کد خبر: ۲۳۰۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

«دکتر جمشید حاجتی» دبیر دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی گفت: در نشست مدیران آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور پیرامون واگذاری پذیرش دانشجویان دکترای تخصصی (PhD) به دانشگاه ها به بحث و بررسی پرداخته شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر حاجتی دبیر دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی در حاشیه نشست مدیران آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور که در روز پنجشنبه 29 مردادماه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد، گفت در این نشست موضوع واگذاری پذیرش دانشجویان دکترای تخصصی (PhD) به دانشگاه ها از سال 1395، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دکتر حاجتی گفت: از جمله موارد مطروحه در نشست مدیران آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور، بررسی چالش های واگذاری پذیرش دانشجویان دکترای تخصصی (PhD) به دانشگاه ها بود؛ که در این خصوص مقرر گردید دانشگاه ها با بررسی تجارب سایر دانشگاه های داخل و خارج از کشور و ارائه پیشنهادهای خود در مورد ضوابط و معیارهای پذیرش و اعمال فرایند های نظارتی، در اجرای هر چه بهتر این فرایند مشارکت نمایند.

دبیر دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی افزود: در این نشست همچنین موضوع بازنگری آئین نامه آموزشی دوره دکترای تخصصی (PhD) مصوب سال 1386 شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی مطرح و مقرر گردید دانشگاه های علوم پزشکی با بررسی مجموعه پیشنهادهای ارائه شده برای انجام اصلاحات در آئین نامه مزبور توسط صاحبان فرایند در سطح دانشکده ها و گروه های آموزشی، نظرات خود را اعلام نمایند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
-
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
0
با سلام و خسته نباشید
با توجه به دریافت خبرهایی مبنی بر اینکه در استخدامی اخیر سازمان دامپزشکی ، در برخی مراکز استخدامی استانها در خوشه کارشناس آزمایشگاه به جای استخدام کارشناسی ارشدهای گروه دامپزشکی از دکترهای دامپزشک و کارشناس ارشدهای گروه پزشکی که فارغ التحصیل دانشکده های وزارت بهداشت می باشند، استخدام به عمل آمده. این امر خلاف مقررات استخدامی بوده و سازمان دامپزشکی ملزم به استخدام فارغ التحصیلان دامپزشکی و کارشناسی ارشدهای با گرایش دامپزشکی می باشد چه بسا وزارت بهداشت در استخدامی های خود از کارشناسی ارشدهای با گرایش دامپزشکی ممانعت به عمل می آورد. خواهشمند است در صورت مشاهده هرگونه تخلف به سازمانهای ذیصلاح نامه نگاری و تذکر داده شود.لطفا اطلاع رسانی کنید.
نظر شما
ادامه