کد خبر: ۲۲۸۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

یییی

کماندوهای دریایی حماس دلفینی را در سواحل نوار غزه به دام انداختند که مجهز به دوربین و دستگاه کنترل از راه دور رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، منابع آگاه اعلام کردند تعدادی از کماندوهای دریایی گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس موسوم به «قورباغه‌های انسان‌نما» موفق شدند در اقدامی یک عملیات ویژه نیروی دریایی رژیم صهیونیستی را خنثی کنند.

منابع آگاه در گفت‌وگو با روزنامه «القدس» اعلام کردند متوجه تحرکات عجیب و غریب یک «دلفین» در منطقه ساحلی نزدیک به بندر غزه شدند و در پی این موضوع مجموعه‌ای از کماندوهای دریایی القسام وارد عمل شدند.

متخصصان گردان‌های القسام که مجهز به دستگاه‌های ویژه برای پیگیری هر تحرکی در زیر آب هستند، دلفین را به طرف ساحل هدایت کردند و متوجه شدند این دلفین مجهز به دستگاه کنترل از راه دور و دوربین است.

همچنین بر روی دلفین مذکور نیزه‌ها و تیرهای کوچکی نصب شده بود که امکان کشتن هر انسانی را دارد و این طرح با هدف کشتن کماندوهای مقاومت بوده است.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
0
0
این عکس ده ساله که توی سایت های مرتبط با دامپزشکی نظامی هست. اگر به عنوان تزیین استفاده شده، باید نوشته شود: ((عکس تزیینی است.))

نظر شما
ادامه