کد خبر: ۲۲۹۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

تبارنامه اسب کاسپین رونمایی می‌شود

چهارمین همایش بین‌المللی و پنجاهمین سالگرد معرفی اسب کاسپین 16تا 18 شهریورماه 94 توسط فدراسیون سوارکاری در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) از فدراسیون سوارکاری، این همایش با مشارکت فعالان انجمن بین‌المللی اسب کاسپین و متخصصان و علاقه‌مندان این اسب از 16 کشور دنیا و با پشتوانه استانداری استان گیلان، معاونت امور دام سازمان جهاد کشاورزی این استان و با تلاش هیئت سوارکاری در شهرستان رشت برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مهم‌ترین اهداف این همایش، جایگزینی بیشتر اسب کاسپین به پونی‌های وارداتی، معرف یسرمایه‌های موجود و اشتغال‌زایی در مراکز پرورش، معرفی و توسعه توانمندی‌های محیطی روستاها به‌ویژه استان‌های شمالی کشور، توسعه ورزش سوارکاری و تجدید هویت اسب کاسپین در خاستگاه اصلی قرار دارد.

محورهای اصلی این همایش، اسب کاسپین، ورزش، سوارکاری (آموزش سوارکاری به کودکان و نوجوانان) و اسب کاسپین، ژنتیک و تکمال برگزار می‌شود.

در دو روز نخست این همایش، سخنرانی‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی اجرا شده و روز سوم نیز به جشنواره زیبایی، مسابقات پرش، درساژ، اسب‌دوانی و سوارکاری افراد دچار معلولیت با اسب کاسپین اختصاص یافته است.

همچنین در حاشیه این همایش، نمایشگاه‌های مرتبط و معرفی سایر نژادهای اسب ایرانی، عکس، نقاشی، سفال‌گری، کتب و رونمایی از کتاب تبارنامه اسب کاسپین برای نخستین‌بار از دیگر دستاوردهای این همایش است.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
0
0
16 تا 18 شهریور....تیتر را اصلاح بفرمائید.
مدیر مسئول حکیم مهر
|
-
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
0
0
با سلام و احترام،
ضمن تشکر، اصلاح شد.
نظر شما
ادامه