کد خبر: ۲۲۷۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

روز گذشته مهندس حمید طهایی استاندار البرز به اتفاق جمعی از مسئولین دامپزشکی و استانی از محل استقرار پست قرنطینه دامپزشکی واقع در جاده چالوس - آسارا بازدید به  عمل آورده و از نزدیک با فعالیت این پست آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، به منظور جلوگیری از هرگونه ورود طیور غیر مجاز به استان از حدود دو ماه گذشته واحد پست قرطینه دامپزشکی با همکاری استانداری، فرمانداری کرج و بخشداری آسارا توسط اداره کل دامپزشکی استان البرز در نزدیکی بخش آسارا مستقر و بصورت شبانه روزی با حضور پرسنل زحمت کش دامپزشکی ورود خودروهای حامل طیور زنده به استان تحت بازرسی قرار گرفت.

در این بازدید مهندس طهایی ضمن قدردانی از زحمات دامپزشکی در امر مبارزه و پیشگیری از بیماریهای مشترک گفت: دامپزشکی از ادارات مهم و پیشرو در مسئله حفظ سلامت شهروندان بوده و با توجه به امکانات کم و کمبود نیروی انسانی دارای نمره قابل قبولی بوده و باید از آن حمایت بیشتری نمود.

در این بازدید که فرماندهی نیروی انتظامی و مدیر کل دامپزشکی استاندار را همراهی می کردند، مهندس طهایی با فعالیت های صورت گرفته و پرسنل مستقر در پست قرنطینه از نزدیک آشنا شد.

دکتر علی اصغر شریفی مدیر کل دامپزشکی استان نیز که در این بازدید استاندار را همراهی می کرد گفت: دامپزشکی بدلیل نوع کار، در صف اول مبارزه با بیماریهای دام و طیور مشترک بوده و اقدامات پیشگیرانه را به نحو مطلوب ارائه تا از بروز بیماریهای احتمالی جلوگیری گردد.

وی افزود: با شایع شدن وقوع بیماری فوق حاد پرندگان در استان شمالی همجوار با البرز این اداره کل نسبت به تجهیز امکانات و وسایل پیشگیرانه اقدام که با مساعدت استانداری محترم و فرمانداری شهرستان کرج پست قرنطینه بصورت شبانه روزی در منطقه آسارا ایجاد گردید.

دکتر شریفی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حضور استاندار محترم در محل پست قرنطینه ابراز امیدواری نمود: با همکاری دستگاههای ذیربط و تامین بودجه مناسب بتوانیم در مقابله با بیماریهای مشترک سربلند باشیم.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار دامپزشکی دولتی البرز
|
-
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
0
0
آفرین بر اقای دکتر شریفی که بجای منتظر ماندن و چشم به آسمان دوختن هر روز تلاش میکند تا هم مجموعه را بخوبی معرفی کند و هم مشکلات را بتدریج مرتفع کند
محفوظ
|
-
|
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
0
0
از آقای دکتر شریفی خواهش میکنم با افزایش نفوذ و نمایش عملکرد مجموعه در استان ؛ نمک پرورده بخش خصوصی نشود بسیار مراقب باشید آتو ازشماگرفته نشودبه افراد سخت اعتماد کنید و نصفه خالی را هم توجه کنید یعنی خارج از روال معمول نظارت بر عملکردها داشته باشید کار مشکلی است ولی مطمئنم روزبروز محبوبییت و اعتبار شما افزون خواهد شد
نظر شما
ادامه