کد خبر: ۲۳۰۰۷
تعداد نظرات: ۲۳ نظر
«دکتر خلج» افزود: تعداد مراکز آموزش عالی دامپزشکی در ایران از فرانسه و برزیل بسیار بیشتر است و این تعداد دانش‌آموختگان امکان رقابت و کسب درآمد بیشتر را ندارند ...

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی کشور امروز به مناسبت هفته دولت در مصاحبه‌ای مطبوعاتی گفت: طی دو سال اخیر این سازمان اقدامات مؤثری درباره کاهش بیماری‌های دامی از قبیل لمپی‌اسکین و کاهش کانون‌های بیماری در کشور داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، «دکتر مهدی خلج» افزود: اگرچه در حوزه واکسیناسیون، حجم عملکرد در سطح جمعیت دامی کشور از سال 1392 روند کاهشی داشته است، اما تنظیم زمان واکسیناسیون و جلوگیری از مصرف بی‌رویه واکسن‌ها در جمعیت‌های دامی بسیار مؤثر بوده، به‌گونه‌ای که کاهش مصرف واکسن شاربن در جمعیت‌های گوسفند و بز حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده، طی دوساله 92 و 93 نسبت به متوسط دوساله 90 و 91 روند کاهش 31 درصدی در زمینه تعداد دام‌های مبتلا داشته‌ایم.

خلج ادامه داد: به‌رغم افزایش چهار درصدی در جمعیت دامی کشور واقع در کانون‌های بروز بیماری، تعداد کانون‌های مبتلا با کاهش 44 درصدی روبه‌رو بوده است.

وی تصریح کرد: طی سال‌های 92 و 93 روند کاهشی در گزارش بیماری‌های دامی را شاهد بوده‌ایم که این روند به‌رغم بروز و رخداد بیماری‌های نوظهور و اگزوتیک لمپی‌اسکین در سال گذشته در سطح کشور بوده است.

خلج یادآور شد: در راستای حل مشکل تب مالت نیازمند 123 میلیارد تومان اعتبار هستیم تا بتوانیم برنامه‌هایی را که در این زمینه تدوین کرده‌ایم، اجرایی کنیم.

وی تأکید کرد: واکسیناسیون یکی از روش‌های مؤثر و آسان در مقابله با بیماری‌ها است و در این راستا در پنج‌ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بخش واکسیناسیون دام شاهد افزایش بوده‌ایم.

راه‌اندازی سامانه یکپارچه الکترونیکی کنترل تردد فرآورده‌های خام دامی

رئیس سازمان دامپزشکی کشور از راه‌اندازی سامانه یکپارچه الکترونیکی با همکاری این سازمان و دستگاه‌های انتظامی خبر داد و اظهار داشت: به‌منظور پایش و کنترل تردد وسایل نقلیه حامل هر نوع دام، طیور، آبزیان و فرآورده‌های خام دامی و نهاده‌ها در مبادی ورودی و خروجی کشور سامانه فوق راه‌اندازی می‌شود که امیدواریم بتواند محصولات سالم و ایمنی را تحویل مشتریان بدهد.

خلج همچنین گفت: گزارش‌های حاکی از بیماری‌های موجود در جمعیت‌های دامی کشور نشان می‌دهد که اگر کل بیماری‌های دامی را حساب کنیم، در مجموع 28 درصد در پنج ماهه سال جاری نسبت به پنج ماهه سال گذشته کاهش موارد بیماری داشته‌ایم.

وی در ادامه افزود: بر اساس سیاست‌های کلان دولت، تلاش می‌کنیم ظرفیت‌های بخش غیردولتی را افزایش دهیم؛ به‌گونه‌ای که در مراکز خصوصی نیروهای کار را در مراکز بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مراکز مایه‌کوبی و داروخانه‌ها افزایش دهیم.

خلج خاطرنشان کرد: در بخش نظارت بر بهداشت عمومی و صنایع وابسته نیز تعداد همکاران بخش غیردولتی را افزایش خواهیم داد تا بتوانیم از کیفیت خدمات بهداشتی مطمئن‌تر شویم.

ایران بیشترین تعداد مراکز دامپزشکی در دنیا را دارد

رئیس سازمان دامپزشکی کشور درباره ضرورت‌های بخش دامپزشکی ادامه داد: در بیشتر کشورهای دنیا، تعداد مراکز دامپزشکی و مراکز آموزش عالی آن محدود است، به‌گونه‌ای که در کشور فرانسه تنها پنج و در برزیل تنها هفت مرکز وجود دارد. در حالی که تعداد مراکز و دانش‌آموختگان کشور ما بالا است و این تعداد امکان رقابت و کسب درآمد بیشتر را ندارند.

وی تصریح کرد: از وزیر علوم و سایر دانشگاه‌ها تقاضا می‌کنیم که برای حفظ منافع ملی کشور در جذب دانش‌آموختگان بخش دامپزشکی از وزارت جهاد کشاورزی استعلام کنند.

خلج درباره ضرورت دوم سازمان دامپزشکی یادآور شد: حدود 170 شرکت تولیدکننده داروهای دام، واکسن، سموم و ضدعفونی‌کننده‌ها در کشور وجود دارد و علاوه بر آن 300 شرکت واردکننده، 31 شرکت پخش استانی و 170 شرکت پخش سراسری دارو و واکسن در کشور فعال است که برای این تعداد دوهزار و 80 پروانه دارویی تاکنون صادر شده و برای واردات نیز یک‌هزار و 500 مورد به ثبت رسیده است.

وی تأکید کرد: حدود 35 تا 40 درصد واکسن‌های طیور در کشور تولید می‌شود، اما کشور به لحاظ کمی هنوز نیازمند آن است که سرمایه‌گذاری در این بخش بیشتر شود.

اجرایی شدن پروتکل بهداشتی روسیه در حال پیگیری

رئیس سازمان دامپزشکی کشور درباره پروتکل‌های بهداشتی بین ایران و روسیه نیز اظهار داشت: این پروتکل در حال نهایی شده است و تعداد قابل توجهی از صادرکنندگان کد EC را دریافت کرده‌اند.

خلج همچنین گفت: هفت کشتارگاه صنعتی، چهار کارخانه صنایع لبنی و چهار کارخانه خوراک دام موفق شدند کد IR را کسب کنند و همچنین 19 مرکز صنایع شیلاتی نیز مجوزهای لازم را گرفته‌اند.

وی در ادامه افزود: گرچه تبادلات هیئت‌های دامپزشکی بین ایران و روسیه در حال انجام است، نخستین محموله 20 تنی میگو به این کشور صادر شده و امیدواریم با استمرار فرآورده‌های آبزیان، صادرات طیور تولیدشده در کشورمان نیز به روسیه تسهیل شود.

خلج درباره موافقت‌نامه‌های بهداشتی با کشورهای عراق، پاکستان و آذربایجان خاطرنشان کرد: موافقت‌نامه‌های دام و دامپزشکی با کشور عراق در سال گذشته به امضاء رسید و از هفته گذشته نیز صادرات به عراق از سر گرفته شد.

وی ادامه داد: موافقت‌نامه‌های بهداشتی با کشورهای پاکستان و آذربایجان در مرحله نهایی شدن است.

خلج تصریح کرد: با وزارت خارجه و سایر مراجع ذی‌صلاح در حال بررسی هستیم تا بتوانیم موافقت‌نامه‌ها با سایر کشورها را تسهیل کنیم.

توقف فعالیت کشتارگاه‌های سنتی که کمترین بازدهی را دارند

رئیس سازمان دامپزشکی کشور درباره کشتارگاه‌های موجود در کشور نیز یادآور شد: حدود 75 کشتارگاه صنعتی در کشور وجود دارد و 35 کشتارگاه نیز در حال احداث است.

وی تأکید کرد: به موازات آنکه کشتارگاه‌های صنعتی به بهره‌برداری برسد و ظرفیت تأمین گوشت لازم را داشته باشد، در صدد هستیم که کشتارگاه‌های سنتی که دارای کمترین ضوابط بهداشتی هستند را متوقف کنیم.

خلج اظهار داشت: بر اساس آمار به‌دست‌آمده، مجموعه دام‌های کشتارشده در کشتارگاه‌های دام سراسر کشور در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن 38 درصد در دام سبک افزایش داشته و در دام سنگین از افزایش چهار درصدی برخوردار بوده است.

وی همچنین گفت: مجموعه بازدیدهای انجام‌شده در بخش‌های مختلف طیور در سال 93 نسبت به سال قبل از آن از افزایش 13 درصدی برخوردار است.

خلج افزود: در حوزه بهداشت عمومی نیز میزان بازدیدها 11 درصد در مدت فوق افزایش داشته است.

وی از آغاز برنامه دوم پایش آنفلوآنزا در کشور خبر داد و خاطرشان کرد: تدارکات این سازمان در حال انجام است تا بتوانیم برنامه دوم پایش پایان تابستان را به‌زودی آغاز کنیم.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور از سخت شدن شرایط داروخانه‌های دامپزشکی خبر داد و تصریح کرد: افرادی که سابقه کار مکفی داشته باشند و خدمات بهتری در این بخش ارائه دهند، توسط این سازمان حمایت می‌شوند و برای بهبود فضای کسب و کار نیز تمامی تلاش خود را خواهیم کرد.

خلج درباره استقبال مالی ناظران دامپزشکی نیز ادامه داد: بر اساس دستورالعمل‌های صادرشده، بهای خدمات ناظران دامپزشکی باید به صندوقی منتقل شود و سپس آن صندوق، آن را اختصاص دهد که مشکلاتی در این بخش وجود دارد که در صدد هستیم راهکاری برای آن پیدا کنیم.

وی درباره اعتبارات حوزه سلامت یادآور شد: قرار بود بر اساس آنچه که در کمیسیون تلفیق مقرر شده است، چهار درصد اعتبارات سلامت به بخش دامپزشکی اختصاص یابد، اما بر اساس نامه‌ای، این مقدار به یک درصد رسید که امیدواریم بتوانیم این اعتبارات را افزایش دهیم.

خلج درباره استفاده از لوله‌های آزبست در مسیر پرورش ماهیان قزل‌آلا در جاده‌ها تأکید کرد: تمامی واحدهای تولید قزل‌آلا موظف هستند فاصله خود را تا حریم جاده‌ها رعایت کنند و تا به حال استفاده از آزبست در واحدی گزارش نشده است.




 

انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
0
0
علت اصلی این گرفتاریها دانشگاه آزاد و در چند سال اخیر برخی دانشگاههای دولتی بوده اند که با پذیرش دانشجو به صورت غیر اصولی باعث افزایش حجم بیکاران شده . مسوولین رسیدگی کنین
ناشناس
|
-
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
0
0
خدایا باورم نمیشه یعنی میشه ؟ افتاب از کدوم ور در اومده ؟ نه تو رو به خدا یکم دیگه هم صبر میکردین از این هم فوق اشباع تر بشیم از این هم ارزشمون کمتر و سبک تر بشه بعد اروم اروم با حوصله به فکر کاهش جذب دانشجوی دامپزشکی می افتادین ...
دکتر محمد مرسلی
|
-
|
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
0
1
آقای دکتر خلج با سلام و احترام
متاسفانه کارشناسان ......... شما همانگونه که ............. فرمودند در برزیل دقت کافی به امور مهمی که می بایست به آن توجه داشته باشند را ندارند و ما هم حق را به آنها میدهیم به هر حال برزیل است و حتی گاهی حواس تیم ملی هم پرت میشود .
ما که از مرزهای جغرافیایی ایران تا کنون گذر نکرده ایم ولی محض اطلاع شما بنده به عنوان دانشجوی دکتر دامپزشکی مطالعه مفصلی در قالب پایان نامه بر روی سیستم های آموزش دامپزشکی در دیگر کشور ها انجام داده ام که ممکن است نتایج آن انشاء الله در مصاحبه های آتی شما و برای جلوگیری از دادن آمار اشتباه به جامعه به کارتان بیاید
تعداد دانشکده های دامپزشکی برزیل قریب به بیش از 30 دانشکده می باشد که 21 دانشکده آن بصورت بین المللی فعالیت می نمایند و در سطوح مختلف نسبت به تربیت دامپزشکان و سایر رده های دامپزشکی اقدام می نمایند و همچنین محض اطلاعتان تعداد فارغ التحصیلان دامپزشکی فقط در سال 2002 رقم قابل ملاحظه 66000 نفر بوده است و در حال حاضر این رقم بیش از دو برابر سال 2002 می باشد
آنچه که کارشناسان شما می بایست نسبت به محاسبه آن اقدام می نمودند تا بتوان با تکیه بر آن از زیاد بودن تعداد دانشکده های دامپزشکی انتقاد نمود سرانه فارغ التحصیل مورد نیاز در این رشته بر اساس نیاز بازار کار و فعالان حرف وابسته به دامپزشکی بود که قطعا و یقینا در سازمان دامپزشکی وقتی بر روی آن گذاشته نشده است ولی نتایج تحقیقات بیش از یکساله بنده در اختیار شماست آنهم بصورت مجانی که امیدوارم به سرنوشت سایر طرحهای دانشجویانی مثل من گرفتار نشود و حقوق معنوی آن رعایت گردد
از شما خواهش میکنم بدون داشتن اطلاعات واقعی آمار به جامعه ارائه ندهید چرا که مصداق دفاع بد خواهد بود که هم شما مضار آن را خواهید دید و هم ما دچار عقوبت آن خواهیم شد.
با اینکه میدانم ریاست سازمان این نوشته را نمی خواند ولی چون هیچ گونه دسترسی به نامبرده نداشتم اینجا مینویسم تا شاید فردی از نزدیکان ایشان آن را خوانده و به ایشان اطلاع رسانی کند.
با تشکر
پاسخ ها
مصطفی قلاوند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
جناب دکتر تمامی گفته های شما مستند میباشد و کاملا بر طبق علم آمار صحیح است.
ناشناس
|
-
|
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
0
0
اگه حرفهاي دكتر مرسلي درست باشه اين كارشناساي امور بين الملل يه سرچ ساده هم انجام ندادن كه به جناب آقاي دكتر خلج يه اطلاعات متقن راجع به تعداد دانشكده ها تو برزيل بدن نميتونن هم بگن ما نميدونستيم چون همه شون از قرنطينه تا امور بين الملل تا معاونين تو جلسه نشست خبري حضور دارن
شايسته است تا به اين مسائل توجه بشه تا خداي ناكرده شائبه به خدمات با ارزش دامپزشكان دولتي و خصوصي وارد نشه
ناشناس
|
-
|
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
0
0
پس حكيم مهر را دعوتنكرده بودند حالا هي از مديريفعلي تعريف كنيد
خود سانسور چی
|
-
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
0
0
چه عجبی؟ بالاخره یه حرفی هم از تعداد زیاد دانشکده های دامپزشکی ایشان ایراد نمودن .................................. خودم واست سانسور کردم که خسته نشی گلم
فرشید خدیور
|
-
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
0
0
سلام. خسته نباشید. فک کنم یه ذره زود یادتون افتاده که مراکز دانشگاهی دامپزشکی تو ایران زیاده. هنوز جا زیاده واس اینکه رشته دامپزشکی ظرفیت های خودشو نشون یده. رتبه 20 هزار کنکور داره وارد این رشته میشه. کجای کارین آقای دکتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دانشجوی دامپزشکی
|
-
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
0
0
درود به دکتر خلج .امیدوارم ایشان این موضع را تا حصول نتیجه و کاهش تعداد پذیرش دانشجو پیگیری کنند و در حد حرف باقی نماند
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
0
0
آقای دکتر تورو خدا دانشکده ....... تعطبل کنید که سالی ۲۰۰ نفر ورودی داره ...
ناشناس
|
-
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
0
0
آقای دکتر تورو خدا دانشکده ....... تعطبل کنید که سالی ۲۰۰ نفر ورودی داره ..
منظور دوستمون دانشگاه آزااادههههههه
فرد
|
-
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
0
0
اولین دوره شبانه دامپزشکی در سال 1375 بود دانشجویان اهواز همان موقع به این مساله اعتراض کرده بودند امروز را می دیدند اما الان در بیخ گوش اهواز دانشگاه ازاد در شوشتر دانشکده دامپزشکی راه اندازی شده و دانشجو می گیره!
من به دانشگاه ازاد التماس می کنم بجای ایجاد فرصتهای شغلی برای هیات علمی های بازنشسته دامپزشکی به فکر تولید کلی جوان بیکار باشد. من به عنوان یک جوان فارغ التحصیل التماس می کنم به دانشگاه ازاد که دانشکده های دامپزشکی برخی واحدهای خود از جمله واحد شهرکرد را تعطیل کند.
سعید
|
-
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
0
0
تمام مشکلات شد به خاطر دانشگاه ازاد؟؟ مگه پزشکی دانشگاه ازاد نداره؟؟ منم قبول دارم ولی تمام دانشگاه های ازاد مشکل ندارن علوم تحقیقات کرج بابل گرمسار مشکلشون چیه؟؟؟
مسعودی
|
-
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
0
خلج جان مچکریم
جناب آقای دکتر محمد مرسلی
وقتی فارغ از تحصیل شدید معنای؟؟ زیادی؟؟ را می فهمید.
الان دامپزشکان زیادی (به مفهوم همان زیادی) هستند. ما هم اسم شما را به خاطر خواهیم داشت تا آینده تان را ناظر باشیم اینکه چه بر سرتان خواهد آمد. البته شاید هم پول و پارتی دارید و مطمئن :::
به هرحال متاسفانه بازار کار دامپزشکی اشباع است و اساتید قبلی دامپزشکی مثل جناب آقای دکتر بازرگان و .... چنین روزهائی را بیش از بیست سال قبل (آن موقعی که فقط دانشگاه های دولتی تهران، شیراز، ارومیه، اهواز وجود داشتند) یعنی هنگام احداث دیگر دانشگاههای دولتی و آزاد گوشزد کرده بودند و البته مدرسه اژدرها کشی ژاپن و چین را در این مورد مثال می زدند.
الان دامپزشکانی وجود دارند که برای سه میلیون تومان در سال (شاید پول توجیبی ماهانه و شاید روزانه پسر بچه یک هم وطن و ....) کار می کنند. در حالیکه حداقل حقوق ماهانه شان باید 33 میلیون تومان در سال باشد.
از آقای دکتر خلج کمال تشکر را در این مورد داریم و از مسئولان نظام دامپزشکی و دانشگاهها و .. هم می خواهیم کمر همت ببندند و از اتلاف سرمایه های انسانی کشور عزیزمان ایران جلوگیری کنند.
خلج جان مچکریم
ناشناس
|
-
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
0
وقتی این همه دانشگاه آزادی داریم که ادعاهاشونم گوش فلک روپر می کنه ولی ........... چه انتظاری می ره؟!تازه جالبه چون پارتی های خوبی هم دارن وضعشون از بقیه بهتره
دكتر محمد مرسلي
|
-
|
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
0
جناب آقاي مسعودي
شما بنده را نفهم فرض بفرمائيد ولي مطلبي را كه خدمتتان عرض نمودم را از زاويه ديد بنده نگاه كنيد براي من جاي خرسندي خواهد بود
دوست عزيز ظاهرا ميخواهيد كه كاملا واضح و صريح صحبت كنم چشم تمامي صحبتهاي آتي بنده را در حكم نقد به رفتارهاي حقوقي رئيس سازمان در نظر بگيريد و همينطور اينكه كوچكترين شائبه اي به شخص سازمان براي آن قائل نشويد:
١- اول اينكه زماني كه رياست سازمان در حال گزارش به اصحاب رسانه است اجازه ندارد آمار اشتباه به جامعه بدهد در اين نشست خبري ايشان آماري را كه مدير كل روابط بين الملل ايشان برايشان فراهم آورده اند به خبرنگاران و جامعه داده اند كه بيش از سي مركز آموزش دامپزشكي را ٧ مركز عنوان نموده اند امري كه مديران ايشان كه به برزيل براي تفاهم نامه و يا ساير مسائل رفته اند براي ايشان به ارمغان آورده اند در حالي كه آخرين نسخه دانشكده هاي دامپزشكي دنيا در مراجع معتبر وجود دارد و در دسترس هر كسي كه به اينترنت متصل است مي باشد
٢- دوم اينكه رياست محترم سازمان جلسات بسيار بسيار تنگاتنگي با كساني كه در وزارت علوم مسئول تبيين زيرساختهاي رشته دامپزشكي مي باشد دارند و نزديك به دو سال است كه ايشان رئيس سازمان مي باشند و بهتر بود رايزني هاي خود در اين مورد را عملياتي مي نمودند و در اين جلسه نتايج آن را اكنون به جامعه ارائه مي دادند حاصل اينكه جامعه بفهمد كه تعداد دانشكده هاي دامپزشكي زياد است چيست ؟ مگر جامعه مشخص مي كند كه چند دانشكده وجود داشته باشد تصميم گيران اين امر كسان ديگري هستند كه گوششان به اين حرفها بدهكار نيست و در صورتيكه اينكار را انجام داده اند نتايج و موانع آن را به جامعه ارائه دهند
٣- حرف زدن و تز و تئوري بر مبناي نادانسته ها دادن مشكلي از زياد بودن تعداد فارغ التحصيلان ما حل نميكند مشكل غير كيفي بودن فارغ التحصيلان مسئله اي است كه كسي جرات دم زدن در مورد آن را ندارد كداميك از فارغ التحصيلان رشته دامپزشكي بر مبناي نيازهاي جامعه تعليم ميبينند كداميك از فارغ التحصيلان دامپزشكي توانايي فرموله نمودن دارو و واكسن دارند منظورم متخصصين داروئي و فارماكولوژي است كدام يك از فارغ التحصيلان اين كشور توانائي كشف سويه هاي جديد بيماريزا را دارند جناب آقاي دكتر خلج چرا خلاء هاي علمي موجود را آدرس دهي نمي كنند آيا اينهم مشكل دانشگاهها و عدم ارتباط آنها با جامعه حرفه اي و اساتيد علمي بي كيفيت آنهاست ؟ خير مشكل ما اين است كه كسي كه بايد نيازها را مطالعه و اعلام كند بي خبر از اين نيازسنجي هاست و كسي كه مسئول آموزش و تعليم است گرفتن حقوق بالاتر از نرم جامعه و ارائه هجويات ٢٠ سال پيش را وظيفه خود مي داند و از طرفي همچنان درگير تعامل با بخش خصوصي و دولتي است چرا كه به كسي تعليم و ميدان نداده كه اكنون اين نيازها را پاسخگو باشد از طرفي عده اي هم به اسم تحقيقات در موسسه هاي توليدي دولتي با داشتن بالاترين رانتها و موقعيت هاي تحقيقي مانند گلهاي گوشتخوار آماده بلعيدن باقيمانده ها مي باشند خوب با اين اوصاف اوضاع هميني ميشود كه الان مشاهده ميفرمائيد
در انتها خواهشمندم كه كسي را نفهم خطاب نفرمائيد چون در درجه اول توهين آميز است و در درجه دوم در شان جامعه فرهيخته و تحصيلكرده نيست
متشكرم
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
0
حداقل تو همون دوره دکترا دانشجویان را کانالیزه کنید هر کس طبق تشخیص خودش فیلده کاریشو تعیین کنه این همه درسه جور واجور خوندیم موخمون منفجر شد از درسیای تئوری اخرش خودمونم نفهمیدیم چیکاره شدیم هر جا میریم سره کار چند سال طول میکشه بیایم سره خط اسممونم گذاشتم دکترای حرفه ای
براتی
|
-
|
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
0
ببینید دوستان علیرغم افزایش بی رویه در توسعه دورهای دامپزشکی اما در گروههای پزشکی این مساله اتفاق نیفتاده و لو کم شده. دلیل وجود یک نظام پزشکی مسئول است. اینکه وضعیت معیشتی دامپزشکان فارغ التحصیل مناسب نیست مربوط به سازمان نظام دامپزشکی است دوستان آدرس اشتباه نروند
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
0
با سلام و خسته نباشد خدمت همکاران
آقای مسعودی عزیز لطفا خودنون رو معرفی بفرمایید،قطعا شما از نزدیکان آقای دکتر خلج هستید و الان هم وضعیت بدی نباید داشته باشید بنابراین لزومی ندارد مسئله را امنیتی کنید و به خود فشار آورید ومشخصات کسی را به ذهن بسپارید
در این که آقای دکتر خلج از با سابقه ترین های سازمان دامپزشکی هستند شکی نیست ولی هدف این سایت طرح مشکلات با مقیاس های صحیح می باشد و ویک فضای آزاد جهت طرح دیدگاه ها و مسایل جاری..... نظام دامپزشکی
ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
0
آقای دکتر خلج عزیز خدا قوت و خسته نباشید
شما جزء معدود افراد سازمانی، با سابقه ای درخشان هستید.جسارت نباشد فکر کنم زمان آن رسیده که از افراد به روز تری جهت ارایه مشاوره به حضرتعالی استفاده گردد.همکار سازمان
مسعودی
|
-
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
0
0
جناب آقای دکتر محمد مرسلی
با سلام و ادب
1- بنده اگر در سطر اول نظر خود ، نوشته ام معنای زیادی را می فهمید منظورم نفهمی و جهل و ... نبوده است که اگر اینگونه باشد نشان بی ادبی بنده است و بنده خود را بی ادب نمی دانم پس غرض بنده از این کلمه لمس با پوست و استخوان مفهوم زیادی آن هم بعد از فارغ التحصیلی است.
لذا اگر از نوشته من مفهوم نفهمی برداشت شده است هر چند مقصر اصلی نبوده ام و جز اینکه در بیان اندیشه خود قاصر بوده باشم ، به رسم ادب از محضر حضرتعالی عذرخواهم
2- فرمایشات حضرتعالی را در پاسخ به اینجانب متین و موقر می دانم و
3- البته اذعان می کنم که عرایض بنده تائید یکایک سخنان جناب آقای خلج نبوده است و تنها به این نکته که تعداد فارغ التحصیلان و مراکز دانشگاهی دامپزشکی زیاد است ، اشاره داشته ام و تنها از حیث تاکید به این نکته ، ایشان را تائید و تشویق کرده ام که از بیست سال پیش با پوست و استخوان مفهوم زیادی را لمس کرده ام و
4- ضمن تائید اکثر نظرات حضرتعالی (مثل ضرورت ارائه آمار صحیح و ...) مجدداً از خدمت شریف تان عذرخواهم که در قلم فرسائی و فن بیان قاصر بوده ام نه در ادب و شئونات
مسعودی
|
-
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
0
0
جناب ..... نظام دامپزشکی-
خود قضاوت و انصاف فرمائید بنده خود را معرفی نکرده ام یا جنابعالی.
1- قطعاً از نزدیکان آقای دکتر خلج نیستم.
2- الان هم وضعیت بسیار بدی دارم و توان بازپرداخت دیون خود را ندارم.
3- هیچ مسئله امنیتی نکرده ام و به جنب آقای دکتر مرسلی بیان کرده ام که رقابت کاری چنان جدی است که الان برای 3 میلیون تومان در سال کار می کنند. و هیچ قضیه امنیتی در کار نبوده است. لطفا خود سانسوری نفرمائید.
4- در کند ذهنی بنده هم شک نفرمائید. هیچ فشاری هم لازم ندارد. نام اشخاص در ذهن جامعه فراموش شدنی نیستند. البته انشالله جناب آقای دکتر مرسلی بابت استعداد اقتصادی و علمی شان و .... فراموش نشوند. انشالله
5- ما هم برای مسائل شغلی و جاری نظر دادیم نه چیز دیگر
6- انشالله نظام دامپزشکی هم دوشادوش سازمان دامپزشکی کمر همت به کاهش پذیرش دانشجو ، کاهش مراکز پذیرش دانشجو . .... بگمارند . البته تا غرق نشده ایم و آب به سر نرسیده است.
ناشناس
|
-
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
0
0
جناب دكتر مسعودي عزيز
از توضيحات حضرتعالي سپاسگزارم و آرزوي توفيق روز افزون برايتان دارم
دكتر محمد مرسلي
نظر شما
ادامه