کد خبر: ۲۲۶۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، روز سه شنبه مورخ 13/4/94 «دکتر صلاح فاضل عباس» رئیس سازمان دامپزشکی کشور عراق به اتفاق هیات همراه از یکی از واحدهای بسته بندی تخم مرغ در استان البرز بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید یکروزه که «دکتر علی اصغر شریفی» مدیر کل دامپزشکی استان و «دکتر حسن اختیارزاده» مدیر کل امور بین الملل سازمان دامپزشکی و جمعی از مسئولین استانی نیز حضور داشتند، «دکتر صلاح فاضل عباس» ضمن تشکر از میهمان نوازی ایرانیان گفت: کشور ایران و عراق دارای ارتباطات تاریخی و مذهبی بوده و ایران از لحاظ کشاورزی و دامپروری پیشرفتهای بسیار خوبی داشته و در حال حاضر یکی از تولید کنندگان عمده فرآورده های خام دامی در خاورمیانه می باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: در زمینه کشاورزی و دامپروری و تولیدات فرآورده های خام دامی همکاری دو کشور یشتر گردد. دروازه های عراق جهت واردات محصولات پروتئینی ایران باز است.

همچنین وی از تمامی تولید کنندگان و مسئولین وزارت جهاد کشاورزی دعوت نمود تا در دو نمایشگاه کشاورزی و بازرگانی که در ماههای آتی در کشور عراق برگزار می گردد شرکت نمایند.

گفتنی است در این بازدید جمعی از تولیدکنندگان بخش خصوصی حضور داشتند که به ارائه نقطه نظرات خود پرداخته و از رئیس سازمان دامپزشکی عراق خواستند که در مسئله صادرات تخم مرغ به کشور عراق نیز مساعدت های بیشتر یصورت گیرد و از توقف بیش از حد محموله های پروتئینی که غالباً فساد پذیر نیز می باشند، در مرز جلوگیری بعمل آید.

دکتر شریفی نیز در پایان ضمن تقدیر از حضور ریاست سازمان دامپزشکی کشور عراق در استان البرز گفت: مرغداریهای استان از لحاظ تولید تخم مرغ در رتبه دوم کشوری قرار داشته و از لحاظ کیفیت نیز درجه خوبی دارند.

همچنین وی با اشاره به صادرات تخم مرغ به کشورهای مختلف بیان کرد: کشور عراق یکی از عمده ترین مصرف کنندگان تخم مرغ ایران بوده و تعامل خوبی در این زمینه وجود دارد.









 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
0
0
شرکت مورد بازدید یعنی ماه مرغ علیرغم نام معروفش یک وحد تولید تخم مرغ خوب میباشد ولی واحد بسته بندی ونگهداری آن براساس نقشه تیپ دامپزشکی نمی باشد لازم است قبل از صدور پروانه سازمان دقت داشته باشد ضمنا چرایی موضوع قابل بررسی است شاید اشکالی باشد که برای اینده بتوان پیشگیری کرد!
همکار دولتی دامپزشکی البرز
|
-
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
0
متاسفانه به پوشش مناسب یعنی استفاده از ماسک و کلاه توسط بازدید کنندگان در این واحد بزرگ پرورشی توجه نشده است ... قابل توجه تصویر بردار ... لطفا اقای مدیر کل تذکر دهند تا روابط عمومی به این مسایل دقت کنند
نظر شما
ادامه