاحبه علمی، تست ورزش

امتیازات

۱ کلیه استخدامیان از مزایای فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برخوردار خواهند بود.

۲ خانوادهای معظم شهداء، جانبازان، آزادگان، نظامیان (در صورت ارائه مدارک معتبر از مراجع ذی صلاح) از امتیازات قانونی مصوب برخوردار خواهند شد.

۳ تنها همسر و فرزند استخدام شدگان به عنوان عائله تحت تکفل محسوب و کارکنان استخدامی و عائله تحت تکفل آنان مطابق ضوابط و مقررات از مزایای حکمت کارت، بیمه خدمات درمانی، بیمه عمر و حوادث و سایر تسهیلات رفاهی بهره مند خواهند گردید.

۴حافظان کل قران کریم در صورت احراز شرایط عمومی و اختصاصی استخدام در الویت می باشند .

۵به حداکثر سن داوطلبان فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی و آزادگان از کار افتاده کلی و جانبازان بالای بیست و پنج درصد ۵ سال اضافه می شود و از شرط معدل معاف خواهند بود.

مدارک مورد نیاز:

۱ ۲ قطعه عکس ۴×۳ پشت نویسی شده

۲ اصل و روگرفت (فتوکپی) مدرک تحصیلی (از تحویل اصل مدرک تحصیلی اکیداً خودداری نمایید)

۳ ارائه اصل و یک سری روگرفت (فتوکپی) از تمام صفحات شناسنامه

۴ یک برگ روگرفت کارت پایان خدمت یا کارت معافیت غیرپزشکی دائم و یا ارائه گواهی اشتغال به خدمت با قید فاقد اضافه خدمت سنواتی برای داوطلبانی که در حال گذراندن خدمت سربازی هستند و یا برگه اعزام به خدمت سربازی بدون اضافه خدمت سنواتی

۵ ارائه اصل و یک برگ روگرفت کارت ملی

۶ اصل و روگرفت گواهینامه رانندگی برای داوطلبان استخدام کارمند رانندگی پایه یکم و مدرک آموزش معتبر از سازمان های فنی و حرفه ای برای سایر داوطلبان استخدام کارمند تجربی

توجه: مدارک تحویل داده شده به حوزه های استخدامی به هیچ وجه مسترد نمی گردد. ضمناً ارائه مدرک اصلی صرفا جهت رویت می باشد و از تحویل اصل آن جدا خودداری نمایید.

ثبت نام و محل آزمون

۱ داوطلبان استخدام افسری با در دست داشتن مدارک خواسته شده، به صورت حضوری به نزدیکترین دفتر استخدام محل سکونت خود مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند و از ارسال مدارک از طریق پست خودداری نمایند.

۲داوطلبان استخدام کارمند تجربی با در دست داشتن مدارک خواسته شده، به صورت حضوری فقط به دفتر استخدام حوزه اهواز مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. ضمنا ثبت نام داوطلبان استخدام کارمند فقط از نفرات بومی استان خوزستان با اخذ تعهد خدمت در شهر مسجد سلیمان صورت می پذیرد.

۳به جز دفتر استخدام اهواز هیچ حوزه ثبت نامی مجاز به ثبت نام داوطلبان استخدام کارمندی نمی باشد.

۴

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
قابل تمدید نمیباشد!
برو بابا
ناشناس
|
-
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
با سلام و احترام،
لازم به توضیح است در اغلب موارد پس از گذشت 5 سال، در صورت رضایت از عملکرد فرد در طی دوره پیمانی، در صورت تمایل این استخدام به حالت رسمی تبدیل خواهد شد.
دامپزشک بیکار
|
-
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
............................ فقط میخوان 25000 پول ثبت نام و کلی پول ازمایش الکی بگیرن.اخرشم بگن قبول نشدین...
دامپزشک
|
-
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
بابا این ارتش استخدامش هنوز تموم نشده از پارسال تا حالا این سومین اگهی استخدامیه که دادن.البته اگه بشه اسمشو استخدام گذاشت.
من خودم تو دوتاش بودم که تا اخرین مراحل گزینشم رفتم ولی تو مرحله اخر که قرار بود زنگ بزنن نزدن.جالبیش اینجاست که تو هر دومرحله تعداد شرکت کننده یک سوم نیاز اونا بود و من فک میکردم 100درصد برم میدارن.ولی جز چند روز الافی تو تهران و چندصد هزار تومن خرج رو دستم چیزی عایدم نشد.
جالب ترش اینکه الان تو این اگهی اسم شهرهایی رو زدن که تو دو سری قبل اسمی از اونا نبود و این درحالیه که تو سری های قبل اون شهرهایی که میخواستن به خاطر شرکت کننده کم بی دامپزشک مودن و الان هیچ اسمی از اون شهرهای بی دامپزشکشون نیست.پس با یه حساب سر انگشتی میشه گفت که استخدامشون ...............
راستی اگه احیانا پذیرشی هم باشه برا ضمانتش یا باید پدر نظامی باشی یا یه سند شش دانگ گرو بذاری
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
0
0
برای دوست عزیزی که تصور کرده اند این سومین بار است که آگهی داده می شود باید عرض کنم که در چند سال گذشته در چندین نوبت و در نیروهای مختلف زمینی، پدافند، هوایی و دریایی دکتر دامپزشک جذب شد که یا افرادی بودند که توسط آگهی مطلع شده بودند یا افرادی که خارج از آگهی و به صورت معرفی شده، مراحل استخدام را طی نمودند. خوشبختانه اکثر ایشان هم هم اکنون در یگان ها مشغول خدمت هستند. آگهی جدید برای پوشش سایر یگان هایی است که در این شهرها وجود دارند یا یگان هایی که دامپزشکان آنها بازنشست یا منتقل شده اند. در بحث گزینش نیز موضوع اولویت ها قطعا مطرح است از جمله اولویت های تصریح شده در قانون مانند خانواده ی شهدا، جانبازان و نظامیان. ضمن این که فرد باید تمام مراحل آزمون ها را طی کند و اگر در اولویت قرار گرفت، استخدام شود. حالا اگر با دوستی تماس گرفته نشده، به معنی این است که در آن تعدادی که شرکت کرده بوده اند (حتی تعداد کم)، در یکی از آزمون ها یا حتی در چند آزمون، نتوانسته اولویت لازم را کسب کند. به هر حال، خوشبختانه دوستان و همکاران خوبی به جمع دامپزشکان نظامی پیوسته اند بر اساس اطلاعیه های قبلی، که جای شکرگذاری دارد و به امید خدا دوستان جدید دیگری هم بر اساس این اطلاعیه جذب سامانه شوند. برای دوستان دیگری هم که جذب نشده اند آرزوی موفقیت در سایر عرصه های رشته ی بزرگ و وسیع دامپزشکی را داریم. خداوند نگهدار همه ی همکاران خوب ما باشد. در ضمن همان طور که یکی از دوستان فرموده اند، پس از اتمام دوره ی پیمانی، امکان جذب به صورت استخدام رسمی، در صورت رضایت طرفین وجود دارد.
دامپزشک
|
-
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
0
1
با سلام خدمت دکتر عزیز
اقای دکتر منم قبول دارم تو هر امتحان و مصاحبه ای امکان مردودی هم وجو داره.ولی سوال من اینه که وقتی تو دوره قبلی از 15 تا جا 10تاش خالی موند و جذبی نشد پس این دوره چرا برا اونا اعلام نیاز نکردن و جاهایه دیگه رو اسم بردن؟؟؟؟؟؟
بعدم تو اگهی قبلی به صراحت گفتن که این دوره پیمانی قابل تمدید نمی باشد.
در هر حال برا کسایی که میخوان قدم تو این گزینش مسخره بذارن ارزوی موفقیت دارم
دلسوز
|
-
|
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
0
با سلام خدمت دکتران بی ادعای دامپزشکی من الان تو ارتشم و دامپزشکم با دید باز بیاید‌ انتخاب کنید اینجا فضا خیلی خشکه و مطابق افکار یک دکتر میست خدایش من پشیمون شدم ولی این حرف من بدین معنا نیست که نرید سراغس بلکه بسته به شرایطتتون انتخاب کنید مثلا اگه خدمت نرفتید برید چون دو سالش خدمتتونه و سه سال دیگش اضافه وایسید و بعد بزنید بیرون.
نظر شما
ادامه