کد خبر: ۲۲۶۹۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، «دکتر عادل بصیری محمدپور» به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد منصوب شد.

در مراسم تودیع و معارفه ای که در سالن جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد با حضور مدیر کل و معاون توسعه اداره کل دامپزشکی استان همدان، مقامات ادارات شهرستان اسدآباد و کارکنان بخش دولتی و غیر دولتی دامپزشکی این شهرستان برگزار شد، طی حکمی که از سوی مدیر کل دامپزشکی صادر شد، دکتر عادل بصیری محمد پور به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد معرفی شد.

در این مراسم دکتر محمود رضا رسولی مدیر کل دامپزشکی استان همدان ضمن تقدیر از فعالیت های ارزنده «دکتر علی قلی زاده» رئیس اداره دامپزشکی این شهرستان به اهم فعالیت های دامپزشکی و اثرات مفید این فعالیت ها در حفظ و حراست از سرمایه دامی و تامین ارتقاء بهداشت عمومی مطالبی را به سمع حضار شرکت کننده در جلسه رساند.

دکتر رسولی در قسمتی از سخنان خود گفت: یکی از ارزنده ترین فعالیت های دامپزشکی که در زمینه بین المللی حائز اهمیت بالائی است، تائید سلامت دام و فرآورده های دامی صادراتی به اقصی نقاط جهان است.

مدیر کل دامپزشکی با ابراز اهمیت نظارت های دامپزشکی به سلامت دام و فرآورده های خام دامی افزود: چنانچه نتایج نظارتهای دامپزشکی با استانداردهای بهداشتی مطابقت نداشته باشد، صادرات کالا های فوق انجام نخواهد شد و این میسر نمی شود، مگر با فعالیت های تک تک کارکنان دامپزشکی که بصورت شبانه روزی این مسائل را پیگیری و اقدام می نمایند.

دکتر رسولی در پایان با ابراز خرسندی و رضایت از فعالیت های دکتر علی قلی زاده در دوره مسئولیت خود در شهرستان اسدآباد از دکتر عادل بصیری محمدپور خواست تا با پیگیری های جدی نسبت به پیشرفت اهداف دامپزشکی اقدام و در بهبود هر چه بهتر فعالیت های دامپزشکی در این شهرستان با همکاری مسئولان شهرستان از هیچ کوششی دریغ ننماید.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایائی از طرف مدیر کل دامپزشکی استان همدان و کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد از دکتر علی قلی زاده تقدیر به عمل آمد.

 

 

نظر شما
ادامه