کد خبر: ۲۲۹۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

«دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در پیام‌هایی جداگانه فرا رسیدن هفته دولت و روز پزشک و داروساز را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، دکتر صفری در پیامی به رئیس جمهور، وزرا، معاونین و مشاورین رئیس جمهور، استانداران، روسای جهاد کشاورزی و مدیران اداره کل دامپزشکی استان‌ها و سایر سازمان‌ها و نهادهای دولتی تبریک گفت.

بر اساس این گزارش دکتر صفری در این پیام ضمن اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری در نامیدن امسال به عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» و لزوم استفاده از سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور بر آمادگی کامل سازمان نظام دامپزشکی برای همکاری همه جانبه با دولت و کلیه دستگاه‌های حاکمیتی ذی‌ربط برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و دولت در عرصه تأمین بهداشت عمومی و امنیت غذایی کشور تأکید کرد.

 

دکتر صفری همچنین در پیامی فرا رسیدن سالروز تولد شیخ الرئیس ابوعلی سینا طبیب و فیلسوف شهیر ایرانی و گرامی‌داشت «روز پزشک» و پنجم شهریور ماه زاد روز دانشمند عالیقدر محمد بن زکریای رازی گرامی‌داشت «روز داروساز» را به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان نظام پزشکی، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و کلیه پزشکان و داروسازان کشور تبریک گفت.

وی در این پیام بر لزوم انسجام و یکپارچگی تمامی عوامل مؤثر بر سلامت و درمان در کشور تأکید و توجه به متولیان امر سلامت دام و سلامت غذا را موجب ارتقاء امنیت غذایی و بهداشت عمومی جامعه و تحقق شعار «جهان واحد سلامت واحد» دانست.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
-
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
0
0
نظام دامپزشکی به هیچ عنوان نتوانسته و نمی تواند نماینده خانواده بزرگ دامپزشکی باشد. به هیچ عنوان.
سازمانی که فقط بلده حق عضویت دامپزشکا رو بالاتر و بالاتر ببره همین.
نظر شما
ادامه