کد خبر: ۲۲۹۹۰

بیمارستان دامپزشکی کرمانشاه افتتاح شد

بیمارستان دامپزشکی زاگرس روز پنجشنبه با حضور دکتر مهدی خلج رییس سازمان دامپزشکی کشور در روستای حاجی عزیز از توابع شهرستان کرمانشاه افتتاح شد.

این بیمارستان در سه طبقه و مساحت 660 متر مربع برای 20 نفر اشتغالزایی دارد و انواع خدمات برای دام ها و حیوانات خانگی را انجام می دهد.

درمانگاه اختصاصی دامپزشکی، آزمایشگاه تشخیص طبی دامپزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی، داروخانه تخصصی، بخش پانسیون و نگهداری حیوانات خانگی، تحقیقات پزشکی و دامپزشکی و ضدعفونی از جمله بخش های این بیمارستان است.

«ابراهیم رضایی بابادی» استاندار کرمانشاه در مراسم افتتاح این بیمارستان گفت: ساخت این بیمارستان کاری جدید است که می تواند منشاء خدمات برای دامپزشکی منطقه باشد.

«دکتر کورش شکری» موسس این بیمارستان با اشاره به این نکته که تمامی هزینه های ساخت این بیمارستان شخصی بوده است از مسئولان خواست با حمایت از این بیمارستان موجبات گستردگی آن و ارائه خدمات بهتر را فراهم آورند.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه در مراسم افتتاح بیمارستان دامپزشکی زاگرس اظهار داشت: این بیمارستان با سرمایه‌گذاری 12 میلیارد ریالی امکان اشتغال‌زایی برای 20 نفر را فراهم کرده است.

«دکتر نادر پرور» با اشاره به اینکه این بیمارستان در روستای حاجی عزیز از توابع شهرستان کرمانشاه قرار دارد، عنوان کرد: نقش مراکز درمانی برای ارتقای سطح علمی دانشجویان دامپزشکی بسیار موثر است و از این بیمارستان به عنوان محیطی برای آموزش فارغ‌التحصیلان استفاده می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه درباره بخش‌های مختلف این بیمارستان گفت: استقرار نیروهای واکنشی سریع، مبارزه با بحران، بخش ضد عفونی و مردم، داروخانه، واکسن و مواد بیولوژیک و گروه‌های قرنطینه از جمله بخش‌های بیمارستان دامپزشکی کرمانشاه هستند.

پرور با اشاره به اینکه کرمانشاه دارای ظرفیت‌های مناسبی در زمینه دام و طیور است، گفت: پنج میلیون واحد دامی و سه هزار میلیارد تومان سرمایه در این زمینه در استان کرمانشاه وجود دارد که با ابتلای تنها 10درصد از واحدهای دامی به بیماری خسارتی سنگینی به استان وارد می‌شود.









 

نظر شما
ادامه