کد خبر: ۲۲۸۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

طی مراسمی جداگانه در تاریخ 24/5/94 در شهرستان های روانسر و ثلاث باباجانی، «دکتر روزبه محمودی» بعنوان سرپرست شبکه دامپزشکی روانسر و «دکتر یاسر علیزاده» بعنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، طی مراسمی که در دفتر فرمانداری شهرستان روانسر با حضور دکتر پرور مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه، مهندس ویسمرادی فرماندار و دکتر نوری رئیس مرکز بهداشت و مهندس کریمی مدیر جهاد کشاورزی برگزار گردید، با حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه دکتر روزبه محمودی بعنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان روانسر منصوب گردید.

در قسمتی از این حکم آمده است با توجه به تعهد، دانش و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان روانسر تعیین و منصوب می شوید.

در انتصابی دیگر، دکتر یاسر علیزاده با حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه طی مراسمی که در دفتر فرمانداری شهرستان ثلاث باباجانی با حضور فرماندار مهندس علی گروسی و جمعی از مدیران شهرستان برگزار گردید، دکتر یاسر علیزاده به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی منصوب گردید و در این مراسم از زحمات دکتر روزبه محمودی رئیس شبکه سابق قدردانی گردید.

مراسم تودیع و معارفه رئیس دامپزشکی ثلاث باباجانی برگزار شد

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر نوردیده
|
-
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
0
0
بسیار تبریک و تهنیت بابت انتصاب دوست و همکلاسی با ادب و باشخصیتم دکتر یاسر علیزاده.
با آرزوی موفقیت روز افزون برای ایشان.
ورودی 85 ،،،، ورودی برتر.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
0
تبریک به هم دانشگاهی عزیز دکتر روزبه محمودی
آرزوی موفقیت روز افزون برای ایشان
نظر شما
ادامه