کد خبر: ۲۳۰۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
در این همایش که به مناسبت روز پزشک در محل برج میلاد تهران برگزار شد، از «دکتر احمد سینایی‌پور» به عنوان یکی از 11 چهره ماندگار عرصه علوم پزشکی کشور تجلیل و تقدیر به عمل آمد ...

حکیم مهر - به مناسبت سالروز تولد حکیم بزرگ تاریخ ایران ابوعلی سینا و روز پزشک، نخستین همایش بزرگداشت چهره‌های ماندگار پزشکی ایران با حضور وزرای بهداشت و رفاه و تامین اجتماعی برگزار شد. در این مراسم چهره‌های ماندگار پزشکی ایران معرفی و از آنها تجلیل گردید.

در این همایش که روزهای 29 تا 31 مرداد و در برج میلاد تهران برگزار شد، از «دکتر احمد سینایی‌پور» به عنوان یکی از 11 چهره ماندگار عرصه علوم پزشکی کشور تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است که «دکتر احمد سینایی‌پور» سرهنگ بازنشسته ارتش، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ارتش و دارای مدرک دکترای دامپزشکی و تخصص میکروب‌شناسی پزشکی می باشد و سابقه تصدی معاونت دانشجویی- فرهنگی این دانشگاه را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

حکیم مهر ضمن عرض تبریک به این استاد ارجمند، آرزوی توفیق روزافزون ایشان را در همه عرصه های زندگی از درگاه ایزد منان آرزومند است.

تصاویر زیر مربوط به روز آخر برگزاری این همایش را می باشد:

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دكتر وت
|
-
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
0
فكر كنم تجليل از ايشون بخاطر تخصص بزشكيشون هست نه دامبزشكي...!!!
اگر ما از اين شانسها داشتيم كه اسممون شمسعلي بود...!!
ناشناس
|
-
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
0
دكتر وت اگه عنوان خبر رو خونده باشي نوشته تجليل از چهره هاي ماندگار علوم پزشكي. معلومه كه بخاطر نخصص ميكروب شناسي ايشان بوده. مثل مرخوم پروفسور ميرشمسي و...
سليماني
|
-
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
0
به هر حال دكتراي عمومي ايشان دامپزشكي بوده ومايه مباهاته.تبريك به دامپزشكان خوب سرزمينم
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
0
دکتر ((وت)) گرامی، اول این که در ضرب المثل می گوید اگر ما از این شانس ها داشتیم اسممان ((شانس علی)) بود، نه ((شمسعلی))!! کمی باید روی ادبیات فارسی خود کار کنید!! دوم این که راه گرفتن تخصص در علوم پایه ی پزشکی برای همکاران باز است، به امید خدا شما هم یک روز در بین تجلیل شدگان باشید. این نوع نگاه منفی به امور، زیبنده شما نیست. به هر حال، افرادی همچون دکتر شیمی چهره ی ماندگار میکروب شناسی، دکتر میرشمسی چهره ی ماندگار ویروس شناسی، دکتر شفیعی چهره ی ماندگار واکسن شناسی و دکتر اسلامی چهره ی ماندگار انگل شناسی، همگی دامپزشک و اسباب افتخار این صنف بزرگ هستند. خدا را شاکرم که بزرگان علوم پایه ی پزشکی در اغلب رشته ها، دامپزشک هستند. موفق باشید.
نظر شما
ادامه