کد خبر: ۲۲۵۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

هر موجودی تسبیح و حمد او می گوید، اما شما تسبیح آنها را نمی بینید - سوره الاسرا، آیه 44

در مورخه 4/5/94 یک بهله جوجه عقاب مار خور که دو ماه قبل در مسیر مهاجرت در شهرستان جم واقع در استان بوشهر تاب و توان خود را از دست داده بود و به اجبار در یکی از باغ های جم به زمین می نشیند و قادر به پرواز مجدد نبود، توسط یکی از دوست داران طبیعت به سرپرست محیط زیست شهرستان (محیط بان محمدی) تحویل داده می شود.

پس از دو ماه مداوا و تیمار تحت نظر دامپزشک و پس از اطمینان از سلامتی این پرنده زیبا و بازگشت آن به طبیعت طی مراسمی به پاس قدردانی از زحمات قضات طبعیت دوست و حامی محیط زیست شهرستان جم (حجت الاسلام فقیه دادستان شهرستان، آقای احمدی قاضی شعبه 101 دادگاه عمومی، آقای ضمیری قاضی شعبه 101 دادگاه کیفری 2، آقای ترابی دادیار ) راس ساعت 19:30 دقیقه در ارتفاعات غربه شهرستان با دست دادستان جم رهاسازی گردید.

نکته حایز اهمیت این است که مجموعه دادگستری شهرستان هر یک خود را یک محیط بان می دانند و از هیچ تلاشی برای خدمت به طبعیت و برخورد با متخلفین فروگزاری نمی کنند؛ به طوری که شهرستان مکانی ناامن برای شکارچیان تبدیل گشته است. با همکاری محیط زیست و دادگستری شهرستان، امید می رود محیط زیست و حیات وحش شهرستان هر روز پویا تر و سرزنده تر باشد

عقاب مار خور از پرندگان کمیاب کشور و استان محسوب می شود که در چند سال اخیر در استان دیده نشده است.

image

IMG_3407

image

image

image

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
این حرف رو سرلوحه امور زندگیت قرار بده پسرم تا رستگار بشی
..................... دادم جریمه
سزای آدم ............. همینه
نظر شما
ادامه