کد خبر: ۲۳۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
دکتر محبی دامپزشک و رئیس بیمارستان دامپزشکی تهران که پیش از این مدعی شده بود رکسانا صابری را وی به ایران آورده است حالا به همراه وی به آمریکا سفر کرده است...

بدون شرح !!!

دکتر محبی و رکسانا صابری در بدو ورود به آمریکا

 

 

 

به گزارش «تابناک»، پس از اینکه بهمن قبادی، کارگردان پنجاه و چند ساله فیلم «گربه های ایرانی»، در پی بازداشت رکسانا به اتهام جاسوسی خود را نامزد او معرفی کرده و درباره روابط ویژه و بسیار محبت‌آمیز بین خود و این دختر بیست و چند ساله با خبرنگاران گفت‌وگو کرده بود، سرانجام این خبرنگار ایرانی ـ آمریکایی او را سر کار گذاشت.
بنا بر گزارش آژانس فرانس پرس (AFP)، رکسانا صابری در حالی تهران را به مقصد اتریش ترک کرد که چند دقیقه پیش از پرواز هواپیمای حامل رکسانا، پیام محبی که دوست خانوادگی رکساناست به AFP گفت، رکسانا و والدینش در فرودگاه امام خمینی سوار هواپیما شده‌اند و در حال ترک تهران هستند.

گفتنی است، محبی یک دامپزشک است که در نزدیکی میدان تجریش کلینیکی برای رسیدگی به سگ و گربه‌های خانگی دارد و گویا وی گزینه رکسانا صابری برای ازدواج است.

گفته می‌شود که علاقه زیاد رکسانا به نگهداری سگ و گربه خانگی، شدت این علاقه را بیشتر کرده است.

----------

حکیم مهر -  لازم به ذکر است دکتر پیام محبی در یادداشتی که برای مدیر مسئول نشریه حکیم مهر ارسال نموده ضمن تکذیب خبر منتشره در سایت تابناک این ادعاها را نادرست دانسته است. وی همچنین در یادداشت خود اذعان نموده که در خبر سایت تابناک به دلیل عدم آگاهی وی صاحب کلینیک نزدیک تجریش معرفی شده که صحیح نیست و به گفته دکتر محبی خانم رکسانا صابری هیچگاه تابحال حیوان خانگی نداشته است!

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهرام
|
-
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۸
1
3
کاملا مشخص است که این اخبار با هدایت خود ایشان و توسط عواملی که در خبر گذاری ها دارند پخش می شود تا تسکینی بر حس شهرت طلبی ایشان باشد.
دوست شهرام(عبدی)
|
-
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۸
0
1
کاملا با نظر شهرام خان جان موافقم
Sara
|
-
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۹
0
2
daghighan hamin joore ke shoma migid shahram jan
سید حمید عبدی
|
-
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
1
1
من دکتر عبدی از همکاران و همکلاسیهای پیام از خراسان هستم پیام در دوران دانشجویی پسر محجوب وزرنگ وفعال ودوست داشتنی بود
نظر شما
ادامه